Kakka anaaliseksissä?

Nolopökylä

Onko kellään päässyt vahingossa "pikku pökylää" lakanoille peppuseksin yhteydessä. Itselle kävi kyseinen pikku vahinko kun viimeviikolla poikaystäväni kanssa kokeiltiin ja en voinut millään enää katkaista pökylän tuloa vaan annoin tulla niin sanotusti tuutin täydeltä. Siihen ne hommat sitten jäi.. Poikaystäväni on haluton mitä teen?

29

11861

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • llllllllllllllllllll

      Kuulostaapa oudolta. Ei kai voi muuta kuin sanoa että sorry. Paskalla tulis käydä aina ennen peppuhommia et välttyy sottaisuudelta. Jotenkin silti tuntuu oudolta, että tulis muka paskat lakanalle...

    • Melkolailla normaali

      Se on semmonen se kakkonen että se tuppaa lykään automaattisesti kaiken ylimääräisen pihalle. Kyllähän se munaakin ulospäin työntää ja jos jonnekin on jäänyt kakkaa sisään, kun muna on sisällä, niin sulkijalihas on löysänä jo valmiiksi niin kyllähän ne sieltä pihalle tulevat. Onhan niin käynyt, ja tulee varmasti käymään vieläkin...

      • nautiskelija-2012

        napsautin joskun nuorempana tyttöystävääni anaaliin.vähän aikaa oli kunnon naintia.sit leena alkoi piertää kun sai orkkuja.ei haju haitannut ja laukesin.totuus paljastui kun vedin kalua pois suolesta.oli ihan paskassa.noh,mitäs tosta kävimme molemmat suihkussa ja jatkettiin.ei tommiset kakat mitään haittaa.huumorintajua ja peseytymistä.seksi on kivaa.


    • antero 56

      voiko kura toimia liukuvoiteena?

    • Anaaliseksin perusasiohin kuuluu että pepun pitää olla tyhjä, oli se sitten ulostamalla tai huuhtelemalla tyhjennetty. Silloin ei kakkayllätyksiä tule, eikä homma tee kipeää täyden suolen takia.

      Tämä on sen verran taitolaji, että ihan kylmiltään ei kannata yrittää - suolen tyhjennys ja mielellään pieni lämmittely parilla sormella on paikallaan.

      • Anonyymi

        Vaikka sen perseen huuhtelee ja paskattu on etukäteen, kaikkien ihmisten suoli tyhjenee eri tavoilla ja reunoille voi jäädä tavaraa. Ei pelkkä taitolaji. Jos perseeseen nai, on varauduttava että tavaraa voi tulla. Oon nainut paljon naisia perseeseen koska perse on herkkua mulle. Tiedän siis tämän. Avokin kanssa joskus paskaa alussa mutta harvemmin. Ja jos kunnolla nai perseeseen sillain innolla niin varmasti tulee vähän paskaa. Koskaan noin 50 eri naista persepaneena ei oo mitään klömppiä tippunut. Vaan kalun mukana vähän paskaa. Mutta ei se mitään tee, pesua vaan perse on niin hyvää että sivuseikka jonka mies kestää


    • MeilläOnAinaSiistiä
    • Massaperistaltiikkaa

      Meilläkin sattui kerran pieni kakkavahinko. Olin justiin antamassa vaimolle sivuvasaraa tuhkaluukkuun, kun yks kaks yllättäen paskoin sänkyyn.

    • Kakkosmies

      Kyllä sitä sontaa tulee kun paskareikää kirnuaa.

    • K.

      Minä rupean nyt oksentelemaan. Miksi pitää panna sitten sinne peppun...kus se on noin hirveä...en ikina rupea sitä tekemaan.. Kakka pääse tulemaan ? Ei see ole normaalia....

      • Anonyymi

        Suomalainen mies pitää pahoista hajuista


    • mummo maalta

      Sodoman ja Gomorran menoa... tulikiviä taivaasta vain odotellaan..

      • Anonyymi

        Universumi ja planetaariset luonnonvoimat eivät oikeasti piittaa siitä minne miehet peniksensä työntävät. 10000 vuotta sitten planeetalle osui asteroidiparvi, joka johtuu vaan siitä että tuolla triljoonia tähtiä räjähtämässä koko ajan ja ennenpitkää taivaankappaleet päätyy tänne suuntaan. Mutta ethän sinä semmoisista tajua mitään.


    • kivenheitukka

      Ne putoaa juuri sinne mummon mökkiin, jossa tämmöisiä syntipalstoja vain tietokoneella selaillaan. Kaikesta jää jälki...

    • kurapaska2

      Itelläni tuli Kurapaskat anaalissa

    • kiiopoph

      Hy hy hy hy....paskareikä paskantamista varten

    • paikka kaikelle

      Joo! Suu on syömistä varten ja vagina lasten tekemistä.

    • Anonyymi

      Siis aivan ihanaa työntyä ulosteiseen reikään. Kalu puhtaana sisään ja ruskeana ulos! Kyllä sperma lentää siitä näystä..

      • Anonyymi

        Olis ihana istua sinun kalun päälle ja naida spermat ulos samalla kun katselet persettäni ja tunnen suonikkaan kalusi liikkeen sisälläni. ;)


    • Olin miehen vakipano. Vaimonsa ollessa jumpassa kävi perimässä vuokran multa. Tykäsi jos mulla oli suoli täynnä. Haju oksetti mua. Mutta se painoi pohjaan asti ja runkkas mua samalla.

    • Anonyymi

      Persereikä on ulosteenpoistoaukko. Luonto on suunnitellut asiat niin että peräaukko poistaa kehosta sinne kuulumattoman aineen. Luonto poistaa myös tarpeettoman biomateriaalin, joka haluaisi työntyä ulosteenpoistoaukkoon. Naintia varten luonto on valmistanut naisen vittureijän, jonne se penis pitää laittaa saatanan perverssit.

      • Anonyymi

        Ja runkkua varten on luotu vanhan savottamiehen pallit!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja runkkua varten on luotu vanhan savottamiehen pallit!!

        Runkkaamista ei tarvitse harrastaa tosimiesten. Homot tapetaan.


      • Anonyymi

        Siinä olet saatanan oikeassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkaamista ei tarvitse harrastaa tosimiesten. Homot tapetaan.

        Ai tapetaan 😂😂😂 ootps hassu setä. Kun netissä uhkailet 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä olet saatanan oikeassa!

        Nössöt 😂😂😂


    • Anonyymi

      Kyllä peppumies tietää että kaluun voi paskoo jäädä, ei joka kerta mutta vaikka miten valmistelee niin voi käydä. Eikä haittaa, pääasia että peppureikää saa. On se vaan niin hyvvää.

    • Anonyymi

      Jos peppu hommia touhuaa, on varauduttava kakka hommiin. Ei niistä pidä välittää, ja aika harvoin niitä tulee.

    • Anonyymi

      Minä rökäsen joskus paskan panohommissa, otan pötkyn käteen ja heitän akan suuhun ko akka saa orkut, yleensa akat suuttuu mutta on kiihottaa kun akka syö paska. Joskus tulee pantua perseeseen aina tulee paskaa mulukko

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe