Piispa-tyttö vs. Hamasin poika

Piispa Irja Askola (HS 24.6.2011):

Kyllä kirkon on aika sanoa selkeästi, että islamilainen ei ole vihollinen, vaan yhdessä rakennamme turvallista Suomea.

Mosab Hassan Yousef ("Hamasin poika" s. 42):

Muslimit eivät kunnioita mitään muuta lakia kuin islamin lakia

4

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piispatar tietää

      Kyllähän meillä hyvin toimeen tullaan muslimien kanssa, kunhan vaan vähennämme ja lopulta poistamma yhteiskunnastamme kaiken kristillisyyteen viittaavan.
      Suvivirrestä säkeitä pois ja kohta laitetaan kirkkojen torniin puolikuu, jotta kirkot ei niin häiritsisi muslimin silmää!

      • Älä luule!

        Kun muslimit saavat vallan, voimaan astuu sharia-laki. Muslimien koraanissa on käsky kääntää kaikki muslimeiksi. Se tarkoittaa, että ne jotka eivät rukoile allahia viittä kertaa päivässä, noudata puhtaussäännöksiä, pukeudu burkaan (naiset), kieltäydy sianlihasta, alkoholista jne jne. tapetaan kivittämällä.

        Kirkot hävitetään tai muutetaan moskeijoiksi. Naisista tehdään muslimintekokoneita, joiden omistaja on mies. Nainen ei saa ajaa autoa eikä hän saa äänestää, tietenkään, ei kulkea kaupungilla ilman miespuolista holhoojaa, ei periä, ei tehdä sopimuksia, ei avata pankkitiliä, ei käydä palkkatyössä eikä kodin ulkopuolella yleensäkään. Naisen paikka on kotona ja hänen arvonsa määritellään samoilla perusteilla kuin muunkin miehelle kuuluvan irtaimiston.


      • maailma muuttuu
        Sologdin kirjoitti:

        Älä luule!

        Kun muslimit saavat vallan, voimaan astuu sharia-laki. Muslimien koraanissa on käsky kääntää kaikki muslimeiksi. Se tarkoittaa, että ne jotka eivät rukoile allahia viittä kertaa päivässä, noudata puhtaussäännöksiä, pukeudu burkaan (naiset), kieltäydy sianlihasta, alkoholista jne jne. tapetaan kivittämällä.

        Kirkot hävitetään tai muutetaan moskeijoiksi. Naisista tehdään muslimintekokoneita, joiden omistaja on mies. Nainen ei saa ajaa autoa eikä hän saa äänestää, tietenkään, ei kulkea kaupungilla ilman miespuolista holhoojaa, ei periä, ei tehdä sopimuksia, ei avata pankkitiliä, ei käydä palkkatyössä eikä kodin ulkopuolella yleensäkään. Naisen paikka on kotona ja hänen arvonsa määritellään samoilla perusteilla kuin muunkin miehelle kuuluvan irtaimiston.

        Miesten tasa-arvo nousee sitten kohisten. Opiskelupaikkoja ja työpaikkoja vavautuu miehille paljon, kun akat siirretään kotiin laittamaan ruokaa ja hoitamaan lapsia.
        Piispa Irjakin joutuu miettimään uutta ammattia itselleen, sillä naimattoman naisen on tehtävä jotakin työtä elääkseen, ellei sitten pääse jonkun muslimin jalkavaimoksi!


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe