Orhiflame

Kuortane1?

Niin on taas uudet pelaajat valittu kehittymään Keskipohjanmaalle, nykyiset "kehittyneet" -94 pelaajat joilla ei ole enää "käyttöä" eli organisaation tai suomennnettuna muutaman vuoden maksunaisina olleet pelaajat on ystävällisesti ilmoitettu että voivat hakea pelipaikkaa muualta! Koulu loppuun Kuortaneella , siinä sivussa maksat tietysti opiskelusta ja harjoittelusta että voit pelata ehkä S-Kiekossa tai Virroilla. Ensi vuonna on -95 vuoro sitten -96!! Eikö jo pikku hiljaa vanhemmilla raksuta mihin rahansa laittavat??? Maajoukkue pelotteella on hyvä ratsastaa ja olihan naisten MM-kisoissa 3 Oriflame pelaajaa mutta vain mainostarkoituksella, näiden pelaajien kehittyminen on valitettavasti ollut muiden käsissä. Kupla on yläåäästä jo puhjennut naisten maajoukkueen päävalmentaja (yksi suurista Oriflamen puolesta puhujista)lopetti erosi tai millä kauniilla nimikkeellä se nyt onkaan ilmoitettu. Kisojen viimeisen pelin jäljeen tysssäsi kirjaimellisesti täysin hehkutus Sotsin kullasta ja siitä kuinka lähellä ollaan Usa ja Kanadaa, kisojen aikana vielä tuli 11-0 tappion jälkeen Usalle tällaisia kommentteja. Toivottavasti nämä huhut eivät pidä paikkansa VP ja maajoukkueen 2-valmentaja eivät toivo jopa kieltävät pelaajia lähtemästä jos mahdollisuus on Usan yliopisto sarjaan???? Tähän voisi ihan kiekkolehden kautta antaa perustelut.

5

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hockeymama

      totta puhut.Rahaa on kolmessa vuodessa palanut 15 000 eur about ja peliaikaa tosi huonosti.Joukkue on jäällä todella vähän vierehän vaikka jäähalli ammottaa tyhjyyttä
      vieressä.Suomi ei tule ikinä saamaan Kanadaa ja Usata kiinnin koska jäällä ollaan niin vähän eli luistelu nopeus,tehokkuus ovat kaukana heidän tasostaan.Itse en suosittele Kuotanetta kenellekään vaan mielummin pelaamista poikajoukkueessa, missä valmennus on tiukempaa kuin tytöissä .Kuortaneella on sitä paitsi selkeästi viedään vain tiettyjen tyttöjä eteenpäin vaikka eivät olisikaan joukkueen taitavampi muiden unelma ja peli-ilo tapetaan jo kauden alussa eli jokunen pelaaja ei ole pelannut yhtään peliä.Missä on vastuu kun perheet tytöt tekevät isoja ratkaisuja.Tyttö muuttaa keskelle ei mitään ja sitten vielä valmennus ja pelaaminen ei olekaan sitä mitä puhuttiin.Päävalmentaja ei saa joukkueesta mitään irti pelataan huonosti ja vastuu annetaan aina vain samoille tytöille vaikka tehoja puuttuu

    • Hmm...

      Hmm,, onkohan muillakin samantapaisia kokemuksia ? vai onko tämä vain panettelua ,koska oma tytär ei ole tarpeeksi hyvä kovatasoiseen joukkueeseen ?
      Ja onko tuo 15000€ nyt niin paljon, ja kyllähän reippaasta sekä ohjatusta kuntoilusta pitää kunnon korvauksen antaa.

      Pitäisikö jonkun jo herätä tähän maailmaan, ja jättää koko mahdoton juttu sinne kuortanneelle.

      Onko tämä meikkijoukkue edes kovatasoinen ?

      • hockeymam

        kyllä oma tyttäreni on tähän joukkueeseen tarpeeksi hyvä , mutta kun pärstä ei miellytä niin sitten ei vaikka mitä tekisi.On myös valmennuksen vastuu valita tytöt niin, että ovat oikeassa paikassa ei ole kenenkään etu ottaa heikkotasoisia pelaajia.Oppia voisi käydä ottamassa Jenkkilän yliopisto tai ylipäätään tyttökiekosta tarkoitan tällä myös joukkueen johtamista , sponsorointia -nythän jengi joutuu mailatkin itse ostamaan vaikka tän pitäisi olla niin huippua että...................
        Ja olen hereillä tässä maailmassa ja tietoinen kiekkoasioista monenkin vuoden kokemuksella.Tässä vain on satsattu paljon mutta ei kuitenkaan riittävästi liiton puolesta eli just sen muutaman kymmpitonnin liian vähän että touhu olisi kunnollista


      • kuollut laji
        hockeymam kirjoitti:

        kyllä oma tyttäreni on tähän joukkueeseen tarpeeksi hyvä , mutta kun pärstä ei miellytä niin sitten ei vaikka mitä tekisi.On myös valmennuksen vastuu valita tytöt niin, että ovat oikeassa paikassa ei ole kenenkään etu ottaa heikkotasoisia pelaajia.Oppia voisi käydä ottamassa Jenkkilän yliopisto tai ylipäätään tyttökiekosta tarkoitan tällä myös joukkueen johtamista , sponsorointia -nythän jengi joutuu mailatkin itse ostamaan vaikka tän pitäisi olla niin huippua että...................
        Ja olen hereillä tässä maailmassa ja tietoinen kiekkoasioista monenkin vuoden kokemuksella.Tässä vain on satsattu paljon mutta ei kuitenkaan riittävästi liiton puolesta eli just sen muutaman kymmpitonnin liian vähän että touhu olisi kunnollista

        Kuortane on tällä hetkellä suojatyöpaikka.... siksi isot kulut, taustavoimilla ei o menneisyydessäkään mitään mainittavia tekoja valmennuksellisesti, tyhmä se on joka maksaa sian säkissä .....


    • Sispiir

      Naisten maajoukkue siirtyy Kuortaneelle Sotsin vuonna siitä kova kk hinta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe