Pollux vai Penny girl????

pulla poni

Te jotka ootte Penny girl kerhossa, kummpi teistä on parempi nimi Pollux vai penny gril? Omasta mielestäni Pollux oli parempi nimi. Oliko teistä hyvä vai huono juttu että yhdessä paketissa tuli meikkejä? Mun mielestä se oli ihan ok, vaikka en meikkaa, paitsi juhliin.

34

2705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • assi

      Pollux, on parempi nimi.Minua ei haitannut vaikka tuli meikkejä, sillä ne, jotka eivät niitä halua, voivat perua paketin tai antaa meikit jollekkin muulle;)


      //Minun mielestäni pitäisi tehdä äänestys, että halutaanko nimeksi, PennyGirl vai Pollux, sillä meidän asiakkaiden mielipide on tärkein;)

      • pollux<3 onks noloo??

        minusta pollux oli paaalljoonn parempi nimi ja mulle se on ikuisesti pollux :) ne meikit oli turhia ja mulla ne oli mäsät mut ei haitanna ku en käytä... Onks muute outoo jos 13v tyttö ei käytä meikki?? Mikä on teidän mielipide??


      • ellaolivia
        pollux<3 onks noloo?? kirjoitti:

        minusta pollux oli paaalljoonn parempi nimi ja mulle se on ikuisesti pollux :) ne meikit oli turhia ja mulla ne oli mäsät mut ei haitanna ku en käytä... Onks muute outoo jos 13v tyttö ei käytä meikki?? Mikä on teidän mielipide??

        Ei ole noloa, koska on oma asia jos ei käytä!;) Mutta vie ne meikkiasias muualle!!;)


      • Monanwa
        pollux<3 onks noloo?? kirjoitti:

        minusta pollux oli paaalljoonn parempi nimi ja mulle se on ikuisesti pollux :) ne meikit oli turhia ja mulla ne oli mäsät mut ei haitanna ku en käytä... Onks muute outoo jos 13v tyttö ei käytä meikki?? Mikä on teidän mielipide??

        NO EI TODELLAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • heppahullu14

        Pollux on parempi nimi.


    • Villihevosen Kavio

      minulle se on nyt ja aina pollux.=)

      Ja eihän niitä meikkejä oo pakko käyttää jos ei halua!=)

    • Entinen jäsen

      Erosin kerhosta nimenvaihdoksen ja uusien muutosten takia.

      Eipähän tuota ole ollut ikävä, vaikka vanha Pollux esimerkiksi vuosina 2006-2008 oli aivan loistava.

    • PennyGirl-Fani♥

      Pollux oli ehkä vähän parempi.

      Meikeistä en oikein välitä. Siis oikeesti! Pojatkin joutuvat kestämään niitä. Mut kyl sen paketin peruakki voi. Mut en mä meikeist oikein tykkää...

    • moneksponeks

      Joo, oikeesti Pollux parempi poikijenki mielest varmaa kiva saada penny tyttö niminenpaketti mulle ei tullu meikki pakettia ja omistan ponin joten ois kiva saada ihan tarpeellista niinku säästäriks ennenki tuli ratsastus heijastin loimi nyt ne on vaa jotai elokuvii . Ja toi uus logo vanha tuplasti hienompi. Nykyään pinkkiä siellä pinkkiä täällä . Siis onhan noita tyttö kerhoja joten oisnyt pysyny ihan hevoskerhona. Ja ne lehdetkin on aika ohuita vanhoihin verrattuna.

    • Shetgirl

      Miks jossain heppakerhossa tulee mukana meikkejä? Hei haloo! En oo nähny kertaakaan että tallitytöllä olis meikkii! Enkä käytä kyl itse..

      • Jennipenny

        Ihan huluu et meikei tulee hevos kerhon paketista et niinku en käytä meikei vaik oonki 14 kosla hevos tytöt ei vaan käytä.
        Je jos se on hevos kerho niin pysykööt hevos kerhona. 🤨🤔😌😒😕


    • pollux1

      Penny girl on huononpi koska penny girlissä voi olla poikiakin!

      • PALLOKAINEN

        ENEMMÄN HEPPA JUTTUJA!


    • heppafani4

      Musta parempi olis Polluxs!

    • PonyGirl

      Ehdottomasti Pollux.Koska:Polluxissa tuli parempia tavaroitakin,esim.ne makeat starshine-ja starstable pelit.♥Ja lisäksi kerholehti on hieman tylsempi kuin ennen ja vähemmän sivuja myös.Entisessä lehdessä oli sarjakuvia niistä ihmeen piirretyistä Willy & Boris-hahmoista ja myös heistä tavaroita,yms.Ja se W&B tietsikkapelikin oli aika kiva.Ja ennen jäsenet saivat lähettää lehteen myös omia piirustuksiaan(en ole ihan 100%varma saako nykyään vai ei..),joten...):



      Kiitos Pollux niistä hyvistä entisistä ajoista.:---))

    • hemppa :-3

      Mun mielestä pollux on parempi. Ja nythän Penny girl on oikeastaan tarkoitettu työille :((

      • joku10

        Ja olen huomannut että lehdessä on ihan älyttämasti virheitä!


    • Pollux minustakin

      Pollux on parempi... PennyGirl kuulostaa jotenkin liian kakaramaiselta :B

    • Pollux!!

      Pollux!! PennyGirl kuulostaa minusta semmoselta lissumaiselta... :3

      • Polluxxx

        Totta.
        Pollux on BILJOONA kertaa parempi nimi kun PennyGirl.
        Meikit on turhii


    • hevosfani89

      Hei mä oon ollu hevoskerhossa 2008 ja oon edelleen vaik ikää mul on 24
      tykkään olla kerhossa kirjat on hyviä mul on kaikki pollux kirjat mitä on ilmestynyt
      ja on tullu hyviä tavaroita ja hyödyllisiä ja tietokirjoja on tullu hevosista ja rotukirjoja
      oon oppinut paljon hevosista

    • pollux3

      Pollux on parempi! ja oon ollu molemmissa!

    • ellaolivia

      Pollux, koska Se kertoi enemmän hevoskerhosta. Kun nimi vaihtui pennygirliksi, niin siitä tuli teinityttöjen kerho!:( Meikit olivat ok mutta miksi HEVOSKERHOSSA TULEE MEIKKEJÄ!!! Olen pennygirlissä ja nyt tuli toilettilaukku ja muuta... Pennygirl ja Girl:it on yhteistyössä jotenkin, mutta girl:it on teinejen ja sellatteitten kerho ja pennygirl ja girl:it oli vielä pari vuotta sitten ihan eri asia mutta nyt melkein sama asia!!! Pennygirl on mielestäni nyt vähän "hienostelukerho" ja aion vaihtaa pennygirlin hevoshulluun!;) Mutta ne jotka on tässä kerhossa niin älkää ottako nokkiinne tästä!

    • ellaolivia

      Ja pennygirl suomennettuna pennityttö.. Hei oikeesti eikö ne toimittajat ja muut tajuu et täs kerhos on poikii!!!!!! Ja muutenkin luin siit lehdestä et poikia on vähentynyt kerhosta. Alussa oli 94 poikaa ja nyt 91!!! Mut kaipaan niitä hevostavaroita...:|

    • ponski hullu pohdiskelia

      Moi pulla poni! Olen tullut siihen tulokseen että kerho tarvitsisi kokonaan uuden nimen koska pennyGirl kerhossa ei kovinmontaa poikaa ole ja pollux on niin vanha. Ja kerhotavaroissa voisi lukea pienemmällä esim se pennygirl.

    • Pon1Pon1

      Pollux oli paras!
      PennyGirl kuulostaa just tosi lissumaiselta, ja ne meikit voi ostaa ite jos niitä on pakko olla!

    • Jokutänkerhonjäsen

      nykyäänhän se on penny & friends. En kyllä nähnyt mitään syytä että se oisi pitäny vaihtaa. Pollux oli kyllä paras nimi. :3

    • 1ssu

      niinpä.onhan ratsastavia poikiakin. ei ne halua olla kerhossa joka antaa nimellään kuvan sallittu vain tytöille/ naisille.ja meikit on turhia koska suurin osa ratsastajista ei edes meikkaa.
      olen entinen jäsen..erosin kerhosta, kun pollux vaihtoi nimensä.

    • 1ssu

      minäkin olin ennen jäsen ja erosin koska se vaihtoi nimensä.

    • 1ssu

      eli minä lähdin koko kertosta kun nimi vaihtu.

    • 1ssu

      voihan kerhossa olla poikiakin.toi nimi kuulostaa tyttöjen kerholta.

    • 1ssu

      kerho on mennyt huonommaksi. kuulostaa ihan tyttöjen kerholta.

    • 1ssu

      Itte tosin en oo poika.

    • 1ssu

      olin siellä joskus vuosia sitten. ainakin siitä on jotain yli viis vuotta aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3017
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2866
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2038
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1755
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1472
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      96
      1223
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1188
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe