OMAAN suuhun laukeaminen

mällit suuhun

Onko kukaan kokeillut laukeamista omaan suuhunsa? En tarkoita tällä nyt sitä että taipuis ottamaan itteltään suihin vaan siihen on toinenkin niksi, jolla saat speget tippumaan suuhun. ;)

Mene esim. kylppärin lattialle selällesi, ja ala koukistaa alavartaloasi itsesi ylle, niin että olet niskoillasi ja kulli sojottaa kasvojesi edessä. Siinä sitten vatkailet mällit kitaan. :)

Itse en ole vielä uskaltautunut ottamaan mälliä suuhun, kaulalle olen laskenut, mutta kiihottaa suunnattomasti ottaa omat spermat suuhunsa! Ajattelin että tänään vois viimeinkin ottaa spermat suuhun ja nautiskella. =)

62

9337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töröhuuli

      No jo toki.
      Kyllähän sitä tuossa asennossa pystyy vähän imemäänkin. Ei se yhtä hyvältä tunnu kuin naisen suorittamana, mutta onhan tuo vaihtelua. Ei muuten sitten ole maultaan mansikkajäätelöä ; )

      • Anonyymi

        eipä tarvinnut runkkailla kun opetteli suullaan ja kielellä hoitamaan homman ihana nuoruus


    • mielessä on

      Monta kertaa on ollu mielessä, mutta ei oo tullu kokeiltua. Pitääkin kokeilla tänään saunassa...

    • Naaaaaaaaaainen

      Spermafetistinä on pakko sanoa, että olen hyvin hyvin hyvin kateellinen miehille :D
      Ei se oma pipari maistu läheskään niin hyvälle, kun miehen sperma

      • Kiimanenteinipoika

        No haluutko tulla maistamaan nuoremmab pojan spermaa


    • 1st time

      Tulihan tätäkin kokeiltua nuorempana. Ei mitenkään säväyttänyt, mutta kiihotti kyllä kovasti, laukesin todella nopeaan, nyt vanhempana ole enään niin kiire.

    • kokeillut olen

      Tuli nuoruudessa kokeiltua tuokin, mutta aika pahan makuistahan sperma on. Ei sperman maistamisesta mitään haittaa ole, varsinkin jos se kiihottaa itse tapahtumana. Vaikea se on kuitenkin saada osumaan juuri suuhun, voi lipsahtaa vaikka silmään, jos ei ole varovainen.

    • halkipoikkipinoon

      Yhellä hyvällä kaverilla laukes haulikko omaan suuhun. Ei pystyny kertomaan että miltä se tuntu ja mille maistu.

      • make 57.v

        mä oon monena yönä nähny unta et oon ottanu itteltäni suihi sit heräny siihe et on kivi kova kyrpä kädessä ja runkkaan et sänky tärisee sit helpottaa ku mällilentää kyrväst


    • suuhun

      Runkkaan toisinaan johonkin astiaan ja laitan sperman jääkaappiin odottamaan seuraavaa kertaa. Kun sitten aloitan runkkaamisen otan sen valmiiksi esille ja laukeamisen tullessa katselen itseäni peilistä ja kaadan sperman suuhuni niellen sen. Takuu varmasti tulee raju orgasmi.

    • miltäsemaistuu

      Ajatuksena erittäin kutkuttava mutta en ole kylläkään maistanut omaa spermaa.... Tyttöystävä väittää ettei se maistu juuri miltään mutta minulla on asiasta kuitenkin omat epäilykseni :D Joo, täytyypä maistaa joku päivä ihan mielenkiinnosta vaikken tuollaisiin akrobaatti suorituksiin varmaan kykenekkään ja vieläpä saamaan siinä asennossa....

    • SelfSuckMan

      Kannattaa treenata tuota notkeutta tarpeeksi niin avautuu maailma jossa suihinottoa saa aina halutessaan. Jos vielä nielee spermat niin on aika siistiä hommaa ja säästää talouspaperikuluissa.

    • IhanaaImeä

      Nuorempana onnistuin hyvinkin ihan istuessa kumartumalla omaan syliin kun saunassa ensin lämmitteli lihakset ja sitten hyvät venyttelyt päälle niin sain kokolailla puolet vehkeestä suuhun vaikkei ole mitaltaan mikään hirveän pitkä, sellainen normi 15cm...
      Nykyään onnistuu kun selinmakuulta nostaa jalat pään yli niin taipuu mukavasti huulille...
      On se vaan jotenkin niiiin kiihottavaa imeä kovaa kullia kunnes sykkii suuhun lämpimän lastin spermaa! Eikä maku nyt mikään kamala ole, joskaan en polta enkä juo kahviakaan mitkä kuulemma pilaavat makua....
      Jonkun luotettavan kaverin kans olis joskus kiva kokeilla miltä tuntuis ottaa toisiltamme suihin...
      Mahtaisko löytyä Tampereen seudulta nuorempaa luotettavaa kaveria ihan vaikka vakituiseen imutteluun..?! Ite oon 43 ja terve ukkomies...

      • Anonyymi

        nuorempana taipui mukavaa joskus kolmekin lastia imeskelin peräkkäin ihana tunne kun pehmenevän kullin saa sykkimään uusista itse myös tiesi mikä tuntuu parhaimmalta


    • 15senttinenkalu

      Itsekin nuorempana otin itseltäni terskan suuhun, menin selälleni ja taivutin jalat pään yli tai sohvatuolissa onnistui ottaa terska suuhun ja vähän myös varttakin, ihanalta tuntui samettinen terska huulilla ja aina tuli myös spermat ruiskuteltua suuhun tai kasvoille. Siitä alkoi myös sitten suuseksi miesten kanssa, kuusysi-asentoakin on tullut kokeiltua ja se vasta kiihottavaa onkin kun sa puristella pakaroita samalla.

      • Onhan tuota tullut kokeiltua nuorempana,myöskin sellainen 15-16 senttisellä kalulla varustettu.Nykyään ei taivu.Mutta,se laukeaminen ja sperma tulee ikäänkuin liian myöhään.Parempi on saada toiselta,juuri ennenkuin oma orgasmi tulee.Jos sen saa onnistumaan on aivan huikea tunne kun oma orgasmi on viiden sekunnin päässä ja toisen kalu alkaa truutata paksua kynän vahvuista suihkua suuhun ja silloin oma kyrpäkin ruiskii ensimmäiset suihkut.69 on parasta ja vakikaveri siihen onkin haussa


    • anus

      kyllä olen just tuolla tavalla siitä on jo aikaa noin kymmenisen vuotta olen nyt 45v. maku ei ollu erityisen mielekäs, mutta kiihotti. tyydytin perjantaina anaaliin niin tuli ei kirkas vaan kuultava touhutippa, maistu hyvälle.nam.

    • Blow

      Olen ottanut lastin suuhuni tosin vaimon vaatimuksesta. Vaimo sanoi ettei ime loppuun ennenkuin olen ottanut itsekkin mällin. Eikä ole kaduttanut nykyään imee viimeiseen tippaan. Ei se mitään hunajaa ollut

      • Anonyymi

        meillä samoin vaimo vielä sormetti peppua yhtäkkiä lykkäs vibransa peppuuni kyllä lasti tuli lujaa en ehtinyt maistaa kun nielaisin


    • Vikana on se, että kiihottuminen katoaa lauetessa, joten oman sperman nieleminen sillä hetkellä ei enää tunnukaan niin hyvältä idealta.

      • exhibrunkkari

        Olen runkannut omat lastit kaverin terskan päälle ja ottanut heti suuhun sen lasteineen,imin loppuun asti ja sain vielä lisääkin suuhun


      • Anonyymi

        Tää on niin totta!


    • Anonyymi

      On juuri tuolla tavoin ottanut lastit suuhun muutaman kerran. Vaimon pyynnöstä otin ekan kerran ja kiihottavalta tuntu ja ei oikein maistunut miltään ja nielin kaikki.

      • Anonyymi

        Itsellä on tapana runkkaa spermat lautaselle mistä nuolaisen ne suuhun. Näin tehden saa kaikki spermat nieltäväksi.
        M 62


    • Anonyymi

      Savottamiehillä oli myös tapana pitkien työrupeamiensa ohella useimpina iltoina kokoontua savottakämpälle yhdessä runkkailemaan. Koska paperia ei juurikaan ollut, varsinkaan mällien pyyhkimiseen tuhlattavaksi, eikä ainoaan ulkohuussiin kukaan oikein viitsinyt lähteä lämpimältä kämpältä hommaa viimeistelemään, päättivät savottamiehet yksissä tuumin laittaa keskelle savottakämppää ns. runkkutynnyrin. Siihen mahtui useampikin savottamies ruiskimaan lastinsa samaankin aikaan jos laukeaminen sattui heillä osumaan yhtaikaa. Muutamassa viikossa oli tynnyri täynnä sitä itseään ja koska arvokas aine olisi ollut sääli kaataa ulos maahan, päättivät savottamiehet kerran kuukaudessa arpoa kuka heistä saa juoda tynnyrin tyhjäksi. Viisaat tietävät kertoa että Kottikärry-Kakella oli hyvä arpaonni ja hän saikin kunnian monta kertaa juoda suurella intohimolla runkkutynnyrin tyhjäksi. Koska mälli sisältää valtavasti proteiinia ja testosteronia, kasvoi Kakelle tämän ansiosta isot vahvat lihakset ja lisäksi hänen pallinsa kasvoivat niin isoiksi että tämän ansiosta hän lopulta joutui kuljettamaan niitä kottikärryissä. Muut kunnioittivat häntä suuresti ja hänestä tulikin yksi legendaarisimmista savottamiehistä!

