Olen 18 v tyttö joka on nyt ollut n 4 kk vakavansorttisessa parisuhteessa jossa tosin seksi aikalailla korostuu. Olen kerran aikaisemmin ollut vakavassa parisuhteessa, eli seksikumppaneita on minulla ollut 2, exä ja nykyinen.
Itse en näe mitään pahaa anaaliseksissä joten exän kanssa sitä kokeiltiin, se sattui jonkin verran mutta nykyisen vehje on lähempänä sitä normaalikokoa eli ei pitäisi sattua. Juhannuksena tulimme hänen luoksensa yöksi ja kokeiltiin ekan kerran yhdessä sitä anaalia ja hyvin se menikin mutta nyt tarvitsen apua koska kyseistä aktia olisi kiva jatkaa:
1. Voiko anaaliseksiä harrastaa paljaalteen? Minusta se tuntui paremmalta ja jätkästä myös mutta onko siinä jotain riskejä?
2.Kännissä käytimme runsaat määrät apobase perusvoidetta ja exän kanssa babyoilia. Kannattaako hommata kunnon liukkari?
3. En tiedä miten nämä mitat yleensä kerrotaan mutta kundin peniksen halkaisia on ehkä jotain plus miinus 4 cm. Voiko minun rakkaalle reijälleni tapahtua jotakin ja jos voi niin miten välttää se?
4. Onko jotain muuta jota minun pitäisi tietää?
Vikaks vielä niille joiden mielestä tässä touhussa on jotain vikaa, en ole kristitty enkä homofobi joten ne puheet ei oikeen tehoa. Muuten saa toki huonotkin kokemukset jakaa...:)
Neuvoja kokeneilta kiitos!:)
14
5421
Vastaukset
Kannattaisi aluksi lukea vaikkapa tämä http://www.tohtori.fi/?page=8662831&id=5277014
Olen itse kirjoitellut aiheeseen liittyen muutamiakin vastauksia. Suurin osa on ollut tavallaan mythbusting toimintaa mutta osasta voi olla apua sinullekin tai ainakin niihin liittyvistä keskusteluista. http://www.suomi24.fi/yhteisö/Max-Pp/keskustelut
1) Voi harrastaa paljaaltaan, muttä kumin kanssa homma on hygieesempää. Joillakin miehillä on taipumusta virtsatientulehduksiin ja heille suojaamaton anaaliseksi ei ole suositeltavaa. Joillakin naisilla saattaa sperma suolessa aiheuttaa vatsavaivoja. Jos tarkoitus on anaalin jälkeen siirtyä takaisin pimpan puolelle niin kondomin käyttö nopeuttaa ja helpottaa puhdistautumista tuossa välissä.
2) Kunnon liukkari on aivan ehdoton juttu. Minun mielestäni apobase on liian jäykkää toimiakseen kunnon liukkarina peppuseksissä. Kirjoitin liukkareista taas juuri äsken http://keskustelu.suomi24.fi/node/10706011#comment-55839317
3) Lue se tohtori.fi - sivuston artikkeli aiheesta. Haittaa ei aiheudu, kunhan vältätte kipua aiheuttavia asioita.
Jos sulkijalihasten löystyminen pelottaa niin niitä voi treenata. Periaate on sama kuin kegel - harjoituksissa yleensäkin mutta tässä puristelu tehdään peräaukon lihaksilla. Kun pystyt tekemään 3 x päivässä sarjan jossa 25 muutaman sekunnin pituista puristusta rentoutuminen puristusten välissä kuukauden ajan niin osaat jo vähäisen. Kokeile varoittamatta mitä miehesi reagoi puristeluun anaaliseksin aikana... Haittana treenissä on se, että jos aiemmin olet pystynyt päästelemään äänettömiä niin jo parin kuukauden treenien jälkeen trumpetti pärisee pierun merkiksi.
Vauva - lehden sivulle tein koosteen yleisimmistä peppuseksiin liittyvistä väärin väitetyistä riskeistä http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/1/viesti/1148755/anaaliseksin_riskit/14938183/laaketieteellinen_tutkimus#post14938183
4) Vaikka mitä mutta sun kannattaisi varmaan katsella tämän palstan vanhempia keskusteluita läpi. Suomeksi aiheesta ei ole oppikirjoja mutta Tristan Taormino on kirjoittanut englanniksi useita kirjoja. http://www.amazon.com/Tristan-Taormino/e/B000APS9US Noita saanee myös suomalaisten nettikirjakauppojen kautta.
Tervetuloa mukavan harrastuksen pariin.- Terveydenhoitaja
Ihmisen peräaukossa on erilainen bakteerikanta kuin naisen vaginassa.
Jos heti anaaliseksin jälkeen mies työntää peniksensä naisen vaginaan, niin
myös peräaukossa olevat luonnolliset bakteerit tulevat siirrettyä naisen vaginaan.
Olet vasta 18-vuotias nuori nainen ja jos miehen mieliksi suostut anaaliseksiin,
niin en voi muuta kuin pahoitella. Nautitko siitä itse ollenkaan? On aikamoista
säheltämistä rasvata paikkojaan, jotta kumppanisi mieliksi paneminen peräaukkoon onnistuisi. Suhtaudu varauksella "tohtorin" Max-Pp:n kirjoittamaan "harjoitteluohjelmaan."
Peräaukko on kuitenkin tarkoitettu ulostamiseen ja naisen vagina seksiin.
Siinä asia lyhyesti!"Terveydenhoitaja": "Jos heti anaaliseksin jälkeen mies työntää peniksensä naisen vaginaan, niin myös peräaukossa olevat luonnolliset bakteerit tulevat siirrettyä naisen vaginaan."
Tämä pitää paikkansa. Vaginasta voi siirtyä anaaliseksiin mutta anaaliseksistä ei pidä siirtyä takaisin tavallisen seksin harrastamiseen pesemättä välillä kull.ia. Vaihteleminen pesemättä voi aiheuttaa pahan bakteeri- tai hiivatulehduksen emättimeen. Siksi ykköskohdan vastauksessa kehoitus pesemiseen siirryttäessä takaisin. Tästä vaikkapa
http://www.tohtori.fi/?page=8662831&id=5277014
"Terveydenhoitaja": "Suhtaudu varauksella "tohtorin" Max-Pp:n kirjoittamaan "harjoitteluohjelmaan." "
Suhtautukaa varauksella kaikkiin sellaisiin anonyymikirjoittajiiin, jotka väittävät olevansa terveydenhoidon asiantuntijoita ja tuon oman väitteensä perusteella antavat teille ohjeita. Tällä palstalla näitä valehoitajia ja valelääkäreitä tuntuu suorastaan parveilevan ja jostakin syystä johtuen ne aina yrittävät pelotella anaaliseksin vaaroista. Täällä kuka tahansa voi nimittää itsensä vaikkapa anaaliseksitutkimuksen yliprofessoriksi eli itsensä nimittäminen asiantuntijaksi ei tee omasta kirjoituksesta yhtään uskottavampaa.
Minä en tietenkään väitä anonyyminä olevani minkään alan auktoriteetti mutta annan lukijalle linkit mm. lääkärisivustoille, joista voivat esitetyt väitteet tarkistaa. Näin lukija voi itse varmistua tiedon alkuperästä. Valehoitajilla ei yleensä ole muuta esittää kuin anonyymejä väitteitä, kuten tässäkin kävi.
Kegel -harjoitusten ohjeet löytyvät hakukoneella tai esimerkiksi seksioppaista lukemalla. Netistä löytyy heti tämä sivu http://en.wikipedia.org/wiki/Kegel_exercise
Suomeksi lantionpohjalihasten harjoitusohjeet löytyvät mm. lääkärisivustolta http://www.tohtori.fi/?page=8662831&id=6989718
- harjoittelua...
Enisnnäkin sen verran pidän peppua likasena paikkana että se ei mene pilluun eikä suuhun ennen pesua jos halutaan vaihtaa kesken aktin.
Surullista jos kuulut niihin jotka itse päättelevät heti luettuaan tekstin että minä alistun mieen huviksi. Minulle anaaliseksi on se salattu fantasia jota haluan toisinaan toteuttaa. Rakastan oraaliseksin antamista ja vastaanottamista ja normiseksiä ja kaikkea muuta ruumiillista läheisyyttä ja lisäisin mielelläni vielä anaaliseksin siihen.
Teen sen siis ihan omasta tahdostani ja uskone että n puolet niistä kerroista kun tulen sitä tekemään on omasta aloituksestani. Toisaalta olet oikeassa sillä kiihotun miehen miellyttämisestä mutta se on asia erikseen. Mutta siis nautin kyllä, toivon mukaan opin saavuttamaan orgasminkin anaaliseksin aikana
En suhtaudu Max-ppn harjoitteluohjelmaan varauksella olen noudattanut sitä n. 16 vuotiaasta asti jotta saan lantiopohjalihakset pidettyä kunnossa. en ehkä ihan säännöllisesti. Tai itseasiassa kyllä, seksikin on treeniä
Minusta ei saa asettaa ruumiinosille rajoituksia, kyllähän suukin periaatteessa on tarkoitettu vain syömistä ja hengittämistä varten mutta kyllä ihmiset suutelevat ja harrastavat oraaliseksiä, ehkä sinäkin? Tuo "exit only" on hassu ilmiö koska hyvin sinne sisäänkin saa työnnettyä tavaraa.
Seksi on maailman yksi ihanimpia asioita (älkää ottako väärin siis se sisältyy mielestäni rakkauteen) ja niin kauan kun se ei ketään satu tai haittaa tai ällötä niin sitä saa tehdä just niin ja niin paljon kun haluaa. Yllättävän moni vaan heti päättelee että esim se että harrastan kundini kanssa seksiä 4-10 kertaa viikossa tarkoittaa että teen vaan mieliksi. Kiva ettet kärsi homofobiasta, niin voin vastata viestiisi ;) Kirjoitan ihan suoraan, kaunistelematta mitään.
1. Voiko anaaliseksiä harrastaa paljaalteen? Minusta se tuntui paremmalta ja jätkästä myös mutta onko siinä jotain riskejä?
Kyllä voi ja se tuntuu paremmalta, niin antavana kuin ottavana osapuolena. Se tuntuu fyysisesti paremmalta ja henkisesti enemmän intiimiltä kun ei ole kumia välissä. Kondomin käyttö vähentää kiihottuneisuutta itselläni. Se ei tunnu yhtä "aidolta". Varsinkin antavana osapuolena on kivempaa naida anaaliin paljaana. Mutta jos vastaanottava osapuoli haluaa että käytetään kondomia, niin käytän. Itse haluan että minua naidaan paljaana, ja minulla on jonkinlainen fetissi spermaan kun rakastan että lauetaan pyllyyni.
On riskejä. Ensinnäkin on äärimmäisen tärkeää että kummallakaan ei ole mitään sukupuolitauteja. Anaaliseksi voi aiheuttaa hyvin pieniä, tuskin edes näkyviä repeämiä. Jos näihin menee verta tai spermaa ja antavalla osapuolella on sukupuolitauti se leviää helpommin kuin vaginaalisessa seksissä. Eli ehdottomasti pitää käyttää kondomia jos ei ole varma. Jos on varma että kumppanilla ei ole mitään s-puolitauteja, voi naida paljaana.
Anuksessa on paljon bakteereja ja jos penistä työnnetään vaginaan tai ottaa suuhun anaaliseksin jälkeen on riski että leviää bakteereja. Myönnän kuitenkin että itse joskus otan suihin suoraan kun penis on vedetty ulos anuksesta. Ja olen myös niellyt spermaa jota valuu ulos reiästäni jos sisääni on lauettu. Mutta teen todella perusteellisen suolihuuhtelun ennen anaaliseksiä. En kuitenkaan välttämättä suosittele tätä, on ehkä parempi että penistä pestään anaaliseksin jälkeen jos seksiä jatketaan vaginaali- tai oraaliseksillä. Jos haluat harrastaa "ass to mouth"-juttuja, pidä huoli hygieniasta. Tee perusteellinen suolihuuhtelu.
2.Kännissä käytimme runsaat määrät apobase perusvoidetta ja exän kanssa babyoilia. Kannattaako hommata kunnon liukkari?
Kyllä kannattaa. On olemassa anaaliseksiin tarkoitettuja vesipohjaisia liukkareita. Nämä ovat todella hyviä. Parempia kuin tavalliset liukkarit anaaliseksiin.
3. En tiedä miten nämä mitat yleensä kerrotaan mutta kundin peniksen halkaisia on ehkä jotain plus miinus 4 cm. Voiko minun rakkaalle reijälleni tapahtua jotakin ja jos voi niin miten välttää se?
Voi, jos et ole rento eli anusaukko on tiukka. Tällöin voi syntyä repeämiä. Mutta muuten en olisi huolissaan, jos ei satu ja aluksi ottaa varovaisesti. Ei tarvitse olle peloissaan siitä että anaaliseksin jälkeen reikä löystyy eikä pysty pidättelemään. Heti anaaliseksin jälkeen reikä on aika "löysä" mutta kiristyy taas nopeasti. Itse asiassa kun harrastaa anaaliseksiä tai tyydyttää itseään leluilla anaaliin oppii "hallitsemaan" sulkijalihasta paremmin. Sen takia jos on kokenut vastaanottava osapuoli osaa nopeammin rentoutua. Se ei siis johdu siitä että reikä olisi jotenkin pysyvästi löystynyt, vaan sitä että on sen verran tottunut että osaa olla jännittämättä heti alusta.
Itse olen joskus tyydyttänyt itseäni kädellä eli fistannut itseäni. Koko käsi on mahtunut sisääni eikä jälkeenpäin ole ollut mitään ongelmia. Mutta jos menee siihen että todella suuria esineitä tunkee pyllyyn pitää todella osata rentoutua eikä kiristää reikää. Kundisi kyrpä ei ole niin iso että se aiheuttaisi ongelmia jos teette kaiken "oppikirjan mukaan" (paljon liukkaria, aloittakaa varovasti, on hyvä ensin esim. laittaa muutama sormi reikään jotta rentoutuu, tai aloittaa pienillä leluilla). Reikä venyy enemmän kuin uskoisi, kunhan osaa rentoutua.
4. Onko jotain muuta jota minun pitäisi tietää?
Ensinnäkin; sinulla on hieno asenne. Niin kauan kun ei tee pahaa muille ihmisille, pitäisi olla vapaus tehdä mitä huvittaa. Sinulla on kroppa päätät itse miten sitä tyydytetään. Ei kannata välittää normeista siitä mikä on "sairasta" tai ei. Mutta tietenkään ei kannta tehdä vahinkoa itselleen, vaikka sekin oikeus jokaisella on. Jos nautit anaaliseksistä, go for it. Anus on todella erogeeninen alue ja täynnä herkkiä hermoja joiden tyydyttäminen aiheuttaa mielihyvää. Teet reiälläsi mitä haluat. Muista kuitenkin hygienia, eli tee kunnon suolihuuhtelu ennen anaaliseksiä.
Jos hurahdat anaaliseksiin täysin, ja harrastatte seksiä 10 kertaa viikossa, eli joskus monta kertaa samana päivänä, jätä anaaliseksi pois välillä. Peräaukko ei kestä samanlaista rasitusta kuin vagina.
Vaihtakaa asentoa jotta saatte vaihtelua. Saarnaja ja takaapäin ovat niitä "klassisia" asentoja anaaliseksissä ja ovat hyviä. Mutta myös ratsastaminen tuntuu todella hyvältä, ja siinä voi itse kontrolloida enemmän, esim miten syvälle "kyykkää", joskus on kiva vain antaa terskan liukua sisään. Ainakin itse saan myös kalun kaikkein syvimmälle reikääni kun ratsastan. Kun tunnet kundisi pallit, tiedät että hän on aika syvällä ;) Enemmän intiimi asento on sellainen, että makaat "sivulla", eli kyljelläsi. Tämä on niitä harvoja asentoja jossa voi suudella samalla kun harrastaa anaaliseksiä (saarnaaja on toinen).Sperma ei tee mitään vahinkoa pyllyssä, eli jos haluat että kundisi laukeaa anaaliisi siitä ei ole mitään haittaa (olettaen että hänellä ei ole mitään tauteja). On äärimmäisen harvinaista että siitä tulisi esim. ripulia, mutta varaudu siihen että sitä saattaa valua ulos vielä tunteja seksin jälkeen jos kundisi laukeaa syvälle.
Olen huomannut että jos jännittää tai on hermostunut (esim. pari kertaa kun todella suurikyrpäinen mies on nainut minua, olen ollut hermostunut siitä että mahtuuko/sattuuko) niin anaaliseksi voi olla kivuliasta. Kun on hermostunut jännittää tietenkin myös reikää. Kun on todella kiihottunut kalut tuntuvat liukuvan sisääni ilman että tarvitsee tehdä yhtään mitään. Yritä olla jännittämättä. Muista että reikä kyllä venyy, kunhan et jännitä. Jos ihmiset saa kokonaisen nyrkin reikään (ehm, tunnustan...), niin tiedät että kyllä se venyy. Mutta vaikka kuinka kiihottunut olisi, anaaliin ei noin vain voi ruveta naimaan heti toisin kuin vaginaan (joka on valmiiksi märkä ja venyy heti), aina kannattaa aloittaa varovasti.
Jos nautit anaaliseksistä, kannattaa myös kokeilla leluja vaihtelun vuoksi. On olemassa leluja jotka tuntuvat paremmalta kuin oikea penis, koska ovat suunniteltuja niin että maksimoivat nautinnon reiässäsi. Kundikaverisi voi tyydyttää sinua näillä, tai jos masturboit voit leikkiä niillä. On olemassa todella erikoisia leluja jotka tuntuvat hyvin kiihottavilta ja hyvältä. Tietenkin se tunne kun oikea kulli on sisällä on kiihottavampaa, mutta vaihtelu virkistää.
Jos poikaystävälläsi ei ole mitään kammoja, kannattaa joskus ehdottaa että tyydyttäisit häntä anaaliin. Voisitte sitten molemmat jakaa tämän nautinnon. Miehen eturauhasen tyydyttäminen tuottaa aivan käsittämätöntä mielihyvää. Itse olen joskus lauennut kun minua on naitu tai olen tyydyttänyt itsesäni leluilla.
Kaikkein tärkeintä; nauti. Unohda normit ja antaudu nautinnolle. Tällä foorumilla saan vaikka kuinka usein lukea loukkaavia (en oikeasti välitä niistä) kommentteja tai provoja. Viesteihini tulee "hyi helvetti homo karvaperse"-kommentteja tai sitten hassutellaan tyyliin "tunge tennispalloja itseesi ja käytä öljyä liukkarina". Maailma on täynnä asennevammaisia ihmisiä. Heitä näiden ihmisten mielipiteet helvettiin ja nauti seksistä niin kuin haluat.
Jos on jotain muuta kysyttävää, vastaan mielelläni. Täällä ei niin usein törmää asiallisiin ihmisiin, ja joutuu usein vain lukemaan asiattomia ja naurettavia vastauksia omiin kysymyksiin.
Tulipas pitkä vastaus, kun piti lähettää kaksi viestiä :)- harjoittelua...
gay_jones kirjoitti:
Sperma ei tee mitään vahinkoa pyllyssä, eli jos haluat että kundisi laukeaa anaaliisi siitä ei ole mitään haittaa (olettaen että hänellä ei ole mitään tauteja). On äärimmäisen harvinaista että siitä tulisi esim. ripulia, mutta varaudu siihen että sitä saattaa valua ulos vielä tunteja seksin jälkeen jos kundisi laukeaa syvälle.
Olen huomannut että jos jännittää tai on hermostunut (esim. pari kertaa kun todella suurikyrpäinen mies on nainut minua, olen ollut hermostunut siitä että mahtuuko/sattuuko) niin anaaliseksi voi olla kivuliasta. Kun on hermostunut jännittää tietenkin myös reikää. Kun on todella kiihottunut kalut tuntuvat liukuvan sisääni ilman että tarvitsee tehdä yhtään mitään. Yritä olla jännittämättä. Muista että reikä kyllä venyy, kunhan et jännitä. Jos ihmiset saa kokonaisen nyrkin reikään (ehm, tunnustan...), niin tiedät että kyllä se venyy. Mutta vaikka kuinka kiihottunut olisi, anaaliin ei noin vain voi ruveta naimaan heti toisin kuin vaginaan (joka on valmiiksi märkä ja venyy heti), aina kannattaa aloittaa varovasti.
Jos nautit anaaliseksistä, kannattaa myös kokeilla leluja vaihtelun vuoksi. On olemassa leluja jotka tuntuvat paremmalta kuin oikea penis, koska ovat suunniteltuja niin että maksimoivat nautinnon reiässäsi. Kundikaverisi voi tyydyttää sinua näillä, tai jos masturboit voit leikkiä niillä. On olemassa todella erikoisia leluja jotka tuntuvat hyvin kiihottavilta ja hyvältä. Tietenkin se tunne kun oikea kulli on sisällä on kiihottavampaa, mutta vaihtelu virkistää.
Jos poikaystävälläsi ei ole mitään kammoja, kannattaa joskus ehdottaa että tyydyttäisit häntä anaaliin. Voisitte sitten molemmat jakaa tämän nautinnon. Miehen eturauhasen tyydyttäminen tuottaa aivan käsittämätöntä mielihyvää. Itse olen joskus lauennut kun minua on naitu tai olen tyydyttänyt itsesäni leluilla.
Kaikkein tärkeintä; nauti. Unohda normit ja antaudu nautinnolle. Tällä foorumilla saan vaikka kuinka usein lukea loukkaavia (en oikeasti välitä niistä) kommentteja tai provoja. Viesteihini tulee "hyi helvetti homo karvaperse"-kommentteja tai sitten hassutellaan tyyliin "tunge tennispalloja itseesi ja käytä öljyä liukkarina". Maailma on täynnä asennevammaisia ihmisiä. Heitä näiden ihmisten mielipiteet helvettiin ja nauti seksistä niin kuin haluat.
Jos on jotain muuta kysyttävää, vastaan mielelläni. Täällä ei niin usein törmää asiallisiin ihmisiin, ja joutuu usein vain lukemaan asiattomia ja naurettavia vastauksia omiin kysymyksiin.
Tulipas pitkä vastaus, kun piti lähettää kaksi viestiä :)Kiitos vastauksesta (myös Max-pp) :).
Meistä kummallakaan ei ole tauteja ja ehkäisynä noin muuten käytämme ainoastaan pillereitä, itse kirjaimellisesti vihaan kondomeita ja moni asia mistä pidän olisi mahdotonta kondomin kanssa.
Miten tuo suolihuuhtelu toimii? onko helppo toimenpide? Asutaan kumpikin vielä kotona eli mitään suurta systeemiä en viitsi tänne kotiin ottaa.. tähän mennessä oon vaan käynyt vessassa ja huuhdellut reijän.
Ei se ole sinänsä sattunut, pientä kipua mutta ei mitään merkittävää. Osaan aika hyvin käyttää sulkijalihastani, viimeksi kun tehtiin niin puristin kesken kaiken ja kundi säikähti puristuksen voimasta. Osaan myös rentouttaa lihaksen plus että kundi kyllä sormettaa sitä ennen kun ruvetaan hommiin.
Nyt kun ollaan anaaliseksiä kokeiltu muutaman kerran niin ollaan pidetty muutama päivä väliä, toistaiseksi homma kuitenkin on vain kokeilua ja normiseksi edelleenkin on se suurempi osa koko touhua, nyt tosin on kundi ruvennut laittamaan tavallisen seksin aikana sormia minun pyllyyni mikä on aivan taivaallista. Hän myös kysyi jos haluaisin että ostetaan dildo että voisin saada kumpaankin reikään vähän isompaa tavara
Minä voisin tehdä miehellekkin jotakin mutta nyt kun suhde on aika tuore ja jätkä ihan selkeästi pitää ajatusta inhottavana ja on ehkä aavistuksen verran sellanen "se on vaan homojen hommaa" niin en viitsi ruveta väkisin. Hän voi itse asiasta ilmoittaa jos tekee mieli. Rakastan kyllä salaa hänen pakaroidensa puristelua
Viimeksi kun tehtiin olin taas hiukan kännissä jolloin en voi saada orgasmia mutta tuntui todella sitä kun voisin sen saavuttaa selvin päin. Itse saan orgasmit seksinkin aikana klitorista kiihottamalla eli tämänkin kai voi yhdistää.
Mites muuten välttyisi seuraavan päivän ilmavaivoilta?:D ei nyt sinänsä haittaa kun jätkä sille vaan nauraa mutta olishan se kumminkin kiva välttää.
Munkin mielestä ihmiset liikaa miettii normeja ja muiden ihmisten mielipiteitä. Maksimaalista onnea tulee tavoitella ja niin saa tehdä tavoin jotka eivät vahingoita ympäristöä tai muita ihmisiä. Sillä periaatteella kun toimii missä vaan elämän asiassa niin kaikki menee hyvin. Sama koskee myös seksiä. Aina tulee pitää ne omat rajat mutta uusiakin juttuja kannattaa kokeilla. Ja kaikkea mikä kiihottaa mutta tässäkin esim se että itse näen pedofilian ja eläinseksin vääränä.
Itse haluan että minun ja pikaystäväni seksielämä on juuri sitä parasta juuri meille. Koitan olla vertaamatta muihin koska siitä tulee yllättävän paha mieli, seksi kun on niin henk.kohtainen asia harjoittelua... kirjoitti:
Kiitos vastauksesta (myös Max-pp) :).
Meistä kummallakaan ei ole tauteja ja ehkäisynä noin muuten käytämme ainoastaan pillereitä, itse kirjaimellisesti vihaan kondomeita ja moni asia mistä pidän olisi mahdotonta kondomin kanssa.
Miten tuo suolihuuhtelu toimii? onko helppo toimenpide? Asutaan kumpikin vielä kotona eli mitään suurta systeemiä en viitsi tänne kotiin ottaa.. tähän mennessä oon vaan käynyt vessassa ja huuhdellut reijän.
Ei se ole sinänsä sattunut, pientä kipua mutta ei mitään merkittävää. Osaan aika hyvin käyttää sulkijalihastani, viimeksi kun tehtiin niin puristin kesken kaiken ja kundi säikähti puristuksen voimasta. Osaan myös rentouttaa lihaksen plus että kundi kyllä sormettaa sitä ennen kun ruvetaan hommiin.
Nyt kun ollaan anaaliseksiä kokeiltu muutaman kerran niin ollaan pidetty muutama päivä väliä, toistaiseksi homma kuitenkin on vain kokeilua ja normiseksi edelleenkin on se suurempi osa koko touhua, nyt tosin on kundi ruvennut laittamaan tavallisen seksin aikana sormia minun pyllyyni mikä on aivan taivaallista. Hän myös kysyi jos haluaisin että ostetaan dildo että voisin saada kumpaankin reikään vähän isompaa tavara
Minä voisin tehdä miehellekkin jotakin mutta nyt kun suhde on aika tuore ja jätkä ihan selkeästi pitää ajatusta inhottavana ja on ehkä aavistuksen verran sellanen "se on vaan homojen hommaa" niin en viitsi ruveta väkisin. Hän voi itse asiasta ilmoittaa jos tekee mieli. Rakastan kyllä salaa hänen pakaroidensa puristelua
Viimeksi kun tehtiin olin taas hiukan kännissä jolloin en voi saada orgasmia mutta tuntui todella sitä kun voisin sen saavuttaa selvin päin. Itse saan orgasmit seksinkin aikana klitorista kiihottamalla eli tämänkin kai voi yhdistää.
Mites muuten välttyisi seuraavan päivän ilmavaivoilta?:D ei nyt sinänsä haittaa kun jätkä sille vaan nauraa mutta olishan se kumminkin kiva välttää.
Munkin mielestä ihmiset liikaa miettii normeja ja muiden ihmisten mielipiteitä. Maksimaalista onnea tulee tavoitella ja niin saa tehdä tavoin jotka eivät vahingoita ympäristöä tai muita ihmisiä. Sillä periaatteella kun toimii missä vaan elämän asiassa niin kaikki menee hyvin. Sama koskee myös seksiä. Aina tulee pitää ne omat rajat mutta uusiakin juttuja kannattaa kokeilla. Ja kaikkea mikä kiihottaa mutta tässäkin esim se että itse näen pedofilian ja eläinseksin vääränä.
Itse haluan että minun ja pikaystäväni seksielämä on juuri sitä parasta juuri meille. Koitan olla vertaamatta muihin koska siitä tulee yllättävän paha mieli, seksi kun on niin henk.kohtainen asiaTuossa meni jotain vikaan kun lähetin viestini, joten tuli osa tuplana.
"Miten tuo suolihuuhtelu toimii? onko helppo toimenpide? Asutaan kumpikin vielä kotona eli mitään suurta systeemiä en viitsi tänne kotiin ottaa.. tähän mennessä oon vaan käynyt vessassa ja huuhdellut reijän."
Idea on siis se että anaali "täytetään" vedellä jota puristetaan ulos. Tämän voi tehdä monella tavalla, mutta parhaan tuloksen saa kun ostaa siihen tarkoitetun "suihkun".
Tässä on hyvä esimerkki: http://www.hotlips.fi/intim-douche.html
"Pallomainen" pumppuosa täytetään lämpimällä vedellä (hyvä lämpötila on sellainen 36-37 astetta, eli ruumiinlämpötila). Sitten asetetaan tuo reikään työnnettävä osa paikalleen ja työnnetään se anaaliin (syvälle). Puristetaan pumppua jotta vesi täyttää anaalin. Vedetään suihku ulos ja puristetaan lujaa kaikki ulos. Tämä kannattaa toistaa 2-3 kertaa, kunnes on täysin puhdas. Tuntuu aluksi hieman oudolta (etenkin kun perse täyttyy vedestä). Tämä pitää anaalin taatusti puhtaana koko aktin ajan. Suolihuuhtelua ei kannata tehdä liian usein, pari kertaa viikossa ehkä maksimissaan.
Tällaisen suihkun voi helposti pitää kotona piilossa. Käyttö on todella helppoa.
"Nyt kun ollaan anaaliseksiä kokeiltu muutaman kerran niin ollaan pidetty muutama päivä väliä, toistaiseksi homma kuitenkin on vain kokeilua ja normiseksi edelleenkin on se suurempi osa koko touhua, nyt tosin on kundi ruvennut laittamaan tavallisen seksin aikana sormia minun pyllyyni mikä on aivan taivaallista. Hän myös kysyi jos haluaisin että ostetaan dildo että voisin saada kumpaankin reikään vähän isompaa tavara"
Haluatko itse jo isompaa tavaraa sinne? Voin kyllä suositella lukuisia hyviä (isompia) dildoja ja muita leluja jos haluat.
"Minä voisin tehdä miehellekkin jotakin mutta nyt kun suhde on aika tuore ja jätkä ihan selkeästi pitää ajatusta inhottavana ja on ehkä aavistuksen verran sellanen "se on vaan homojen hommaa" niin en viitsi ruveta väkisin. Hän voi itse asiasta ilmoittaa jos tekee mieli. Rakastan kyllä salaa hänen pakaroidensa puristelua"
Tyypillinen asenne :) Kysy häneltä jos tietää missä miehen G-piste sijaitsee. Hän ei tiedä mistä jää paitsi ;) Ei vaan, väkisin ei koskaan pidä mitään ruveta ehdottamaan. Varsinkin suhteen alkuvaiheessa ehkä kannattaa muutenkin olla hieman varovainen siinä miten etenee, eikä pelkästään seksin kanssa.
"Viimeksi kun tehtiin olin taas hiukan kännissä jolloin en voi saada orgasmia mutta tuntui todella sitä kun voisin sen saavuttaa selvin päin. Itse saan orgasmit seksinkin aikana klitorista kiihottamalla eli tämänkin kai voi yhdistää."
Voi yhdistää ja vaikka en nyt nainen olekaan voisin kuvitella että nautinto multiploituu aika lailla.
"Mites muuten välttyisi seuraavan päivän ilmavaivoilta?:D ei nyt sinänsä haittaa kun jätkä sille vaan nauraa mutta olishan se kumminkin kiva välttää."
Itselläni ei koskaan ole ollut ilmavaivoja anaaliseksin jälkeen. Tässä en valitettavasti voi auttaa. Ehkä asia on vähän sama kuin ns. "pussyfartsit" seksin aikana naisilla - niitä ei oikein aina voi välttää ja saattavat ehkä olla hieman kiusallisia. Sinne reikäänhän väkisin kyllä menee ilmaa kun jotain sinne työnnetään.
"Munkin mielestä ihmiset liikaa miettii normeja ja muiden ihmisten mielipiteitä. Maksimaalista onnea tulee tavoitella ja niin saa tehdä tavoin jotka eivät vahingoita ympäristöä tai muita ihmisiä. Sillä periaatteella kun toimii missä vaan elämän asiassa niin kaikki menee hyvin. Sama koskee myös seksiä. Aina tulee pitää ne omat rajat mutta uusiakin juttuja kannattaa kokeilla. Ja kaikkea mikä kiihottaa mutta tässäkin esim se että itse näen pedofilian ja eläinseksin vääränä."
110% samaa mieltä.harjoittelua... kirjoitti:
Kiitos vastauksesta (myös Max-pp) :).
Itse haluan että minun ja pikaystäväni seksielämä on juuri sitä parasta juuri meille. Koitan olla vertaamatta muihin koska siitä tulee yllättävän paha mieli, seksi kun on niin henk.kohtainen asia"Itse haluan että minun ja pikaystäväni seksielämä on juuri sitä parasta juuri meille. Koitan olla vertaamatta muihin koska siitä tulee yllättävän paha mieli, seksi kun on niin henk.kohtainen asia"
Minulle tuli mieleen muutamia muita hyviä keinoja jolla anaaliseksistä voi tehdä nautinnollisemman sen jälkeen kun olin kirjoittanut tuon edellisen viestini. Tästä on vain tulossa kahdenvälinen keskustelu jos jatketaan tässä ketjussa, ja ennen myöhään trollipeikot ilmaantuvat.
