Eli tosiaan haluaisin vinkkejä elokuvista,joita olis mukavaa katsella tässä kesälomalla :) olen jo saanut vinkkejä,ja tosiaan haluaisin seuraaviin genreihin sisältyviä:kauhu,jännitys,toiminta! Mielellään myös esim.pankkiryöstö,viidakko,kidnappaus,ja rosvo-poliisityypin ym aiheisia elokuvia! Tässä hieman vinkkejä,näitä mulle on suositeltu:1.the rundown,pako viidakkoon2.predators3.suljettu saari4.expidition guyana5.the town6.public enemies7.hikinen iltapäivä8.44 minutes9.hostage10.inside man...vinkkejä! Kiitos etukäteen :)laatua sitten kiitos.
Vinkkejä elokuvista?
laatuleffojenrakastaja
1
220
Vastaukset
- suosittelija
jos kauhuleffoista tykkäät ni serbian film on ehkä tän hetken kiiltävin tähti. Ei ehkä koko perheen leffa mut tyttöystävän kanssa voi katsoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 27125836
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?472195- 1991576
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1381447- 281219
- 122988
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30922Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex84821Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t82776- 75698