Vihreä susianalyytikko suden kanssa

? ? ?

Mitä tapahtuu kun mieleltään vihreä susianalyytikko laitetaan samaan häkkiin suden kanssa?

13

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No minäpä kerron sutta pelkäävälle pikkupojulle mitä tapahtuu:

He katsahtavat toinen toistansa kunnioittaen suoraan silmiin ja aistivat välillänsä leijuvan syvän harmonian ja rauhallisuuden tuinteen. Sitten ehkä hieman rapsutan korvan takaa tuota uljasta petoeläintä.

• ? ? ?

Sarkasmi on huono laji sitten näissä keskusteluissa, oi sinä kaiken tietävä Susianalyytikko.

Mutta vastaa nyt samantien että miksi, oi miksi minulla on, niin suuret simät?

• Silmäsi ovat siniset ja suuret kuin valtameri imettyäsi sinisilmiyttäsi sutta pelkääviltä hörhövanhemmiltasi aivopesua varhaislapsuuden aikoinasi. Nyt nuo silmäsi pullistuvat entisestään kun pikku hiljaa alat tajuta Susianalyysissa piilevää viisautta. Minulla kyllä riittää tarpeeksi vahvoja linssejä taikka laseria näkösi parantamiseen, jos reppana ymmärrät, mitä tällä leikillisellä kielikuvalla tarkoitan.

• Ja vielä, jotta minähän en ole mikään sarkasti, vaan omilla aivoilla ajatteleva matemaattiseen psykologiaan erikoistunut teoreetikko.

• kasvakaa vähän

Siinä kaksi samalla tasolla olevaa, vaihtavat lapsellisuuksiaan.

• Heh heh, jokuhan sultakin vaipan vaihtaa...heh heh

• Susianalyytikko kirjoitti:

Heh heh, jokuhan sultakin vaipan vaihtaa...heh heh

vai mitä? heh heh...

• ? ? ?
        Susianalyytikko kirjoitti:

vai mitä? heh heh...

Heh heh heh heh...

Kerropa sitten, sinä Susianalyytikkoni, miksi, oi miksi minulla on niin suuret korvat?

Heh heh heh heh...

• ? ? ?
        ? ? ? kirjoitti:

Heh heh heh heh...

Kerropa sitten, sinä Susianalyytikkoni, miksi, oi miksi minulla on niin suuret korvat?

Heh heh heh heh...

Miksi minulla on, niin suuri SUU ? ? ?

• ? ? ? ?

..mutta mitäpä tapahtuu kun samaan häkkiin laitetaan syrjäkylältä kotoisin oleva juntti kossupullon ja haulikon kanssa?

• Toi on helppo

Tuolta syrjäkylältä poistuu susiongelma.

• Näinkö+

Nai apinaa ja syntyy susianalyytikko?

• Susi astuu

tämän hihhulin, joka pyörtyy onnesta.

Herättyään hihhuli ryhtyy laatimaan ah, niin ihanaa "analyysia" tapahtuneesta.

Susi kuolee tuntemattomaan sukupuolitautiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      33
      1279
    2. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1085
    3. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      104
      926
    4. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      35
      848
    5. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      709
    6. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      42
      706
    7. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      46
      665
    8. Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi

Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks
      Hindulaisuus
      302
      656
    9. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      94
      652
    10. Olet sinä ihana

Muttei sua taida kiinnostaa muu kuin sun työ:(
      Ikävä
      29
      625
    Aihe