mooi
Oon 14 vuotias, kohta 15, ja olin yhdynnässä 16 vuotiaan pojan kanssa n. 1 ja puol kuukautta sitten, ja olimme molemmat kännissä ja kondomi unohtui. Menkat on myöhässä ja mua vähä pelottaa että oisin raskaana.. Mitä teen ?:( en ois vielä valmis saamaan omaa lasta..
help !
8
276
Vastaukset
- vinnkkejä
osta raskaustesti... :)
- kersat leikkii
Niin, ja muista jatkossa, että seksi ei ole lasten leikkiä. Jos alkaa harjoittamaan seksiä, on oltava kypsä ottamaan vastaan myös seuraukset! Oltava työ, asunto, rahaa, hyvä ja kiinteä pysyvä parisuhde!
- Guinga?
Miten sinä luokittelet hyvän ja kiinteän, pysyvän parisuhteen. Minäkin luulin omistavani sellaisen kunnes yks kaks mies lähtikin muille teille.
- Miesope
Guinga? kirjoitti:
Miten sinä luokittelet hyvän ja kiinteän, pysyvän parisuhteen. Minäkin luulin omistavani sellaisen kunnes yks kaks mies lähtikin muille teille.
Käytänössä merkit ongelmista ovat useimmiten näkyvissä. Niitä vain ei halua aina nähdä.
- Guinga?
Ikävä kyllä ne ei aina ole näkyvissä, vaikka kuinka yrität ottaa selvää. Silloin kyse esim hyväksikäyttäjä miehestä joka tekasee lapsen ja lähtee menemään heti sen jälkeen vaikka onkin antanut olettaa muuta.
- sdrtfyjuvlichgyrdft
Pyydä jotakuta potkaisemaan sua mahaan.
- perheenlisäyksestä
Onneksi olkoon......
- jysrjksryj
- Tee raskaustesti. Raskaustestejä saa niin apteekeista kuin tavallisista, hyvin varustetuista kaupoistakin.
- Nuorilla ihmisillä kuukautiset voivat hyvinkin olla myöhässä. Kuukautiset voivat jäädä myös pois jos olet alipainoinen.
- Jos olet rasksaana, voit tehdä abortin.
- Muista jatkossa ehkäisy. Kondomi on paras, koska se ehkäisee myös sukupuolitaudeilta eikä siitä tule sivuvaikutuksia, kuten esim. e-pillereistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1142517Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?191954- 37915
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36836
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119815Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35792