Mikä siinä on, että linnut hyökkäävät kissan kimppuun? Yksikin syöksyi kissaan melkein kiinni ja rupesin ihmettelemään, miksi kissan turkissa näkyy musta ja kiiltävä kohta... epäilin sitä punkiksi, mutta linnun paskaahan se oli. Kävi siis paskomassa kissaan!?
Eipä siinäkään vielä riittämiin, mutta seuraavaksi hyökkäsi 2 koiraa kissan kimppuun.
Eläimet kiusaavat toisiaan
22
1742
Vastaukset
- Elukkamaista käytöst
Ovat ottaneet mallia ihmiseltä.
Perään vois laittaa hymiön, jos ei olis kyse vakavasta aiheesta. ;) - ...
Ja ikä oli mikä??? Jos ei tähän ikään mennessä tiedä mikä mahtaa olla syynä, kannattaa mennä varmaan jollekkin biologian kurssille tai katsoa enemmän luontodokumentteja.
- huhhuhvaa
En tosiaan ole perehtynyt lintubiologiaan - oletko sinä? Etsivätkö linnut vaistonvaraisesti liikkuvia kohteita, joiden päälle paskoa?
- maarina1 ejk
huhhuhvaa kirjoitti:
En tosiaan ole perehtynyt lintubiologiaan - oletko sinä? Etsivätkö linnut vaistonvaraisesti liikkuvia kohteita, joiden päälle paskoa?
Liian lähelle pesää kun menee, niin kyllä puolustavat pesäänsä.
Oli sitten kyseessä ihminen tai kissa. maarina1 ejk kirjoitti:
Liian lähelle pesää kun menee, niin kyllä puolustavat pesäänsä.
Oli sitten kyseessä ihminen tai kissa.Näin on. Räkätin paskaa saivat päällensä sekä puolisko että naapuri kun postilaatikolle menivät. Pesä on katajassa siinä ihan vieressä. Ärhäkkäitä otuksia. Varmaan paikalle osunut kissakin tai mikä muu elävä tahansa on saanut ihan samat sapuskat koristuksekseen ;-D
Taitaa olla niin, että Kissa sukii höyheniä niin että päälaki paistaa.
Lintujen mielestä Kissa on aikasti pashamainen tyyppi.
Ilman Kissoja olivat Rotatkin, kilttejä suloisia pikku siimahäntiä.
Ja Koiraeläimet lauhkeita kuin Lampaat.
Kommettisi olis sopinut hyvin Susi-juttuun.
H.- hyvää juhannusta
Mun kissa kantoi hampaissaan rastaan keittiöön.
Sitten mä vähän jäkätin sille, että sun ruokakuppis on tossa vieressäs
tarjottimella lattialla, lintuja ei saa tappaa ja anna myyrienkin olla ihan
rauhassa. Se katsoi mua närkästyneenä ja päpätti vastaan: jäkäjäkäjäkä...
Tykkäänhä minä kissoista, mutta .. lähinnä inhottaa niiden harrastama saalistaminen
luonnossa. Kaipa nekään ei vieteilleen mitään mahda.Kotikissa on aikasti hassukin.
Joitain videoita olen katsellut, jossa kotonaan on Undulaattihäkkikin Undulaatteineen.
Vaikka kattinen hyvin on jo oppinut että hän ei niihin käsiksi pääse, niin aina hän yrittää tai ainakin katselee kaihoisasti.
Mielestäni kaikki lemmikkieläimeltä haisevat ihmiset pitää päästää eläintarhojen petoeläinhäkkeihin ilmaiseksi.
Naisiahan ne ihmiset pääasiallisesti, tietysti, ovat, vaan olen minä nähnyt
Nami-Nami- pupulutu- pusupusu miehiäkin kävelyttämässä Puudeleita tai muuta niiden kokoista vahinkoeläintä.
Miehekkäitä koirapoliisejakin on ja raavaita metsästäjiä, heiltä riittää vain uhkaava rykäisy, niin rotevalta koiraltaan menisi häntä pöksyihin, jos koirilla pöksyjä olisi.
H.
Katselin kun varis syötti poikastaan tuolla sapokassa.
Isompi oli syötettävä mutta suu auki minkä onnettomalta "raakkumiseltaan" kykeni.
Linnut hyökkää minkä tahansa eläimen (ihminenkin on eläin) kimppuun tähän aikaan.
Itse olen juossut karkuun joutseneltä joka tuli päälle siivet levällään, enään sen jälkeen en mennyt lähellekään.
Lokin paskaakin olen joskus joutunut päästäni pesemään.
Ja turha tulla urputtamaan että siellä ja täällä on jo sanottu sama asia jollaiin sanoilla. NIH.
Viimeinen lause ei ollut välttämättä aloittajalle.Minuu on lennättänyt metso soitimella ollessaan. Aika haipakkaa tultiin peräkkäin....
Ja lintu on kakkinut syliin Lappeenrannassa puistonpenkillä istuessani.
Täällä nyt alkaa kaikki olla sanottu vähintään kolmeen kertaan.. :)
Kai siinä vähän samaa on kun ihmisetkin tuntuvat osoittelevan niitä tervehtimään tulevia leijonia, tiikereitä ja jääkarhuja pyssyillään eivätkä vain reilusti paiskaa uusille kavereille kättä ja lähde kyselemään kuulumisia...
- Lintumies!
Virossa oli pari vuotta sitten kamera mustahaikaran pesällä.
Ihmiset pahoittivat mielensä, kun haikara aikansa pienintä
poikasta katseltuaan söi sen.
Asiantuntija oli sitä mieltä, että haikara näki, ettei siitä poika-
sesta tule eläjää. Vai olisko ollut niin, että helpotti hommiaan? - Luonnossa on
Itikoita ei ole vielä näkynyt
ja hirvikärpäsetkin tulee vasta syksymmällä.
Joskus aiemmin sienireissulla sakeasta koivikosta hyökkäsi iso lauma kohti ja
seurasi vaikka yritin kiirehtiä karkuun.
Kun joka puolella kehoa tuntui niiden kävely iholla, tunne muistutti lähinnä
pakokauhua, suorastaan puistatti.
Vaikkkka ne on ihan viattoman oloisia -- kärpäset meinaan. - virva-tuulia***
Nauratti kerran ulkorakennuksen harjalla istuskellut kissa jota pääskyset kiusasivat lentäen ihan pään ylitse ja varmaan tukistivat kissaa. Kissa huitaisi aina käpälällään yrittäen ottaa kiinni lintuja, mutta ei saanut. Häntä heilui vihaisesti. Taisi kissaa kismittää mokomat tipuset.
Tiedätkö mitä, joskus kissaa on tuossa tilanteessa onnistanutkin. Siis kissa oleili omalla pihallaan, maalaistalossa, ei missään katolla. Navetan räystään alla oli pääskysen pesä tai pari. Pääskyset tiesivät kissan olevan vihollinen ja pelottelivat sitä lentämällä läheltä yli, kissa kyyristyi ja kyyristyi. Vaan kerranpa nosti sopivasti käpälänsä - ja siihen tarttui pääskyparka...
Tarina on suoraan elävästä elämästä, nähtynä äitini silmin. Ei kissa mikään tyhmä ole, turha sitä on sutenaan härnätä, voi osua pilkka omaan nilkk - hmmm - nirriin.
- meeriamanda
Olen kyllä valppaana kun neito kattinen on heinän täppiään makustelemassa...linnut todellakin hyökkii joko häiriköinä sillä eihän tää kattinen heitä saalista.
Joskus ärähtelen et vähempikin riittää, ja syöksyt loppuu. Tää on monilta kadonnut kissu, kettuja on vajaan 2 kilsan päässä havaittu. Mun neitoa ei vie :)) Hyökkäileväthän ne.
Olen ehkä joskus muinoin maininnutkin, miten satuin katsomaan kuinka senaikaisen vastapäisen talon ylimmän, seitsemännen kerroksen eräälläkin ikkunalaudalla tapasi istuksia kissa. Siitä eivät räystään alla pesivät pääskyt pitäneet ja kiusoittelivat sitä niin että lipsahti katti sieltä laudalta, putosi suoraan kellariportaikkoon ja käytti kaikki yhdeksän henkeään samalla kertaa.- ...or...
Havaitsenko vahingoniloa liittyen kissan kohtaloon...
...or... kirjoitti:
Havaitsenko vahingoniloa liittyen kissan kohtaloon...
Enpä tiedä kun minä en ole sinä...
Mistään kiusaamisesta ole kyse vaan luonnon laista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247