Muistaako / tietääkö kukaan, kuka näytteli tuossa MUMMO tv-sarjassa aikanaan sen pikkutytön äitiä, eli mummon pojan vaimoa? Tuli lyötyä asiasta vetoa ja nyt pitäis saada tietoa, googlella en löytänyt.
tv-sarja Mummo
5
1754
Vastaukset
- Jenna
Oisko Sinikka Sokka? Eihän se Tuija Ernamo ollu?
- ...joku näistä...
MUMMO: koko perheen sarjanäytelmä vuodelta 1987 = Farmor / Pekka Lepikkö
TV 2 / Draamaryhm, 1987. 5 x n. 30 min. Henkilöt: Anja Räsänen, Maiju Jokinen, Riitta-Liisa Helminen, Ahti Jokinen, Mauri Kuosmanen, Tuija Ernamo, Lauri Lindholm. - eltsu
...joku näistä... kirjoitti:
MUMMO: koko perheen sarjanäytelmä vuodelta 1987 = Farmor / Pekka Lepikkö
TV 2 / Draamaryhm, 1987. 5 x n. 30 min. Henkilöt: Anja Räsänen, Maiju Jokinen, Riitta-Liisa Helminen, Ahti Jokinen, Mauri Kuosmanen, Tuija Ernamo, Lauri Lindholm.Se oli muistaakseni Tuija Ernamo, oon melko varma asiasta.
- sen
(Annan) äitiä näytteli Riitta-Liisa Helminen ja isää Ahti Jokinen. Tuija Ernamo näytteli Mauri Kuosmasen(mummon toisen pojan) vaimoa. Tarkistin asian kun olin lapsena nauhoittanut nää jaksot, vieläkin on tallessa=)
- mummo
Tämä tieto riittää, kiitoksia kovasti. Hävisin vedon ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122