      • Anonyymi

        siinä yks vanhana kaapista tullut


    • Anonyymi

      Nuorempana menin sängyllä sellaiseen asentoon että kalu roikkui ylhäällä kasvoja kohden, runkkasi spermat kasvoilleni ja osan sain suuhunikin.

    • Anonyymi

      Useasti kokeiltu. Äärettömän kiihottunut fiilis kun siinä runkkailee suu ammollaan ja sihtailee kullin päätä suuhun päin. Joka kerta sellainen ahnas ajatus että tulisipa reilusti ja nielen kaiken, mutta jotenkin aina kun laukean (yleensä suurin osa osuu suuhun, osa kasvoille) tulee heti sellainen hyi vittu efekti ja ryntään sylkemään ja huuhtelemaan suuta. Lähes aina runkatessa kuitenkin nuolen kaikki touhutipat ja se on kiihottavaa. Olen myös jokusen kerran lauennut kädelle ja nuollut siitä spermat suuhun ja niellyt. Tuntuu että runkkaus hetkellä ja ennen laukeamista kiihotus on korkealla, mutta jo laukeamisen aikaan tapahtuu jtn ja se muuttuu etovaksi. Muilla tuntuu olevan samoja kokemuksia. Homma pysyy kiihottavana ja toimii niin kauan kun olen kiihottunut. Olenkin toisinaan tehnyt niin että nuolen touhutippoja ja kun meinaan laueta niin pidättelen. Tällöin kuitenkin spermaa tulee aina vähän ja sen nieleminen kädeltä pysyy kiihottavana, mutta Grande final pilaa sitten sen. Kiinnostaa ja kiihottaa todella paljon ajatus että ottaisi itseltään suihin. Vaan kun ei taivu.. olen todella hoikka ja notkea, mulkku on 16cm. Muutama sentti uupuu että pystyisin lipaisemaan terskaa. Ajatukset kullin imemisestä onkin kasvanut ajan myötä jopa siihen pisteeseen että olen miettinyt todella usein millaista olisi ottaa toiselta mieheltä suihin. Nämä ajatukset saa stondiksen aikaan ja jopa touhutippoja kullin päähän. Kenties sitä pitäisi kokeilla. Halukkaita puolin ja toisin kokeiluun Kymenlaakson alueella?

      • Anonyymi

        joo itekkin haluisin ottaa suihin pojalta olisiko pirkanmaalla ketään


    • Anonyymi

      Monesti tehnyt niin että makaan sängyssä ja menen asentoon että kova kulli suoraan naamaan päin osoittaa. Ensinmäiset kerrat tosiaan vähän jänisti että vaan naamalle laukeilin ja niitä sormella sit lipoin suuhuni ja oli kiihottavaa. Sit alkoi siitä fetissi spermaan. Olen alkanut käyttämään dildoa, ja mietin että se olisi kova kalu naamani edessä. Sen päälle sitten laukean ja laitan takaisin suuhuni ja nielen spermat pois dildosta. Joskus vaan taas perus asentoon että spermat lentää suoraan suuhun kun laukee ja samalla omaa terskaa saa kielellä maistella kun ylettää munaan. (19cm). Kivoja leikkejä saa kun laukeaa esim vaan naamalle ja siitä vähän maistelet spermaa ja levität naamallesi. Kyllä se jänistys katoaa ajallaan. Alkoi kyrpä taas kovettua kun tätä kirjoitti joten dildo esille ja menoksi mennään taas.

    • Anonyymi

      Minä runkkaan spermat lautaselle mistä nuolaisen spermat suuhun. Näin ei mene yhtään hukkaan , pyrin nykyään nielemään kaiken oman spermani kun runkkaan . Pidän sperman mausta.
      M 62 Ukm 🙂👍

    • Anonyymi

      kiitos vinkistä miluusti ottaisin myös muilta suihin

      • Anonyymi

        minulta voit tulla ottaan jos saan ottaa myös sinulta


    • Anonyymi

      Kumpa sitä olisikin niin taipuisa ja akrobaattinen, että saisi otettua itseltään suihin ;)

    • Anonyymi

      Eilen testasin.
      Runkkasin ja laukaisin lasipurkkiin.
      Kerkesi siinä mällit jo hieman viilentyä kun kalun päätä putsasin.
      Purkista kippasin mällit suuhun.
      Maku oli hieman neutraali,viileän hyytelömäinen.
      En niellyt,maistelin vaan ja sylkäsin pois.
      Täytyy ensi kerralla otta purkista suuhun heti kun on vielä lämmintä,josko olisi sitten maku erilaista.

    • Anonyymi

      On tullut tehtyä jo usein ;) Olen käyttänyt samaa tekniikkaa, eli selälleen ja jalat pään yli ja siitä vedellyt. Suurimman osan saan suuhun, mutta ihanasti menee osa myös kasvoille ja kaulalle.

      Mutta sitten on sama ongelma kuin muillakin täällä, eli orgasmin jälkeen ei huvita enää niellä. Ratkaisuna tuohon on toiminut runkkaamisen lopettaminen juuri ennen orgasmia. Oikein kun sen tekee niin tulee jo kunnolla spermaa, mutta kiihotus ei katoa. Kannattaa kokeilla ;) Sillä tavalla voi ottaa ne vaikka lasiin tms niin ei tarvitse olla hankalassa asennossa.

      Olen kokeillut pakastamistakin ja hyvin toimi. Voi kerätä vaikka useammat...

    • Anonyymi

      joku joku yogaakrobaatti?

    • Anonyymi

      Lähes aina otan lastin kouraani ja siitä nuolen, hyvää on, voi kun saisi enemmän ja vieraan kullista suoraan.

      • Anonyymi

        minulta saat


    • Anonyymi

      Nuorena sain terskan suuhuni ja imin ja nielin varmaan sadittain purkausiani. Myöhemmin olen imenyt toisen kalua joko niellyt tai saanut liemet päälleni kun olen naisen asuissa.

    • En taivu enää nykyään, enkä viitsi sotkea, niin runkkaan mällit kahvimukiin ja juon siitä

      • Anonyymi

        Itsellä tapana runkkaa spermat lautaselle mistä nuolaisen suuhun . Näin saan kaikki sperma nieltäväksi .
        M 64 CD 💃


    • Anonyymi

      itse haluisin maistaa jonkun toisen mälliä myös oisko joku 18-20v joka antaisi tälläisen mahollisuuden. Pirkanmaa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minäkään en yletä suihin ottamaan itseltä, mutta erittäin kiihottavaa kun saunassa runkkailee ja siitä jaloilla kiinni katosta ja selälleen kun tuntuu että laukeaa ja antaa kaiken sperman tulla suuhun ja naamalle. Rivo fiilis kun naama ihan spermassa

      • Anonyymi

        Itse tulee tehtyä samaa. Nykyään oikeastaan aina kun runkkaa tulee maistettua omaa spermaa (precum). Maku on kiihottava ja yleensä sen jälkeen tulee nopeasti orgasmi ja isot mällit.


    • Anonyymi

      U­u­­s­­­i sek­­­si­­­tea­­­tteri ava­­utu­­u Su­­­ome­en! Ku­tsumme kaikk­­­i­­­. Ilmo­­­it­­­tau­­tumine­­n ry­hmä­ämme tä­­äl­­­l­ä 👉 http://aramglobal.com/H/M7d4U2

    • Anonyymi

      Usein nostan pyllyn seinälle ja ja otan spermat kasvoilleni ja hyvää on, lopuksi kun seisokki laskee annan kiimakusien suikuta päälleni. Tuolla päälle kusemisellahan h ja bi miehet merkkaavat nuoria alottelevia omakseen. Nytkin kovassa kiimassa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kiimatippa kun juoksee hitaasti terskalle, se parasta liukasta .....

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        virus!


    • Anonyymi

      Laukean usein omaan suuhun. Paine on sen verran kova, että lentää helposti suuhun makuu asennossa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaimo sanoi aikoinaan että ottaan loppuun asti jos otan mällin myös itse. No jalat seinää vasten ja hän runkkasi mulle lastin suuhun ja nuolin vielä sormetkin. Eihän se silloin mitään herkkua ollut mutta ei jäänyt viimeiseksi kerraksi. Toisinaan kun laukean ensiksi niin hoidan hänet kielellä loppuun. Kasvot siinä sotkeutuu spermaan mutta mitäs siitä pääasia että molemmilla on mukavaa

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Meni kone ihan sekaisin linkistä!


    • Anonyymi

      nuorena taivuin ottamaan terskan suuhun opin pian herkät kohdat monet lastit nielin minusta tulikin hyvä suihin ottaja kaveri pariskunnan mieskin kehui sitä ennen myös intti kaverit

    • Anonyymi

      Tykkäät varmasti laatumausta

    • Anonyymi

      Monenko inttikundin lypsit , tuli paljon ja kaikilla siementä varastot täynmä

    • Anonyymi

      Herkät kohdat öooh

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe