Se, että Leo varoitti meedioilta kyselemään mitään, on ihan oikein, mutta kuitenkin hän aika ajoin mainostaa lut kirkon meedio evankelista kirjaa:
Eräs meidän aikamme Profeetta.
Apt 19: Myöskin muutamat kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niiden ylitse, joissa oli pahoja henkiä, sanoen: "Minä vannotan teitä sen Jeesuksen kautta, jota Paavali julistaa."
Ja niiden joukossa, jotka näin tekivät, oli myös erään juutalaisen ylipapin, Skeuaan, seitsemän poikaa;
mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"
Ja se mies, jossa paha henki oli, karkasi heidän kimppuunsa, voitti heidät toisen toisensa perästä ja runteli heitä, niin että he alastomina ja haavoitettuina pakenivat siitä huoneesta.
Voodoo papit toimivat kuin Helena. Kolme miestä ei jaksanut hallita Helenaa, kun koittivat pitää minua sängyssä pitkälläni. näin kirjoittaa K.Sarlin, eräs meidän ajan profeetta , sivu331.
Helenan silmät oli selällään viisikin tuntia, kertaakaan silmiä räpäyttämättä. Ihmiset huomasivat, että silmien päälle tuli jokin kalvo. Lääkäri on sanonut, ettäsellainen tuleekuolleelle noin kymmenen minuutin kun henki on lähtenyt.
15 minuttiin ei kuulunut edes hengitystä, sen jälkeen alkoi vasta supatus ja mumina. Turhaan ei raamattu varoita riivaaja hengistä sanoen ja kun he sanovat teille: Kysykää vainaja ja tietäjähengiltä, jotkasupisevat ja mumisevat, niin eikö kansa kysyisi Jumalaltansa? Kuolleiltako elävien puolesta?
Joten tässä asiassa Leo ei puhu totta.
Vainaja hengistä keskustelivat Leo Meller ja ystävät
4
189
Vastaukset
On täysin eri asia olla Kristuksen henkien kanssa tekemisissä, kuin pahan henkimaailman.
- okkigaam
HELENA KONTTINEN unissa saarnaaja.
Naisesta on kirjoittanut pappismies kirjan, elämän kertomuksen.
Leo tuo uskonnolla rahastava veitikka on jälleen löytänyt uden rahasammon saadessaan herkkä uskoiset antamaan lanttinsa kirjoilleen kaseteilleen CD levyilleen.
Edellä menneet rakkaamme eivät supise mutisemasta puhumattakaan. He tuovat iloista tietoa elämän jatkumisesta elämän jälkeen Se on yhtä totta kuin kirjoittamani teksti tässä. Olen saanut heiltä, apua, tukea, neuvoa, runsasti opastusta kaikenlaista hyvään tähtäävää.
Maagikko - selvennys
Jos kiinnostaa niin viestiketju löytyy os.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10002869 - JK
NIINKÖ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316336- 394062
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833373- 133044
- 292332
- 122317
- 1621926
- 251842
- 281594
- 1051392