Kuinka tarkkoja siellä ollaan ton parran kanssa? Pitääkö naama olla täysin karvaton? Ja voiko mukaan ottaa parranajokoneen ku sillä tottunu ajelemaan?
Parranajo intissä
3
2622
Vastaukset
- 0+0+0+0+0+
Partaa ei saa olla ja parranajokone saa olla.
- 1212121
Mites teillä muilla:
Itteäni mietityttänyt tuo parrankasvu/intti
aamulla kun ajan parran niin illlalla on jo selvä sänki. Eihän siinä mitään, mutta itelläni taas tuo kasvojen iho ei kestä edes päivittäistä ajoa vaan välillä pitää pitää välipäivä ja antaa ihon rauhoittua.
Puhumattakaan että joutuisi 2krt päivässä ajamaan.
Partakin on kun teräsvillaa päivän kasvun jälkeen
2 päivässä on jo kunnon sänki/parta ja viikon jos oon ajamatta ni mettästä tulon jälkeen näytän enemmänkin rosvojoukon päälliköltä kunnon parralla - 1212121
Kaverikin kuka ollu jo monta vuotta intissä töissä ni aina vinoilee että sinutkun pistävät mettää ni luulevat viellä karhuks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k864108- 1243614
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130