Onhan mulla autoja ollut ja paljon, mutta kaikki jotain vanhoja halpoja 1000 euron paukkuja. Haluaisin uuden urheiluauton jossa kaikki toimii ja kojelauta loistaa yöllä viisareita, valoja ja numeroita kuin tähtitaivas.
Ei mitään järjettömiä miljoonavehkeitä, vaan joku realistinen 50 - 100 000 euron hintainen, vaikka kaksiovinen E-luokan Merchedes Bentz, Chervolet Camaro, Lotus Espirit tai jotain.
Arpajaisissa, 6 oikein lotossa, rikkaisiin naimisiin tai jotenkin. Töihinhän tässä maassa ei korkeakoulutettu keski-ikäinen enää pääse kuten harvinaisen selväksi on jo tässä tullut asian omistajalle.
Auto
yksinkertasii asioi
3
238
Vastaukset
- alfatah
olisi upeaa omistaa 994 eri merkkista autoa kortin kera ja mm volvo 142. ford cortina gt. mb 220. saab 900. saab 99. lada 1500. 2103. volvo 244. saab 900. opel kadett. fiat 850. citroen cx. ds. plymovh barracuda ja 2 volvo 240 turboa
- <<<<
OLISI UPEAA OMISTAA USEITA ERI MERKKISIÄ AUTOJA MM BEMAREITA
Itse olen kerran vuokrannut todella hienon urheiluauton viikoksi kun olin lomalla Yhdysvalloissa jossa autoja voi halvalla vuokrata. Oli kyllä mahtava kokemus, ja sen jälkeen haaveilen ihan samasta asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1175472Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361711- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111173Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201169Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846