Tyttö sanoi äidilleen pelottaa kuinka hän sinut sieltä taivaasta sitten löydän kun siellä on niin paljon ihmisiä, ettei sitä kukaan kykene laskemaan! Sillä hän muisti pyhäkoulussa kuulleen jakeen ilmestyskirjasta: ” Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään.”
Äiti vastsi: Kuule sovitaanko, että tavataan sitten sen elämän puun juurella joka on siellä taivaassa ja tytär rauhoittui. Vuosien jälkeen äiti oli siirtymässä ajan rajan tuolle puolen ja sanoi aikuiselle
tyttärelleen; pelottaa kun en tiedä kuinka minulle käy? Silloin tytär sanoi äidilleen. Muistatko mitä me sovittiin jo vuosia sitten, että taivaassa elämän puun juurella kohdataan Ja niin sai äiti silloin rohkeuden siirtyi Jeesuksen sovintovereen luottaen Taivaallisen Isän kotiin.
Valmistadu kuolemaan
15
266
Vastaukset
Tosi kaunista,aivan ihanaa,enpä osaa muuta sanoa=)
- niiskuttaja..
Tippa linssiin tuli tästä jutusta. Nenäliinat.
- Hyvä r-tunti.
Kuulin tuon kertomuksen Juhannus komferenssin raamattutunnissa ja se tosiaan kosketti. Tuo kertomus jatkui, kun sisko kertoi veljensä jutun koulukavereilleen ja koulukaverit tulivat pyytämään että tuo äiti opettaisi heillekin tuota luottamusta Jeesukseen.
- Haloo!
Juhannuskonferenssi 2012 netissä kuunneltavat puheet arkisto
http://www.isokirja.fi/konferenssikeskus/juhannuskonferenssi_2012/suorat_lahetykset_/arkisto/?session=15686462
pe 22.6.2012 klo 11 Sanajumalanpalvelus
Pauli Karppinen, 100-prosenttinen Jumalan sana, 24 min., kuva, ääni
Ja tuo on todella tapahtunut tosi asia. Mutta tuo aloitus ei ole tarpeeksi tarkka joten kuuntele asia netistä.
- kuolematon sielu
taivas on uskovaisten termi, pitää sanoa että tuonpuoleinen. Se on tuossa vieressä, verhon takana.
Ehkäpä sinne on järjestetty jeesuskin uskovaisia vastaanottamaan ja miksei useampiakin.
Itse kuitenkin toivon uskonnoista vapaata tuonpuoleista. Monet ihmiset ovat vakavissaan halunneet, juuri kuoleman pelossaan tuota Jeesuksen sovintovereen luottamusta ja pääsyä toivoon taivaallisen Isän kodista, mutta kun Jumala kristinuskon opin mukaan antaa sen pelastavanuskonlahjansa kenelle Hän tahtoo ja joka teko on yksin Hänen tekonsa ilman mitään saajan omaa osuutta, niin moni on siksi kai toivonut turhaan tuota lahjaa?
Eli kun Jumalanne ei tahdo antaa minulle tuota lahjaa, niin miten voin olla vastuussa Hänen tekonsa seurauksista?
Kun oppinne on todistetusti ristiriitainen, julma ja epäoikeudenmukainen, ei tunteilut poista, tai ei edes peitä oppinne epä-loogisuuksia, eli oppi-valheita.
Päin vastoin,,näitä kertomuksia viljelevillä on vastuunsa toiminnastaan, eli siitä levittääkö tuollaisia valheelle perustuvia ajatuksia tai oppeja, koska ne taas osaltaan lisäävät valheellista maailmakuvaa.- agnostikko24
Jos Jumala on viisas, hän palkitsee/rankaisee jokaista ihmistä ansionsa mukaan. Ikuinen kärsimys tuomiokeinona tekisi mielestäni Jumalasta tyhmemmän kuin usea ihminen.
Ette kai te väitä Jumalaa näin tyhmäksi? Että "Väkivalta ratkaisee ongelmat" on moraali, jota Jumala loppukädessä noudattaa? Hän voisi jopa ottaa sen loukkauksena, jos nyt kaikkiviisasta on ylinpäätään mahdollista loukata...- valitse itse.
Jumala ei ole väkivaltainen, eikä hän ketään tuomitse vaan hän;
edeltäpäin määräten meidät lapseuteen, hänen yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta, hänen oman tahtonsa mielisuosion mukaan
Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -
ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi.
Sillä me olemme hänen tekonsa, luodut Kristuksessa Jeesuksessa hyviä töitä varten, jotka Jumala on edeltäpäin valmistanut, että me niissä vaeltaisimme.
Ihminen saa vapaasti valita! - ...
valitse itse. kirjoitti:
edeltäpäin määräten meidät lapseuteen, hänen yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta, hänen oman tahtonsa mielisuosion mukaan
Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -
Sillä me olemme hänen tekonsa, luodut Kristuksessa Jeesuksessa hyviä töitä varten, jotka Jumala on edeltäpäin valmistanut, että me niissä vaeltaisimme.
