Ei koskaan enää tällaista! Katso kuvat:
http://isurvived.org/TOC-I.html
Minä selvisin holokaustista!
17
172
Vastaukset
- täystuho parempi
Juu, olen aloittajan kanssa aivan samaa mieltä, kirjaimellisesti, minunkaan mielestäni holokaustista ei koskaan enää pidä kenenkään selvitä hengissä.
- ............
*Hitler approves*
- Ei koskaan enää
Vai selvisit sinä. No toivottavasti se ei toistu, kuten itsekin julistit: Ei koskaan enää
- " "
Minä selvisin hengissä kristillisestä avioliitosta.
- oman elämän sankari
Minä selvisin hengissä vanhasta 2ms:n aikaisesta liittoutuneiden sotapropagandasta.
- pyramidin pohjalla.
Uskon kanssa, että luvut ovat pahasti liioiteltuja.
- Paljon on
pyramidin pohjalla. kirjoitti:
Uskon kanssa, että luvut ovat pahasti liioiteltuja.
palstalla sellaisia, jotka eivät koskaan selviä NL:n sotapropagandasta.
- hengissä vaan
Minäkin selvisin hengissä, en vaan oikein tiedä mistä, miten ja milloin.
- onnen pekka
Minä selvisin hengissä loton tupla-jytky-vastajytky-jättipotista.
Tosin en voittanut sitä. - tämä on ihan tosi
Minä selvisin hengissä koulun uskonnonopetuksesta.
- tarja halonen
entä sitten kyllä somaliongelma pitää tähän malliiin
- warning !!!!!!!!
Älkää avatko virustutka hälytti
- yksityisyrittäjä
Hmm ja minä vasta heräsin.Siis hyvä N-Liitto ja PAHA Natsi-Saksa ??? Yök yök
- opi9l8uy7
Palestiinalaisilla se jatkuu.... jatkuu....
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708