Espoonkartanon ratsastuskoulu

Öyyyööö

Olen vaihtamassa tähän tallille niin ajattelin tehdä kysymyksiä tästä tallista(espoonkartanon ratsastustallista)
-millaiset maastopolut?
-onko hoitoponit millaisia?
-heti kun vaihtaa tähän talliin saako jo hoitohevosen?
-millainen on tallihenki?
-entä ratsastus opettaja?
-saako hoitoponin jos on ratsastanut 5 vuotta ja ikää on 13?
-millaiset on ratsastustunnit?
-saako hoitoponin kanssa mennä yksin/kaverin kanssa maastoon?
-kuinka monta hoitajaa on per. Poni?
Kiitos etukäteen! :)

5

1585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sennut

      Jos tarkoitat Espoonkartanon ratsastuskoululla Espoon ratsastustallia, en suosittele paikkaa. Opetus ei ole laadukasta, hevoset ja ponit eivät ole osaavia, ratsastustuntikoot ovat liian suuria (ryhmäkoko useimmiten 9-10 oppilasta, vaikka pienemmistä ryhmistä mainitaan nettisivuilla). Kyseisessä paikassa ei pääse kehittymään ratsastajana ja ilmapiirikään ei ole miellyttävä.

      • Öyyyööö

        Okei, onko muita hyviä (en tarkoita että tuo talli on hyvä) talleja Espoossa? Punametsään en halua kosk siellä röökätään ja mulla tulee kauhee pään särky ja en halua myöskään soukan tallille koska siellä on niin paljon hoitajia ettei uusille riitä..
        Niin..


      • Anonyymi

        Tiedän että tulee tosi myöhässä. Ihanat ja osaavat hevoset ja ponit. Itse aloitin tällä tallilla ratsastuksen ensimmäisen kerran ja nyt olen jo kisannut ja kehittynyt paljon tällä tallilla. Ennen tykkäsin vain pienistä poneista, mutta tämä talli on opettanut minulle, että hevoset ovat kivoja eivätkä pelottavia. Tallilla on ihanaa olla ja hoitaa poneja & hevosia. Harrastan edelleen tällä tallilla.


    • nepsu16

      -millaiset maastopolut?
      Tosi upeet maastot. Ei uskois, että on pääkaupunkiseudulla.
      -onko hoitoponit millaisia?
      Mun mielestä hepat ja ponit on ihania. Toiset on vähän vaikeampia ja toiset tosi kilttejä. Kaikki ei ole niin osaavia, mutta kyllä niitä helmiäkin joulkosta löytyy.
      -heti kun vaihtaa tähän talliin saako jo hoitohevosen?
      En oo ikinä hoitanu tuolla niin en tiiä, mut kyl varmaan jos osaa
      -millainen on tallihenki?
      Mun mielestä hyvä
      -entä ratsastus opettaja?
      Tosi kiva, mutta ei pidä kuitenkaan mitään rentoilutunteja, vaan osaa vaatia. Antaa joka tunnin jälkeen myös palautteen. Mun mielestä ainakin tosi hvä opettaja kun on niin ystävällinen, mutta kuitenkin vähän tiukka.
      -saako hoitoponin jos on ratsastanut 5 vuotta ja ikää on 13?
      Kyl mä uskoisin
      -millaiset on ratsastustunnit?
      Mun mielestä tunnit on kivoja ja hyvinsuunniteltuja. Yleensä mennään koulua, mut välillä hypätään tai mennään maastoon. On myös hyppäreitä.
      -saako hoitoponin kanssa mennä yksin/kaverin kanssa maastoon?
      En usko et saa mennä ilman valvontaa. Jotkut hoitajat kyl kai saa liikuttaa hevosia( en oo ihan varma)
      -kuinka monta hoitajaa on per. Poni?
      En tiiä.

    • ert<3

      -millaiset maastopolut?
      - Tosi hienot ja ihanat, paljon kehutut!
      -onko hoitoponit millaisia?
      - Kyllä ne kaikki helposti kuntoonlaitettavia on :)
      -heti kun vaihtaa tähän talliin saako jo hoitohevosen?
      - Riippuu kauanko oot ratsastanut. Pitäis olla yli vuoden ratsastanut ja ikää yli 10 v.
      -millainen on tallihenki?
      - Yksäripuolella vähän vajaa, mutta tuntipuolella hyvä!
      -entä ratsastus opettaja?
      - Tosi mukava, kannatan edellistä anoa
      -saako hoitoponin jos on ratsastanut 5 vuotta ja ikää on 13?
      - Kyllä juu
      -millaiset on ratsastustunnit?
      - Suurinosa juu koulua, mutta on muutama estetuntikin. Maastoillaan aika harvoin, joskus vain kerran per. kausi. Maastotunnit on kyllä tosi ihania

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe