pelastus

kotiäiti85

Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä" (3:36)

Pelastuaksemme meidän täytyy siis uskoa Jeesukseen Kristukseen,siihen että on Hän on ristillä sovittanut meidän syntimme . Ja Hän elää. Hän tarjoaa edelleen pelastusta meille. Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.

Sinun täytyy avata itse ovi Hänelle.Avata sydämesi ovi Hänelle niin hän käy sisään. Ja saat varmuuden että pelastut.Saat syntisi anteeksi ja nimesi kirjoitetaan elämän kirjaan. Pelastuksen ovi on vielä auki. Valinta on sinun. Onhan Jumala antanut meille oman tahdon.

31

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä et kadu

      Avaa ovi Jeesukselle

      • kotiäiti85

        näin on. sitä et kadu et avaat sydämesi oven Jeesukselle.


      • Eikiitosjeesus

        Senkus soittaa summeria niin avataan ja pihautan sumppiakin. Mutta kermat saa tiristää itse.


    • aika käy...

      Hanki asianmukaista apua ja hoitoa itsellesi ja pian.

    • Hei,

      Kun olin lapsi ja kävin naapurin sedän kanssa Helluntaiseurakunnan kerhoissa ja leireillä siellä laulettiin laulua: Jeesus on tie, Hän taivaaseen vie ja Totuus elämä - on Hänen nimensä. Jeesus on tie, Hän taivaaseen vie - elämän ja toivon tie.

      Jo lapsena päähäni iskostui siis ajatus, ettei pelkästään Jumalaan uskomalla pääse taivaaseen vaan siihen tarvitaan usko Jeesukseen ja erityisesti hänen sovituskuolemaansa. Ja sillä tiellä tallustelen ja yritän kiskoa rakkaudella muitakin mukaan luterilaisen kirkon pappina.

      t. Maarit-pappi

      • Mirka ...

        ""Kun olin lapsi ja kävin naapurin sedän kanssa Helluntaiseurakunnan kerhoissa ja leireillä ""

        Kiva kun kerroit että uskonnollinen aivopesusi alkoi lapsena. Näinhän se on kaikkien uskisten kohdalla. Kirkko myös hyödyntää herkkäuskoisten lasten aivopesua riparilla.

        Kannatan uskonnoille 21v ikärajaa.


      • Eikiitosjeesus

        Joko voit avautua mitä muuta se hellarisetä sinulle teki? Terapialla traumoja voi käsitellä.


    • hieno juttu

      Minäkin olen tuntenut Jeesuksen lapsesta asti

    • AamenkiitosJeesus

      Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,

    • AamenkiitosJeesus

      Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.

    • AamenkiitosJeesus

      Minä sanoin sydämessäni: Vanhurskaan ja väärän tuomitsee Jumala, sillä siellä on jokaisella asialla ja jokaisella teolla aikansa.

    • AamenkiitosJeesus

      Pelasta ne, joita kuolemaan viedään, pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.

      • Aamenaamenaamen

        Aamen!!!


    • AamenkiitosJeesus

      Hän antaa heidän olla turvassa, ja heillä on vahva tuki; ja hänen silmänsä valvovat heidän teitänsä.

    • AamenkiitosJeesus

      Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.

    • Ja kuka tämä Poika on , muuta kuin Jumalan inkarnaatio. Jumalan inkarnaatioita on useita maailmanhistorian juoksussa. Esim. Imaami Mahdi lienee Poika, Kalki avatar lienee Poika jne.

      Suudelkaa Poikaa taikka hän vihastuu teihin. Mutta kussakin ajassa on oma Jumalan Poikansa ja välillä ruumiillinen ja välillä henkinen. Luulisin, että 1800-luvulta on ollut henkinen Varaha avatar POIKANA.

      https://en.wikipedia.org/wiki/Varaha

      Ainakin sikojen asema ja palvonta on voimakkaasti vahvistunut. On esim. jouluna joulukinkku.

    • Aamenaamenaamen

      Kunpa kaikki tekisivät parannuksen ja uskoisivat Jeesukseen!

      • Eikiitosjeesus

        Onneksi valtaosa on yhä järjissään. Kyllä noita aviottomia lapsia maailmassa riittää, usko vaan.


    • AamenkiitosJeesus

      Kuinka suuri on sinun hyvyytesi, jonka talletat pelkääväisillesi ja jota osoitat sinuun turvaaville ihmislasten edessä!

    • AamenkiitosJeesus

      Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, Herra, jolloin minä lähetän nälän maahan: en leivän nälkää enkä veden janoa, vaan Herran sanojen kuulemisen nälän.

    • AamenkiitosJeesus

      Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

    • AamenkiitosJeesus

      Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä niin monta kuin Jumalan lupausta on, kaikki ne ovat hänessä "on"; sentähden tulee hänen kauttaan myös niiden "amen", Jumalalle kunniaksi meidän kauttamme.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja sinuun turvaavat ne, jotka sinun nimesi tuntevat; sillä sinä et hylkää niitä, jotka sinua etsivät, Herra.

    • 12____13

      On syytä muistaa myös tämä:

      "Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
      Mat. 25:46

      "Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta."
      1 Joh. 3:7-10

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja iloitkoot kaikki, jotka sinuun turvaavat, ja riemuitkoot iankaikkisesti. Suojele heitä, että sinussa iloitsisivat ne, jotka rakastavat sinun nimeäsi."

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

    • AamenkiitosJeesus

      Niin ei myöskään teidän taivaallisen Isänne tahto ole, että yksikään näistä pienistä joutuisi kadotukseen."
      Matt 18:14

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1729
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1644
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1344
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1332
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe