Halvimmat parturit

TAKKUTUKKA

Sanokaa nyt missä Seinäjoella saa tukkansa leikattua edes jotenkin kohtuulliseen hintaan? Ei se alvikaan nyt niin paljon noussut, että leikkauksesta ja värjäyksestä pitäis pulittaa 150 EUROA! Jumantsuikka, kun opiskelijaa hirvittää nää nykyajan hinnat!

Eli asiaan; missä on halapa parturi?

18

9426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nurmoon likkalikka

Nurmossa on Parturi-kampaamo Luru. Edukas on. Leikkauksen ja värin alle satkulla. Kiva ja puhelias tämä Luru.

• jjjjjjjjjuuuuuuuuu

Juu Luru is the best....

• 15 e. leikkaus

Ruukintiellä Kasperin risteyksen lähellä on halpa parturi.

• varoitus!

Halpa joo mutta huono. Jos olet mies, varaa leikkaukseen tunti aikaa. Oikeasti, mies jolla oli ihan peruslyhyet hiukset kävi vähän tasoittamassa tuolla. Kesti yli 40 min!!!!! Ja tosiaan kyse ihan perushiusmallista mikä on enemmistöllä maailman miehistä, niskasta lyhyet ja sitä rataa.

Omat hiukseni menivät myös pilalle (olen nainen) ja kiireesti kotiin soittelemaan uutta kampaaja-aikaa minne vaan HETI kun vaan pääsee!

Tv. Never again

• vantaalla kävin
        varoitus! kirjoitti:

Halpa joo mutta huono. Jos olet mies, varaa leikkaukseen tunti aikaa. Oikeasti, mies jolla oli ihan peruslyhyet hiukset kävi vähän tasoittamassa tuolla. Kesti yli 40 min!!!!! Ja tosiaan kyse ihan perushiusmallista mikä on enemmistöllä maailman miehistä, niskasta lyhyet ja sitä rataa.

Omat hiukseni menivät myös pilalle (olen nainen) ja kiireesti kotiin soittelemaan uutta kampaaja-aikaa minne vaan HETI kun vaan pääsee!

Tv. Never again

No, se on halpa :)

• Pettynytoon

Sama venäläinen akka pilas hiukseni.ei anna kuittia eikä käytä kassakonetta.

• eramoukki

No hei. Älä värjää tukkaasi, se maksaa. Leikkaa se, mutta älä värjää. Leikkaa itse, niin tulee halvimmaksi. Kohtuulliset parturisakset maksaa noin 15 euroa, eli niillä tienaa äkkiä itsensä takaisin. Sitten ostat vielä jonkin sähköleikkurin, lidlistä ostin joskus, maksoi muistaakseni jotain 35 euroa, ja toimii vieläkin. Olen tosin mies, mutta omat hiukset olen leikannut peilin avulla jo 5 vuoden ajan. Itseasiassa olen kehittynyt siinä niin hyväksi, että monen mielestä hiukseni näyttävät paremmalta, kuin parturin jälkeen. Partureissa käydessäni, ongelmana oli aina pääni muoto, ja hiusraja ohimoiden kohdalta. Aina piti selittää miten, ja silti osa partureista suorastaan epäonnistui, tai leikkasi aivan liian lyhyeksi, jolloin näytin joltain ihme mohikaanilta. Itse kun leikkaa niin saa justiin sitä mitä haluaa. Voi olla naisilla hankalampaa, mutta aina voi yrittää.

• TAKKUTUKKA

No tuu leikkaan mun hiukset, voisin jopa maksaa

• Anonyymi
        TAKKUTUKKA kirjoitti:

No tuu leikkaan mun hiukset, voisin jopa maksaa

Onko TakkuTukalle tuttu nimi seinäjoelta Shaga Kasperista?????? On nimittäin koko TakkuTukan perustaja suomessa...

• Erizo.

Minä tiedän yhden hyvän ja halavan oman itseni lisäksi (mulla on nääs siili) mutta valitettavasti en voi antaa yhteystietoja koska mainostaminen on täällä kielletty.

