Miehen kipujen takia selibaatissa

Jahkailijaneito

Olemme seurustelleet 4 vuotta ja asuneet saman katon alla 2 vuotta. Seurustelun alkuvaihe sujui kaukosuhteessa. Mies (reilu 30v) satutti työtapaturmassa selkänsä reilu vuosi sitten ja on nyt siitä lähtien ollut hermosärkyjen kourissa ja syönyt kovia kipulääkkeitä. Kipu ja tokkuraiseksi tekevä lääkitys ovat kadottaneet halut ja oikeastaan kyvynkin harrastaa seksiä. Miehen mieli on alakuloinen ja hän ei omien sanojensa mukaan tunne itseään mieheksi, kun ei voi tehdä mitään, ei sängyssä eikä oikein kodissakaan.

Itse (24v) olen kovinkin seksuaalinen ihminen ja tämä aika ilman edes normaalia läheisyyttä on alkanut tuntumaan rankalta. Seksiä ei ole ollut moneen kuukauteen ja silloinkin, kun on ollut, on se sattunut mieheni selkään ja ollut varsin pikaista. Hetkeen latautuu aina hirveät paineet: "kuinka kauan tämä kestää, saanko, osaanko?". Melkeimpä alusta alkaenkin on seksin määrä herättänyt keskustelua (usein aiheuttanut mökötystä ja väärinymmärrystä) suhteessamme: minä haluan selvästi enemmän. Mies on ollut mustasukkainen seksileluilleni, joten olen tyydyttänyt itseäni salaa. Se on ehkä vääristänyt seksuuaalista minä-kuvaa jotenkin sillä lailla, että tuntee syyllisyyttä omista haluistaan ja häpeää tarvettaan, vaikka tajuan, että se luonnollista onkin. Ehkä olisi pitänyt tajuta jo aikoja sitten, että tämä suhde tulee kariutumaan seksiongelmien takia.

Olen alkanut miettiä, että onko ihmisellä oikeus hylätä toinen sairauden takia ja erota, jotta pystyisi itse olemaan taas onnellinen. Rakentaa elämäänsä ehkä jonkun toisen kanssa, jonka kanssa seksuaaliset halut kohtaavat paremmin, joka on henkisesti kunnossa ja valmis esim. hankkimaan lapsia (oma iso unelmani). Päätöksen teossa pelottaa masentuneen ihmisen reaktiot ja se, että pärjääkö hän omillaan. Olen kuitenkin ollut vastuussa kodinhoidosta ja ruuanlaitosta sen ajan, mitä olen hänen luonaan asunut.

Ystäväni kehotti luottamaan tunteeseen, ja tekemään päätöksiä.. Mitä mieltä te olette?

9

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kestavamies53

      Kysy mieheltäsi lupa että saisit nautinnot vieraalta. Jos vanhempi mies kelpaa pelkkään seksisuhteeseen niin olen käytettävissä. [email protected]

    • A.IsoK

      Voihan nenä, ja osanotto. Tuohon täytyy tarjota apua, jos vaan passais sulle, ei ole ihmisen tyvä olla tuossa tilanteessa, ja vielä niin, että ukko on leluillekin mustis?!
      Haluatko, että auttelen joskus? En laita tänne osoitettani, kuten joku näkyy tekevän...

    • puute_1

      mulla samantyylinen tilanne , ennen sai sex yllinkyllin nyt 3krt/kk ja miehenä kaipaan 3krt/vk ja miksei enenmmänkin...tylsää olla puutteessa ja tyydyttää itseään ,ei yhtään kivaa , haluttaa oikeaa pimppaa ja paljon...

      • r70

    • Jahkailijaneito

      Kiitos miehet, mutta olisin kaipaillut vähän syvällisempiä apuja ja pohdintoja, seksiseuraa kun on Suomi pullollaan. Naiset, onko vastaavanlaista tilannetta kenelläkään, haluaisin ehkä ennemmin teidän näkökulmaanne?

    • paranepian!

      moikka! pakko oli kirjottaa nyt tähän; onko miehesi selkää tutkittu kunnolla? voiko sitä hoitaa esim leikkauksella tms.? lääkäreitä pitää patistaa aika paljon että saa kunnon tutkimuksen aikaiseksi, helposti ne yleensä määräävät lääkkeitään tutkimattakin. tuo on väärin miestäsi ja sinua kohtaan, ehkä miehesi halut paranisivat piankin jos häntä hoidettaisiin oikealla tavalla;lääkärin kunnollinen tutkimus, mahdollinen kuntoutus?? jutteleppa miehesi kanssa, kyllä häntä varmasti itseäänkin harmittaa :(

    • Jahkailijaneito

      Selkä on tutkittu ja leikattu, mutta hermovaurio on nyt se, mitä paranellaan. Ja nehän tunnetusti paranevat erittäin hitaasti ja kovat kivut pysyvät pitkään. Ja kun periaatteessa selkää pitää vaan lepuutella koko ajan, tekee myös seksi kipeää eikä ole erityisemmin nautinnollista. Siksipä kerrat harvenevat ja harvenevat.

    • Pekka kutittelija

      Menis kyllä hermot kun olisin fyysisesti rikki ja elämä kipujen takia helvettiä niin emäntäkin vielä jättäis. Kyllä vituttais miten elämä potkii päähän.

      Odottelisit nyt tuon paranteluvaiheen mikä se arvioituaika sitten on ja vähän ylikin. Mutta selkä ei ehkä ikinä tule kuntoon. Ja ehkä et ikinä tuu oleen tyytyväinen seksiin. Jos tuolloinkin näyttää siltä, oot reilusti antanut mahdollisuuden etkä hylännyt toista heikolla hetkellä. Et voi omistaa silti koko elämääsi toiselle jos voisit jonkun toisen kanssa paremmin.

    • titaaniselkä

      Moi,

      Olen itse kärsinyt selkäkivut ja leikkauksen jälkeiset hermosäryt.Kivut ennen leikkausta kestivät yli 10v.Kipujen lisääntyessä otimme vaimoni kanssa uusia seksiasentoja käyttöön aina tilanteen mukaan.Toki välillä omat kivut olivat koviakin,mutta peitin ne,jotta saan vaimoni tyydytettyä.Asentoa vaihtamalla sain myös itse kivuttoman tyydytyksen.
      Käytin myös luontaistuotteita erektion varmistamiseen,ne antoivat kivaa lisäpotkua seksielämään,ja myös kipujen tullessa erektio pysyi.
      Kokeilkaa ihmeessä erilaisia juttuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe