Onhan mulla autoja ollut ja paljon, mutta kaikki jotain vanhoja halpoja 1000 euron paukkuja. Haluaisin uuden urheiluauton jossa kaikki toimii ja kojelauta loistaa yöllä viisareita, valoja ja numeroita kuin tähtitaivas.
Ei mitään järjettömiä miljoonavehkeitä, vaan joku realistinen 50 - 100 000 euron hintainen, vaikka kaksiovinen E-luokan Merchedes Bentz, Chervolet Camaro, Lotus Espirit tai jotain.
Arpajaisissa, 6 oikein lotossa, rikkaisiin naimisiin tai jotenkin. Töihinhän tässä maassa ei korkeakoulutettu keski-ikäinen enää pääse kuten harvinaisen selväksi on jo tässä tullut asian omistajalle.
Auto
yksinkertasii asioi
3
240
Vastaukset
- alfatah
olisi upeaa omistaa 994 eri merkkista autoa kortin kera ja mm volvo 142. ford cortina gt. mb 220. saab 900. saab 99. lada 1500. 2103. volvo 244. saab 900. opel kadett. fiat 850. citroen cx. ds. plymovh barracuda ja 2 volvo 240 turboa
- <<<<
OLISI UPEAA OMISTAA USEITA ERI MERKKISIÄ AUTOJA MM BEMAREITA
Itse olen kerran vuokrannut todella hienon urheiluauton viikoksi kun olin lomalla Yhdysvalloissa jossa autoja voi halvalla vuokrata. Oli kyllä mahtava kokemus, ja sen jälkeen haaveilen ihan samasta asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846