Helluntaiherätyksen kesäkonferenssin aika.
Tässä suora linkki etusivulle, jonka kautta löytyvät juhlaohjelma, kaikki tiedotukset, myös eri linkit sekä netti-tv-, että radio- kuuntelua varten.
http://www.isokirja.fi/konferenssikeskus/juhannuskonferenssi_2012/
eräs ex-hellari
1
166
Vastaukset
- ihan hieno raamattut
Kuuntelin juuri yhden raamattu tunnin, jossakuulin seuraavan kertomuksen:
Viisivuotias pikku poika pyysi seitsemänvuotiselta siskoltaan ruokaa ja sisko käski, mene äidin luo ruokaa pyytämään. Äiti sanoi pojalleen: mistä minä ruokaa antaisin, kun jääkaappikin on ihan tyhjä. Poika ei jäänyt valittamaan nälkäänsä, vaan hihkasi: No nyt on mielenkiintoista nähdä, kuinka Jumala tästä selviää? Ja selvisihän Jumala. Sillä samassa rapussa oleva rouva soitti ovikelloa ja anteeksipyydellen esitti asiansa yksinhuoltaja äidille. Kun keitin tuota keittoa liikaa, enkä haluaisi niitä hukkaan heittää. Niimpä lasten äiti kertoi, että mies lähti pois, eikä ole sen jälkeen näkynyt ja ilman elatusmaksuja en ole selvinnyt. Nyt tuo naapuri sanoi me ostimme ruokaa liikaa ja ne pilaantuvat siellä, koska me lähdemme viikon reissulle. Vau millainen Jumala Jeesus onkaan.
Tämän kuulin Juhannus komferenssi raamattutunnilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1221816Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2701539- 731453
- 771396
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001130Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531116- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893