Kukaan ei tiedä, että...

Aina yksin!

Kuinka yksinäinen loppupelissä olenkaan. Minulla on paljon ystäviä, olen pidetty työkaveri... juuri se hauskuuttaja kaveriporukassa. Sitten kun on ilta, tai viikonloppu. Vietän ne yksin... Pienen paikkakunnan kirouksia, ettei kiinnosta lähteä "radalle".
Aina näin lomien aikaan huomaan, kaikki "parilliset" ihmiset! En tietenkään ole kade heille, jokainen on onnensa ansainnut.
Eli päästään asiaan, miksi minä en olisi? On menneisyydessä pitkä avioliitto, ihanat lapset siitä! Rakastan heitä ja he minua.
Elämästäni vain puuttuu Se Oikea! Kellekkään en ole kertonut, mille minusta tuntuu. Olen sellainen että, yksin nuoleskelen haavojani. Muut luulee, ettei ole mitään "hätää". Ja että minulla on kaikki hyvin..
Huomnna menen sukulaisien kanssa viettämään iltaa ja yritän skarpata ja olla hengessä mukana. Illan tullen tulen tyhjään kotiin, yksin.
Olen 50 nainen, tykkään tanssimisesta ja siellä olisi vientiä. Vaan ei ole tanssipaikkaa lähellä ja ei omaa autoa. Eli sinnekkään ei pääse :(
Kaikille ihanille ihmisille, Hyvää Juhannusta ja aurinkoista kesää!!

2

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gsdgsdhrfh

Et ole yksin, kun teet asialle jotain:) kaipaatko rentouttavaa lomaa? Tai lähde paikkakunnan sinkku aktiviteetteihin, jotka tekevät erilaisia matkoja ja mukavia iltoja yhdessä.
      Lähdet vaikka yksin lenkille tai jätskille.. Näät erilaisia ihmisiä ja juttelet uusille ihmisille!
      Kyllä varmasti joku sinun ystävistäsi tai työkavereistasi lähtee sunkanssa joraamaan! Kun vaan pyydät :) teette sitten vaikka mukavan reissun muulle paikkakunnalle tai keksitte jotain!
      Älä luovuta! Kuulostat ihanalta ihmiseltä joten varmasti ansaitsisit onnea ympärille:)

• Aloittanut

Tiedetään, että jotain pitää tehdä asian eteen! Tämä on pieni paikkaunta, ei täällä mitään sinkuille erikseen ole. Muutama paikallinen, joissa aina samat naamat istumassa. Joten ei innosta niihinkään lähtemään :( Työkaverit nuorempia ja muutama saman ikäinen, niin he "parillisia" joten ei heistä saa seuraa. Vasta kävin tanssimassa ja tanssitaja ihmetteli kun yksinäinen olen. Kuulema minulla pitäisi olla joku :) Sanoin, että niin pitäisikin :DD Mutta kun... Hää ei tuu oven taakse hakemaan. Eli kovin on pattitilanne...
      Onnea on ympärillä, lapset ja lapsenlapset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      238
      17271
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      178
      12297
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      55
      6071
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      65
      4908
    5. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      19
      4890
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      22
      4007
    7. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      84
      3615
    8. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      3
      3490
    9. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      139
      3066
    10. S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?

Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.
      Maailman menoa
      311
      1681
    Aihe