Auto

yksinkertasii asioi

Onhan mulla autoja ollut ja paljon, mutta kaikki jotain vanhoja halpoja 1000 euron paukkuja. Haluaisin uuden urheiluauton jossa kaikki toimii ja kojelauta loistaa yöllä viisareita, valoja ja numeroita kuin tähtitaivas.

Ei mitään järjettömiä miljoonavehkeitä, vaan joku realistinen 50 - 100 000 euron hintainen, vaikka kaksiovinen E-luokan Merchedes Bentz, Chervolet Camaro, Lotus Espirit tai jotain.

Arpajaisissa, 6 oikein lotossa, rikkaisiin naimisiin tai jotenkin. Töihinhän tässä maassa ei korkeakoulutettu keski-ikäinen enää pääse kuten harvinaisen selväksi on jo tässä tullut asian omistajalle.

3

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alfatah

olisi upeaa omistaa 994 eri merkkista autoa kortin kera ja mm volvo 142. ford cortina gt. mb 220. saab 900. saab 99. lada 1500. 2103. volvo 244. saab 900. opel kadett. fiat 850. citroen cx. ds. plymovh barracuda ja 2 volvo 240 turboa

• <<<<

OLISI UPEAA OMISTAA USEITA ERI MERKKISIÄ AUTOJA MM BEMAREITA

• Itse olen kerran vuokrannut todella hienon urheiluauton viikoksi kun olin lomalla Yhdysvalloissa jossa autoja voi halvalla vuokrata. Oli kyllä mahtava kokemus, ja sen jälkeen haaveilen ihan samasta asiasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      208
      4623
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2596
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1522
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1210
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1130
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      125
      1129
    7. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1082
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1071
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      132
      1030
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      989
    Aihe