Koska olen ollut ja siis välillä olenkin myös antavana osapuolena anaaliseksissä on myös vinkkejä joita kundisi voi kokeilla, jotka lisää nautintoa hänelle ja todennäköisesti myös sinulle. Kun puhutaan anaaliseksistä keskitytään usein vain siihen osapuoleen jota naidaan, kun myös antava osapuoli voi tehdä kokemuksesta nautinnollisemman suhteellisen helposti. Sen ei tarvi vain olla monotonista edestakaisin jyystäämistä.
Jos haluat, voit rekisteröityä (ihan jollain eri nimellä) ja laittaa minulle yksityisviestiä niin voin kirjoittaa enemmän vinkkejä ja suositella hyviä leluja yms. Tai s-postia, löytyy profiilistani. Ja siis, eihän tämä nyt ole ainoa aihealue josta osaan keskustella :) Nämä ketjut vain aina täyttyvät provoilijoista joita ei jaksaisi. Mutta siis, kirjoitan tietenkin tähän ketjuun jos niin haluat. Näistä vain tulee niin...pitkiä. Nytkin piti taas pilkkoa kahteen osaan viesti. Seksistä kirjoittaminen näin avoimesti on aika vapauttavaa, en i-k-i-n-ä voisi tehdä sitä jonkun tuttavan kanssa. Tuli taas mieleen muitakin seksiin liittyviä ajatuksia kun tätä kirjoitin, mutta en halua tässä ketjussa niitä jakaa.
Ja vielä, kaikki ovat erilaisia. Neuvoja ja vinkkejä voi antaa, auttaa voi yrittää, mutta viime kädessä te tiedätte mikä teille sopii parhaiten. Asenteesi on myös harvinaisen fiksu, vaikka oletkin nuori. Nautinnollisia hetkiä :)
- try A2M
jos paljaalla touhuatte niin sitten ehdottomasti Ass-to-Mouth.vertaansa vailla oleva kokemus naiselle.
- harrastelia
Kannattaa kokeilla lievästi puuduttavaa liukkaria, pystyt todennäköisesti rentoutumaan paremmin :) ja miehen kannattaa tosin käydä aktin jälkeen kusella jos on taipuvaisuutta virtsatien/rakon tulehduksiin. ihan vaan vinkkinä.
- Max-Pppp
Itse en suosittelisi mitään puuduttavia aineita anaaliseksiin. Syynä yksinkertaisesti se, että jos kipua tuntuu niin siihen pitää voida reagoida vaurioiden välttämiseksi. Puudutusaine hiljentää kehon oman varoituksen jolloin toiminta voi olla liian rajua paikkojen kestävyyteen nähden. Näin käy joskus urheilijoillekin kun kipeä jalka puudutetaan ja peliä jatketaan loppuun asti.
Jos anaaliseksissä tuntuu kipua niin sitten pitää homma ottaa hitaammin, venyttelyä harrastaa pidempään tai jättää anaalihommat siltä kertaa kokonaan väliin.
- veikea.veitikka
Äärimmäisen hieno keskusteluketju ja hyvät neuvot! Eipä näihin tosiaan enää paljon lisättävää, kuin että pornofilmit eivät todellakaan ole mikään opetusohjelma (useimmiten), ja esim. "try A2M":n ass-to-mouth on jotain, joka varmasti vaatii hyvät alkuvalmistelut pöpöjen yms. välttämiseksi.
Jos mies peppuseksin aikana hyväilee naista samalla sormin edestä, kannattaa ihan jo tässäkin muistaa ns. "pornokätisyys", eli esim. itse hyväilen naista ensin edestä oikealla kädelläni (se on tarkempi tuntemaan naisen reaktiot), ja sitten kun siirryn takimmaiselle alueelle oikealla kädelläni, sitten hyväilen naista edestä enää aktin aikana vain vasemman käden sormillani. Niin eipä sitten ne pöpöt siirry takaa eteen, ei ainakaan meillä ole koskaan ikinä mitään tällaisia ongelmia ollut.
Samoin ne ilmavaivat ovat useimmiten alkuvaiheen ilmiö niillä naisilla, jotka ovat juuri aloittaneet peppuseksikokeilut. Jos mies ei tule sisään, se hiukan helpottaa tilannetta, mutta vaikka tuleekin - niin siihenkin tottuu vuosien saatossa, eli ne jäävät käsittääkseni itsestään pois. Ja kaikkia se ilmiö ei kiusaa ollenkaan.
Peppuseksissä naisen kanssa voi asentokokeilulla (yksi esim. ja sopii myös vasta-alkajille) on sellainen, että nainen on kyljellään vähän niin kuin lusikka-asennossa, ja mies tulee sivuttain sisään. Tällöin varsinkin jos penis ei ole aivan suora, niin työnnöillä voi kiihottaa "pimpsan puoleista" laitaa pepun sisältä, jolloin se kait hiukan stimuloi G-pistettä väliseinän toisella puolella, ja jos vielä mies tai nainen itse kiihottaa klitorista sormin, niin siitä tulee usein äärimmäisen suuria orgasmeja naiselle...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1462479Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot96994- 64871
- 60733
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18667Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637