Ihminen saa vapaasti valita!Ihminen saa vapaasti valita!
- Brina
valitse itse. kirjoitti:
Ihminen saa vapaasti valita!vain viimeinen lause on oikeaa tietoa! kaikki muu pelkkää uskomuspuppua!!!!
- ketä tottelee sen or
... kirjoitti:
Ihminen saa vapaasti valita!
ihmiset ovat alusta asti luotu vapaiksi, mutta synnin pettäminä he paatuivat ja yhä paatuvat. 5 Mooseksen kirjassa löytyy tämä jae:
Minä otan tänä päivänä taivaan ja maan todistajiksi teitä vastaan,
että minä olen pannut sinun eteesi elämän ja kuoleman,
siunauksen ja kirouksen.
Niin valitse siis elämä,
että sinä ja sinun jälkeläisesi eläisitte.
Vapauteen Kristus vapautti meidät ja vapauttaa yhä,niitä jotka Jeesusta seuraavat.
Ei kuolemaa ole todellisuudessa ollenkaan, sillä elämä joka tuli meihin syntymässä, ja poistuu fyysisen kehomme menettäessä elimahdollisuutensa
On vain yksi elämä joka on kaikille sama, se elämä pitää elintomintomme automaattisesti toiminnassa
Fyysinen elämä on rajallista, joten tuo ajaton elämä ilmenee fyysisten elämien ketjuna, jossa elämäsitten kehittyy syyn ja seuraksen lain mukaan
Ego sielu on sitten aivan eri juttu, sillä ne ovat syntyneet materiasta kehityksen kautta, joten ne eivät ole mitään jumalallista alkuprää niinkuin uskonto väittää ja haluaa sille ikuista elämää kuoleman jälkeen taivaassa- toivoton
Psykologinen kuolema on ainut kuolema jolla on ihmiselle jotain merkitystä, joten fyysisellä kuolemlla ei ole mitään merkitystä koska se ei muuta mitään
Ainoastaan psykologinen kuolema vapauttaa ihmisen Aatamin prinnöstä perisynnistä, ja sen on tapahtutta nyt, sillä kuoleman jälkeen se on liian myöhäistä.- Toivo on.
Kotipaikkani seurakunnassa oli profetian armolahjalla varustettu eläkeläis- mies ja eräs veli Herrassa vei minut tuon miehen luokse. Siinä istuessamme Profeetan henki veljessä alkoi kertoa millainen olin ja myös sen millaiseksi Jumala minut suunnitteli. Siinä ei sanonut yhtään tuomion sanaa, eikä hän myöskään nuhdellut mistään asiasta. Samoin Jumala toimii kaikkien Jeesuksen omien kohdalla, vaikka et löytäisi yhtään sielun hoitajaa, niin muista Jumalan armo kasvattaa, varjelee ja suojelee joka tapauksessa. Sillä joka luottaa Herraan, Korkeimman armo tekee hänet horjumattomaksi. Jumala, sanoi: ’Loistakoon valkeus pimeydestä” on se, joka loisti sydämiimme”, Valo on evankeliumin aarre sisimmässämme. Vastaus kaikkiin ihmisten ongelmiin, on antaa Jumalan valon loistaa. Maailma täytyy kuulla, että heidän syntinsä on mitätöity. perheesi, sukusi, kaupunkisi, seurakuntasi, kansakuntasi. Synnit on mitätöity Jumala rakastaa jokaista, joka kääntyy pois pahuudestansa.
- bmn,jklljkh
Toivo on. kirjoitti:
Kotipaikkani seurakunnassa oli profetian armolahjalla varustettu eläkeläis- mies ja eräs veli Herrassa vei minut tuon miehen luokse. Siinä istuessamme Profeetan henki veljessä alkoi kertoa millainen olin ja myös sen millaiseksi Jumala minut suunnitteli. Siinä ei sanonut yhtään tuomion sanaa, eikä hän myöskään nuhdellut mistään asiasta. Samoin Jumala toimii kaikkien Jeesuksen omien kohdalla, vaikka et löytäisi yhtään sielun hoitajaa, niin muista Jumalan armo kasvattaa, varjelee ja suojelee joka tapauksessa. Sillä joka luottaa Herraan, Korkeimman armo tekee hänet horjumattomaksi. Jumala, sanoi: ’Loistakoon valkeus pimeydestä” on se, joka loisti sydämiimme”, Valo on evankeliumin aarre sisimmässämme. Vastaus kaikkiin ihmisten ongelmiin, on antaa Jumalan valon loistaa. Maailma täytyy kuulla, että heidän syntinsä on mitätöity. perheesi, sukusi, kaupunkisi, seurakuntasi, kansakuntasi. Synnit on mitätöity Jumala rakastaa jokaista, joka kääntyy pois pahuudestansa.
Mutta kun sellaisia jumalia ei ole olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1185360Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1412993- 282557
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4482320- 2012265
- 1791738
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1191382Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.361202Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721006Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?83975