• merkkinimi_

Keskustassa melkein Seurahuonetta vastapäätä on Tarmon liike, se on aikas edullinen verrattuna marketti liikkeisiin. Tais olla parisen kymppiä leikkaus, värjäyksen hintaa en tiedä kun itse värjään.

• suosikkini nro1

Tanelinrannan salen luona on parturi-kampaamo Tuula.. YLIHYVÄ ja ollut suosikkina jo kauan! ;) naisella on jo niin kokemusta vuosien varrelta, että voin taata hyvän lopputuloksen. Itselle maksaa 18 €/leikkaus. SUOSITTELEN! ja varaa aika hyvis ajoin, että saat. ;)

• Piilomainontaa

No eikö näistä nyt joku löydy....

• .......

amis halvin

• kannattaa kokeilla

Joo muuten. Amiksen ihan unohdin....
      Olen itse joskus 10 vuotta sitten siellä käynyt...
      Jos hyvin sattuu- voi vielä päästä malliksi tutkintonäyttöön...
      Joskus pyydettiin- ja aika tradikaaliin muutokseen pääsin-
      mutta loppujen lopuksi se oli hyvä leikkaus ja värjäys

• Ammattikoulu

Ammattikoulu on hyvä paikka.

• IsoSäästö

Miehen ei kannata näillä hinnoilla parturissa käydä, muutoinkin miesten parturointi on täysin yliarvostettua. Kannattaa opetella hiustenleikkuu itse. Parturointikone maksaa esim Honkkarista 29 euroo. Parturisakset maksaa 7 euroo. Muuta ei tarvita.

Muutaman kerran kun harjoittelee, niin äkkiä se käsi oppii peilin kautta liikkumaan sinne mihin haluaa. Itse olen tätä tehnyt jo viimeiset 10 vuotta, ja lopputulos on jopa parempi, mitä parturin tekemä. Saa justiin sellaisen lopputuloksen kuin itse haluaa. Monesti parturi ottaa joko liian paljon tai liian vähän, tai ei tunnista päänmuotoa ja leikkaa väärästä kohtaa. Itse tietää omat "vaikeat kohdat" parhaiten.

Itse käytän peilinä vessan peilikaapin ovia, ne kun avaa sepposen selälleen, niin näkee sisäpeilien kautta takaviistosta tilanteen. Ensin vetelen koneella 19mm rajoittimella vähän laajemmin, ja sitten pienennän 15mm siirtyen alemmas, ja edelleen alemmas 12mm, ja aivan alaosat sitten 9mm tasalle. Hiusraja, pulisongit ja niskavillat sitten tietysti viimeistellään ilman rajoitinta. Tämän jälkeen saksitaan etuhiuksia ja päällyshiuksia, jonne ei koneella menty. Rohkeasti vain hiukset vasemman käden sormien väliin, voi ottaa kaikila sormilla, ja peilin kautta sitten leikkaa niitä tupsuja saksilla lyhemmäksi, mitkä sormien välistä rehottaa. Usein myös jää siihen kohtaan, missä kone kävi ylimmillään, niin sellainen epäjatkuvuuskohta. Sen epäjatkuvuuskohdan voi sitten saksilla myös lipsiä tasaisemmaksi.

Itse olen kehittynyt hommassa niin, että aikaa menee noin 10 minuuttia. Leikkuu kannattaa suorittaa alusvaatteisillaan, koska hiuksia varisee alaspäin, ja koko kroppa on äkkiä täynnä ihoon tarttuneita hiuksia. Leikkuun jälkeen sitten suihkuun, ja sen jälkeen hiusten siivous vessan lattialta pois. Itse suoritan leikkuun noin kerran kuukaudessa. Jos kävisin parturissa, niin siihen menisi vuodessa noin 350-400 euroa. Kun kone ja sakset maksoi yhteensä alle 40 euroa, niin ne ovat maksaneet itsensä jo monta kertaa takaisin. Jo reilu parin vuoden itseparturoinnin avulla, on tienannut itselleen etelänmatkan.

• gosgo

Venakkoja en rahoita oli sitten parturi taikka.......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7505
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4555
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3302
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2362
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe