Lopetin kenon peluun kun pelasin sitä useita vuosia 10 euroa päivässä ja sain takaisin silloin tällöin sen 50 centtiä tai euron. Kuukaudessa olen laskenut voittavani vajaa 300 euroa ja vuodessa n. 3500 euroa eli aika mukava summa tehdä ainakin kerran vuodessa ulkomaanmatka.
Näin ovat tehneet useimmat tuttavistamme. Tehkää samoin niin voitatte varmamsti. Ei ole rehellistä peliä se keno ja varsinkin kun tuli se päiväkeno, jossa ihan varmasti katsotaan, miten ihmiset ovat pelanneet ja oletetaan, että pelaav at samoilla riveillä myös illalla.
Mielenkiinnosta olen ottanut aina rivit talteen ja niistä näkee aika paljon. Olen todella onnellinen että tulin järkiini.
Voitin varmasti 10 euroa/päivä kun lopetin
varma voitto
4
130
Vastaukset
- 50c pvä
eipä ole tullut laitettua 50c enempää kenoon......10e huhuhuh
- voittoa:))))
"Kuukaudessa olen laskenut voittavani vajaa 300 euroa...."
Kun ymmärrys on mitä on........ - minä kans
Näin on kun ei pelaa niin tuon summan voittaa aivan varmasti laittamalla sen sivuun ja säästämllä tai voi tehdä jotain mukavaa eli vaikka sen ulkomaanmatkan.
- me-myös
"Näin on kun ei pelaa niin tuon summan voittaa aivan varmasti ..."
Vastaavasti samalla logiikalla minä häviän miljoonia viikossa kun ei osu
arvotut numerot minun riveihin.
Ei saatana, ei minulla ole varaa tähän.
Köyhäintalo kutsuu....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial221801Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3481528Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2111133Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 1441128
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928