hyvä ase alotelijalle primaryksi?

daboyda

joo, oon alotelemassa airsoftia, budjetti aseeseen olis jotai 50-70 e.. ja jos joku hyvä maskiki sitte

30

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuolla hinnalla ei saa mitään hyvää asetta...

    • Vemppupistooli ainut järkevä aloittamiseen tolla hinnalla, ja kunnon maski

      • Eipä tuo vemppukaan mikään yvään aloitus ase oo jos jos jonkun yhdistyksen peleis pyörii... Mutta kaveri porukas ihan ok


    • Pelaaaja

      Suosittelen g17 tehoja löytyy ja tarkka. Pelaan itekkin g17 aseella kaveri porukassa

    • daboyda

      Pelaaja löytyskö vinkkiä?

    • daboyda

      ei vinkkiä, vittu linkki*

    • dc

      Osta hong konggista 90e jousi rynkky!

    • VITTUUUUUUU

      "Primaryksi" Voi herranjumala, että näitä Call Of Duty-jonneja riittä.

    • daboyda

      VITTUUU, ei, vihaan CoDia, vihaan myös ES:ssää, vihaan myös BF3, arma 2 se ainoa oikea

      • daboyda

        vittu älä kirjottele mun nimellä! mä hakkaisin sut BFäs CoDis runes ja CSäs ihan 100-0 EEÄSSÄN VOIMALLAAAAAPRRRRRRRR!!!!!!


    • Pelaaja99
    • ssdaa

      joo toi glock iha hyvä kannattais ehkä ostaa hop upillinen versio eli tää: http://www.proairsoft.com/acatalog/info_HBB1.html
      kannattaa ostaa aina se hop upillinen ase koska kuula lentää piteemmälle.
      tietoa hopupista: hop up on sellane säädettävä juttu jota säätämällä kuulat saa lentämään pitemmälle ite voit säädellä sitä mielesi mukaan

      • ei ole

        Ei ole säädettävä tuossa aseessa, eikä missään muussakaan maruin pistoolissa.


      • cod 4 life

        Hop up= antaa kuulalle takakierteen jotta se lentäisi pidemmälle ja tarkemmin


    • järkikäteen

      Toi on ihan sairasta rahastusta, nimittäin noi hop-up aseet. Niissä ei oo normaaliin verrattuna mitään eroo paitsi pieni kuminystyrä, siellä piipussa. Mutta silti ne maksaa 10€ enemmän! Eihän se nyt paljoa ole, mutta kun miettii, että mitä sillä rahalla saa. 4mm x 2mm kokoisen kuminpalan?

      Mutta juu itsekin suosittelen mielummin hop-up glockia. Lentää pidemmälle, kun ilman hoppia.

    • daboyda

      okey, kiitti paljo.. jotai rynkkyä tai konepistoolia pää-aseena olin ajatellu.. ehdotuksia?

      • daboyda

    • sr16

      Osta proairsoftin sr16 jos pelaat kaveriporukassa. Se on suht tarkka ja lähtee semi kovaa jousirynkyks.

      • daboyda

      • daboyda

      • Bäfä gusee gombbanioita

    • lolmitänaskeja

      Systema PTW?

    • ...

      www.proairsoft.com/acatalog/info_210301.html

    • jos aijot seurueissa pelata uskoisin että paras vaihto ehto olisi jokin CO2 pistooli vaikka tuo tuossa ylä puolella on oikein erinomainen tai jokin muu vastaava milgieristä löytyy paljon laadukkaita KWC co2 pistooleja noin 70 kympillä http://www.milgear.fi/kauppa/kwc-m-49.html

    • daboyda

      illoinari95 mulla on jericho 941 CO2, paska juttu on se, että varmistin sökönä. voiko sillä kuiteski pelata?

      • Turha pahvi

        Kyllä.


    • m4onpaskaase

      Mut vaikka sul on ase sanon vaan että elä osta tuota m4 jousi rynkkyä! ihan paska ase sisältäkin muovia ja painaa saman verran ku mun sähkö ak-74 lipas

    • Pelaaja69

      Niin toi toinen vaito ehto on scorppari kaveril on sellanen ja lentää pitkäl saa honkkarist 60eurol. Pelataan kavereiden kaa collareil ja kun kamu ampuu scorpparil niin ei satu mut tuntuu.

    • daboyda

      siis sillä jericho co2 voi pelata VAIKKA varmistin paskana, tarkoitan voiko sillä pelata jossain virallisessa yhdistyksessä.. siis en tarkota kaveri porukas vaa iha seuruiden/airsoft yhdistysten kanssa??

      • STP + Runk = Uijjuijjui

        Sun kannattaa keskustella pelien järjestäjien kanssa asiasta. Luulen että kyllä, jos et tunnetusti ole mikään riehuja tms.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe