Kiitos Persut että välitätte Suomesta aidosti! Suomi on meidän Suomalaisten ainut kotimaa!
Minun ääni menee PerusSuomalaisile! Sanokoon gallupit mitä lystää!
http://www.youtube.com/watch?v=sOvCWhsyDlo&feature=player_embedded
Tämä kappale on Persuille!
8
145
Vastaukset
- lähi-idän musiikkia
hyi vittu ei mitään heviä
- Eero Lehden ajatus
Kun valehtelee hyvä veli kerhojen virallisen protestipuolueen kannatusta tarpeeksi usein, niin saa sen agendalle uskottavuutta niin että vaalikarja uskoo kaiken.
Miksi niin Hitlerin ja Soinin takaa löytyy katolinen kirkko? Mikä ihme näissä jesuiitoissa kiinnostaa aina populisteja, vai pitäisikö esittää kysymys toisin päin ?
Miksi persut ovat Rothschild-sionisteja?- TervPäivystävDesantt
Niin, te rysssäthän olette ortodokseja. Ja vihaatte varsinkin juutalaisia.
- kkk.
Mitä jenkkimaisemaa sä persustelija meille tuputat? Tässä sulle kunnon musaa http://www.youtube.com/watch?v=ADilN0erl_k http://www.youtube.com/watch?v=tBlWfpK0Nb0&feature=results_video&playnext=1&list=PLD6621CEC391AD642
- Päiv. desantille:
Minä en ole ryssä, enkä ortodoksi. Enkä vihaa juutalaisia, mutta noita toisia alistavia kusipäitä kyllä. Ja eikös se Pacman ole venäläisen juutalaisneuvoston sätkynukkeja..
- mies.
Lisää pökköä pesään! Suomi Suomalaisille!
Haluan avoimesti Suomen pois Eurosta ja EU:sta. Itse äänestin Eu:n puolesta 1994, olin silloin nuori typerys! Luulin että Suomi muuttuu Eurooppalaiseksi, kuten Saksakin on! :¨(
http://www.youtube.com/watch?v=GthdbNGZVe0&feature=player_embedded
VÄÄRÄSSÄ OLIN! ANTAKAA ANTEEKSI! - kkk.
Tässä teille tietoa oikeasta perussuomalaisesta!
"Vapaussoturin valloituslaulu kertoo eteläpohjalaisen jääkärilegendan ja seitsemän sodan veteraanin Antti Isotalon (1895-1964) soturimaineesta. Isotalo oli mukana ensimmäisessä maailmansodassa Saksan itärintamalla 1916, Suomen vapaussodassa 1918, Aunuksen retkellä 1919, Porajärven suojelusjoukoissa 1919-1920, Vienan Karjalassa 1921-1922 sekä talvi- ja jatkosodassa. Hänen uhkarohkeat jääkärivärväysseikkailunsa ovat tunnettuja."
Kauvan on kärsitty ryssien valtaa
Suomen kansan vapautta suojellessa.
:,: Ylös pojat Pohjanmaan!
Urhot kalliin Karjalan!
Jäämit ja Savon miehet rintamahan! :,:
Sotahan nyt marssimme kotikulta jääköön
Jääkäriveri tässä velvoittaa.
:,: Ylös veljet valkoiset!
Alas ryssät punaiset!
Ei auta vihamiestä armahtaa! :,:
Voittoja väkeviä saatu jo monta
Meillä on Valkoisessa Suomessa:
:,: Oulu olkoon omamme!
Vaasa varsin varmamme!
Viipuria vastahan nyt vierimme! :,:
Veriset on taistelut takanamme käyty
Kuka heitä kaikkia muistaakaan
:,: Vaskivesi, Varkaus!
Mäntyharjun harppaus!
Karjalan kaikkivoipa varjelemus! :,:
Hannilan harjuilla pommit ne paukkuu!
Raudussa shrapnellit räiskähtelee!
:,: Ahvola se ankarin!
Suninmäki sankarin!
Pullilankin punikit viel' rangaistaan! :,:
Tulkohon ryssiä tuhannen tuhatta!
Karjalan armeija kestää sen.
:,: Aika on jo ahdistaa!
Punakaartit puhdistaa!
Venäläisen verikoiran karkoittaa! :,:
Kuolema korkea - sankarin palkka!
Urhojen haudoilla hurratahan.
:,: Ruumis saakoon haavan vaan!
Kuulat käykööt kulkuaan!
Sielu jääpi perinnöksi syntymämaan. :,:
Viaporin linnahan leijonalippu
Jukoliste, poijat, me nostetahan!
:,: Suomen voimat näytetään!
Keinot karskit käytetään!
Jääkäriveri tässä velvoittaa! :,:
Joka ei tätä laulua kuuntele kunnioittaen, ei ole suomalainen.- ;-D
Antille ei parannut mennä vittuIemaan. Jätkä oli kingi ja isänmaallinen. Perussuomalaisempi kuin itse Tony Halme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006