Onhan mulla autoja ollut ja paljon, mutta kaikki jotain vanhoja halpoja 1000 euron paukkuja. Haluaisin uuden urheiluauton jossa kaikki toimii ja kojelauta loistaa yöllä viisareita, valoja ja numeroita kuin tähtitaivas.
Ei mitään järjettömiä miljoonavehkeitä, vaan joku realistinen 50 - 100 000 euron hintainen, vaikka kaksiovinen E-luokan Merchedes Bentz, Chervolet Camaro, Lotus Espirit tai jotain.
Arpajaisissa, 6 oikein lotossa, rikkaisiin naimisiin tai jotenkin. Töihinhän tässä maassa ei korkeakoulutettu keski-ikäinen enää pääse kuten harvinaisen selväksi on jo tässä tullut asian omistajalle.
Auto
yksinkertasii asioi
3
215
Vastaukset
- alfatah
olisi upeaa omistaa 994 eri merkkista autoa kortin kera ja mm volvo 142. ford cortina gt. mb 220. saab 900. saab 99. lada 1500. 2103. volvo 244. saab 900. opel kadett. fiat 850. citroen cx. ds. plymovh barracuda ja 2 volvo 240 turboa
- <<<<
OLISI UPEAA OMISTAA USEITA ERI MERKKISIÄ AUTOJA MM BEMAREITA
Itse olen kerran vuokrannut todella hienon urheiluauton viikoksi kun olin lomalla Yhdysvalloissa jossa autoja voi halvalla vuokrata. Oli kyllä mahtava kokemus, ja sen jälkeen haaveilen ihan samasta asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019