Auttakaa !

ida1997

Hei !

Olen 15-vuotias ja n. vähän yli viikko sitten olin yhden meidän koululaisen bileissä kavereitteni kanssa. Me joimme kaikki aika paljon, minä ainakin olin ihan kännissä..
No, siellä tutustuin yhteen samanikäiseen poikaan, (hänkin oli ihan kännissä) ja hän sanoi minulle ettei hänen perheensä ole kotona, ja että voisimme mennä sinne.
Minä sitten suostuin ja me kävelimme hänen kotiinsa.
Aluksi istuimme vain hänen sängyllään kaljat kädessä ja pussailimme. Sitten hän kysyi että haluanko tehdä 'sen' . Minusta tuntui siltä etten ollut siihen vielä oikein valmis, mutta sitten minä suostuin, ja harrastimme seksiä..
Molemmat olimme tosi kännissä, ja unohdimme tietenkin kondomin..
Huomasin että kuukautiseni olivat myöhässä. Kerroin koko tarinan isosiskolleni, ja hän sanoi että ostaisi minulle raskaustestin ja tekisimme sen yhdessä. No, tulos oli positiivinen. Minä olin ihan paniikissa ja itkin. Siskoni halasi minua kauan ja sanoi että hän olisi tukenani kokoajan, mitä sitten aijonkaan asian kanssa tehdä.
En ole vielä uskaltanut kertoa vanhemmilleni asiasta.. En tiedä yhtään mitä tekisin. Pojalle minä vasta kerroin asiasta ja hän oli ihan shokissa, mutta olen hyvin iloinen kun hän sanoi että olisi tukenani, ja auttaisikin minua vauvan kanssa jos tulen siihen tulokseen että pidän sen.

Onko kellään kokemuksia teiniraskaudesta ? Voisitteko kertoa mitä minä teen??? Minua pelottaa !:(

8

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaisa

      Hei :)
      Sinulla on kolme vaihtoehtoa: Abortti, adoptio, tai sitten pidät lapsen.
      Tiedän että jotku kommentoivat tänne että olet liian nuori tai että et pystyisi hoitamaan/ kasvattamaan lastasi. Monet teiniäidit pystyvät siihen, minä ainakin.
      Minä tulin raskaaksi kun olin 15 vuotias ja sain esikoiseni kun olin täyttänyt 16. :)
      Minun ei ollut tarkotus tulla raskaaksi, mutta näin siinä sitten kävi. Minulla oli perhe ja ystävät tukenani, ja nykyinen poikaystäväni joka on lapsen isä.

      Monet varmasti luulevat että teinit haluavat vain bilettää kavereitten kanssa / juoda / polttaa jne, mutta kyllä varmasti monet aikusetkin tekevät kaikkea tätä. Minä ainakin pystyin luopumaan siitä, ja voihan sitä joskus viikonloppuisin pitää hauskaa jos hankkii lapselle lapsenvahdin. Minä rakastan lastani ja haluan hänelle vain kaikkea parasta. :)

      Tsemppiä! Kyllä sinä pystyt siihen! :)

    • ....................

      Provo, testi ei olisi näyttänyt vielä positiivista tuossa vaiheessa jos yhdynnästä on vain reilu viikko.


      On täällä palstalla nyt oikea provosuma:(((

    • en usko minäkään

      Jep, HCG ei tuossa ajassa nouse sille tasolle että se näkyisi testissä, siis virtsatestissä ja sellainenhan aloittajan mukaan on tehty.

      • lollz

        Vai että viikko sitten harrastettu seksiä.... provo on!


    • Miesope

      Olisi mukava kuulla, mikä ihme ajaa ihmiset tuottamaan näitä joutaviua provoaloituksia.

    • 14+6

      Jospa tää nyt provo ei olekaan, niin aborttia kannattais miettiä. Jos saat lapsen, ei mitään toivoa että voisit hetken mielijohteesta lähteä iltaisin kavereiden kanssa hengaamaan, oot täysin kiinni lapsessa. Ja noin nuorella on vielä paljon koettavaa, ja uskon että haluat ennemmin olla vapaa kuin kokoajan kotona.

      Voisit pärjätäkin lapsen kanssa, mutta silti uskon että haluat vielä mennä vapaasti, hommaa ne lapset sitten myöhemmin kun on teini-iänseikkailut koettu.

    • labbisnurse.

      Kyllä tuo on provo, ei raskaus virtsatestissä näy noin aikaisin, se nyt on ihan fakta.

    • Et kai oikein voi muuta kuin tehdä testin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      364
      2122
    2. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      499
      1992
    3. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      92
      1738
    4. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      63
      1220
    5. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1218
    6. Kuljetusliike j maito

      Kännissä ojaan vuosien kännissä ajelu päättyi ulosajuun
      Suomussalmi
      6
      1181
    7. En voi elää täyttä elämää

      Ilman sinua mies. Minun on pakko saada sinut elämääni. 😢
      Ikävä
      46
      947
    8. Vetoomus tietyille Miehille

      Suomi on Euroopan toiseksi turvaton maa naisille! Mitä ajatuksia miehet jotka ovat turvattomia naisille? Olisiko korke
      Ikävä
      176
      922
    9. Alkavan syksyn galluppi..

      Ajattelin että olisi sen aika. Gallupin. 1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi? A) kevät B) kesä C) syksy D) talvi 2
      Sinkut
      133
      920
    10. Kuinka paljon

      Sä oikeen tiedät minusta nainen? Nimi ja ikä näyttää olevan hyvin tiedossa. Itse tiedän sinusta vain nimen ja ammatin.
      Ikävä
      50
      911
    Aihe