Apua, en osaa suudella!

Suutelo?

Olen jo 20, enkä ole saanut vielä ensisuudelmaani. enkä ole koskaan seurustellutkaan. Miten suutelu tapahtuu? Tiedän että huulet laitetaan yhteen ja jne. mutta miten? Suudellaanko vain ylä -tai alahuulta, vai molempia? Liu'utetaanko huulia toisia vasten? Ja miten kielari tehdään? Suudellaan toisen huulta ja samalla yritetään tunkea kieltä toisen suuhun?
En voi kysyä kavereiltani, koska tämän ikäisen pitäisi jo osata. On noloa jos ensisuudelmassani en osaa suudella, kun olen jo 20!
Auttakaa, pliis. Ja asiallisia kommentteja, kiitos.

20

5832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karita

      Moi! itse olen nyt 15 ja sain ensisuudelmani jo 12-vuotiaana oli aika tyhmää aloittaa seurustelu silloin mutta se seurustelu suhde ei kyllä pitkään kestänyt pari päivää ja oltiin melkein koko ajan toisten huulissa kiinni eli yleensä suudellaan molempia huuulia kielari tehdään niin että tavallaan suutelet kielellä niin että niinkun kielillä kiemurtelet huulia vasten.toivottavasti oli apua ja se ei ole todellakaan noloa jos et vielä tiedä miten suudellaan.olen varma että olet nätti nuori nainen mutta hieman ehkä ujo olen varma että löydät vielä poikaystävän=).onnea etsintään=)=).

    • neuvoja.

      Laitat huulet huulia vasten ja imaiset. Otat toisen ylä- tai alahuulen huultesi väliin ja imeskelet. Työnnät kielesi toisen suuhun ja tunnustelet hampaita, toisen kieltä, jne. Annat toisen imeä kieltäsi. Otat hänen kielensä suuhusi ja imet.

    • rohkeutta peliin

      Kannata minkään 15v neuvoja lukea :) eiköhän aloittajan kaveripiirissä ole muutama luottamisen arvoinen mies tai nais kaveri joka voisi oikeasti opettaa "kädestäpitäen" kuinka suudellaan. On sitte pikkusen eri maata "kokeneiden" touhu kuin teinien yritykset. rohkeasti vaan kysymään joltakulta opetusta.

    • hinagiku

      Suuteleminen on kaiketi jollakin tavalla luontainen kyky ihmisille, jota oppii tekemällä. Liika yrittäminen saattaa pilata ensisuudelman nautinnon, jos sen "suorittamista" murehtii liikaa tai yrittää liian kovasti tehdä sen "oikein". Luultavasti tulet kuitenkin ensisuudelman aikana jännittämään jossain määrin, ainakin itse jännitin sitä, ja luultavimmin se ei suju aivan niin kuin olisit olettanut. Pienen harjoittelun jälkeen se yleensä alkaa sujumaan paremmin.

      Kielaria ei varmaan kannata ihan ensimmäisellä kerralla kokeilla, lähinnä sitten kun "perusteet" tuntuu olevan hallussa. Kieltä ei kannata suoraan työntää toisen suuhun vaan ensin hieman "tunnustella" ja kokeilla tuntuuko toinen valmiilta 'vastaamaan' kielariin. Sen yleensä huomaa siitä että tunnet toisen kielen kun varovaisesti tunnustelet omallasi. Jos löydät toisen kielen niin silloin omaa voi työntää syvemmälle, liikutella sitä toisen suussa tai vaikkapa vetää sitä hieman takaisin päin ja tehdä tilaa toisen kielelle.

      "Miten suutelu tapahtuu? Tiedän että huulet laitetaan yhteen ja jne. mutta miten? Suudellaanko vain ylä -tai alahuulta, vai molempia?"
      Huulien laittaminen yhteen on erittäin hyvä lähtökohta suutelemiselle ja suosittelen molempia huulia. Jos omat huulet tuntuvat kuivilta niin niitä kannattaa nopeasti kostuttaa (siis nuolaista) ennen aloittamista. Itse useimmiten käännän päätä ensin hieman sivulle (yleensä myötäpäivään) jotta nenät eivät osuisi vastakkain (joka tosin ei estäisi suutelemista).
      Kannattaa muistaa että toista ei ole tarkoitus syödä, joten suuta voi olla vain hyvin hieman raollaan. Hampaita ei tarvitse käyttää ellei toinen osapuoli syystä tai toisesta pidä sellaisesta.
      Eli lyhyesti: ole oma itsesi, ole riittävän varovainen, älä pidä suutelemista suorituksena vaan nautintona, säästä kielarit myöhemmälle kun perusteet tuntuvat olevan hallussa.

      Toivottavasti tästä on yhtään apua.

    • Suutelo?

      Okei, kiitoksia teille vastauksista. Yksi kysymys vielä:
      Jos laitan huuleni toisen molempia huulia vasten, pidänkö niitä paikoillaan, vai liikutanko huuliani hänen huulillaan?

      • juttuu

        Piä paikallas


      • kullivittu
        juttuu kirjoitti:

        Piä paikallas

        ota jäätävä metrinen black cock ja työnnä se sen perseeseen, ja mällää suuhun


      • kylläsesiitä

        Älä jännitä, äläkä ajattele...tee niinkuin hyvältä tuntuu tai anna kumppanin "viedä"...jokainen osaa suudella kun on sopiva fiilis!


    • Mäkin sain ensisuudelmani aika myöhään. Se kävi tosi luonnollisesti, joten turha stressata.

    • 11.v ipana >:D

      Mä en oo koskaan suudellu, oon tosin 11.v mut haluisin silti jo kokeilla...

      • _jessi_

        ei millään pahalla, mut hei oot 11v. ? anteeks, mitä:DDDDd miks ees liikut tälläsil sivuil ? mun mielestä noin nuorena ei oikeestaa oo normaalia ees haaveilla pussaavansa poikaa, paitsi siinä tapauksessa jos leikkii jotain prinsessaa, ja menet leikissä naimisiin, ja prinssi pussaa sua, se on normaalia, mutta muuten ton ikäset yleesä tyyliin leikkii barbeilla tai jollain, mitäköhä sun porukatki ajattelee...:DD


      • Vasta 10 v junnu
        _jessi_ kirjoitti:

        ei millään pahalla, mut hei oot 11v. ? anteeks, mitä:DDDDd miks ees liikut tälläsil sivuil ? mun mielestä noin nuorena ei oikeestaa oo normaalia ees haaveilla pussaavansa poikaa, paitsi siinä tapauksessa jos leikkii jotain prinsessaa, ja menet leikissä naimisiin, ja prinssi pussaa sua, se on normaalia, mutta muuten ton ikäset yleesä tyyliin leikkii barbeilla tai jollain, mitäköhä sun porukatki ajattelee...:DD

        Anteeksvaa???? Ite oon 10.V ja oon pussannu jo kaik
        Kia meiän luokan tyttöi niin et mitä pahaa siinä on että
        Pussaa vaikka on vasta 11??


      • jo 13:-)
        Vasta 10 v junnu kirjoitti:

        Anteeksvaa???? Ite oon 10.V ja oon pussannu jo kaik
        Kia meiän luokan tyttöi niin et mitä pahaa siinä on että
        Pussaa vaikka on vasta 11??

        kysytään näin et monta tyttöö luokallas on? miun luokal on 5 ja kaikki on rumii kun mitkä. mäki sain enssuudelman jo 10. siitä on kolme vuotta ja siihen mennessä oon saanu n. 10 suukkoo


      • jännäpusu

        Oon saman ikäinen nykyään. Sain ensisuudelman 6-v eskarissa leikkimökin takana


      • Hdisisksbö
        _jessi_ kirjoitti:

        ei millään pahalla, mut hei oot 11v. ? anteeks, mitä:DDDDd miks ees liikut tälläsil sivuil ? mun mielestä noin nuorena ei oikeestaa oo normaalia ees haaveilla pussaavansa poikaa, paitsi siinä tapauksessa jos leikkii jotain prinsessaa, ja menet leikissä naimisiin, ja prinssi pussaa sua, se on normaalia, mutta muuten ton ikäset yleesä tyyliin leikkii barbeilla tai jollain, mitäköhä sun porukatki ajattelee...:DD

        Onks siin sit pahaa ku oon13 ja haluisin pussata ja poikakaverin? Tai jos tyydytän itteeni?


      • toinen ipana :D
        _jessi_ kirjoitti:

        ei millään pahalla, mut hei oot 11v. ? anteeks, mitä:DDDDd miks ees liikut tälläsil sivuil ? mun mielestä noin nuorena ei oikeestaa oo normaalia ees haaveilla pussaavansa poikaa, paitsi siinä tapauksessa jos leikkii jotain prinsessaa, ja menet leikissä naimisiin, ja prinssi pussaa sua, se on normaalia, mutta muuten ton ikäset yleesä tyyliin leikkii barbeilla tai jollain, mitäköhä sun porukatki ajattelee...:DD

        Öö..anteeks vaa mut 11 vuotiaat ei todellakaa leiki barbeilla ,sitäpaitsi oon itekkii 11 ja haluaisin saada mun ensi suudelman ei siin oo mitää epätavallist jos unelmoi...


    • pusu pusu

      Katsopa esim. leffa Coctail. Tom Cruisesta on sanottu (vastanäyttelijät) et se on ollu paras suutelukumppani. Kato mallia, mä olen sitä mieltä, et sillä on oikee tyyli. Sellainen, josta itse tykkään.

      • 15.v tyttö (ammattilaine

        Anna vaan miehen viedä


      • 1029384756

        Mä sain ensisuudelmani 8 vuotiaana POJAN kanssa. (Oon itsekkin poika.) Yks mun luokkalainen huus kaikille et on homo ja pussas kaikkia. Aika äklöä...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe