lutkan päiväkirja

pervo

Rakas päiväkirja.

Eilen oli hyvä ilma,ja päätin lähteä kaupungille. Koska oli lämmin,päätin pukea päälleni jotain ultrakevyttä. Puin siis ylleni läpikuultavan topin,jonka alta näkyivät räikeät pitsirintaliivini. Sitten vain minihame,joka oli kireää kangasta,ei farkkua. Stringini olivat menneet rikki,joten pistin tavalliset pikkuhousut. Ottaessani askeleen niitten painauma näkyi hameessani,joka ylsi vesirajaan asti.
Kaupungilla oli hälinää. Paljon ihmisiä...paljjon komeita uroksia kiimaisille mimmeille. Noniin,aika aloittaa flirttitemput. Jaha,sieltä tuleekin kuuma jätkä. Pudotin laukkuni,ja kummarruin juuri parahiksi nostamaan sen,kundin kävellessä ohi. Siinä pyllistäessä turkoosit pikkarini näkyivät ,ja karvoitusta tunki esiin reunoilta.
Hyvä. Askeleen äänet loppuivat,ja mies jäi tuimottamaan perääni. Kuulin hänen huokaisevan. Keinutin persettäni hieman...vain hieman,että hän luulisi sen olevan vahinko. Kun katsoin haarojeni alta,näin että miehellä stondasi. Hänellä ei ollut paitaa, ja muhkeat vatsalihakset kimaltelivat auringossa. Miehen kirjavia, polviin yltäviä puolishortseja korosti etumuksesta nouseva kuhmura.
Nousin ylös nopeasti,sillä olin ollut kumartuneena jo epäilyttävän kauan. Käännyin urosta päin,ja hänkin kääntyi äkkiä...poispäin,ja oli kulkevinaan rivakasti ohi.
Pyysin häntä odottamaan. Mies katsoi minuun. Hymyilin hänelle.
Sitten miehen katse osui rintoihini.Hän tuijotti niitä hyvän aikaa.
Taas stondasi. Tällä kertaa katsoin pitkään hänen pullottavaa etumustaan. Naurahtaen tokaisin "seisookos sulla?" . Kundi hymyili nolona ja sanoi "onko se mikään yllätys..." katsoin häntä pitkään ja sanoin hiljaa "ei,ei se ole". Mies esitteli itsensä,ja minäkin kerroin nimeni. Sitten kuiskasin hänelle hiljaa:"tehdäänkö vaihtokaupat? Sinä saat minun ja minä saan sinun" ja osoitin hänen pullottavaa etumustaan. Hän nyökkäsi. Hyvä. Kävelimme läheiseen yleiseen vessaan . Pudotin rahan lukkoautomaattin. Mies piti ovea auki minulle,sulki sen ja kääntyi minuun päin. Hän hymyili.
Ja alkoi riisua paitaani.

6

736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jk

      ninkö

    • pölhökutensinäkin

      ehkä tolla töks töks tyylillä ei kannata haaveilla kirjoittajanurasta. Jotain yllätyksellistä ois kiva lukea, sillä kaikkihan me ollaan jo koettu toi mistä kerrot. Esim. oliko paikkakunnalle iskenyt joukkoripuli ja yleiset vessat ihan täynnä ja sitten sen jolla stondas oli pakko kakkia sun käsilaukkuun tms. johdonmukaista.

    • VITSI SULLAKIN

      Taidat vitsailla...

    • lutkan päiväkirja

      lutkan päiväkirja

    • ikävystymme

      Olipa luokattoman huonosti kirjoitettu tekele. Kirjoittaja on selvästi mies mutta lukenu Reginaa.
      "Naurahtaen tokaisin...,sanoin hiljaa:ei, ei se ole."
      Oivoi, mitä lauseita.

    • Suomalainen sade

      -Älkäähän nyt.Täällä on niin terveellinen hyvä slaavilainen ilmasto,metsää,joki..ja koivujakin täällä on.Ihanat,vaatimattomat koivut,minä pidän niistä enemmän kuin mistään muista puista.Hyvä täällä on olla.Se vain tuntuu oudolta,että rautatieasemalle on matkaa kaksikymmentä kilometriä..eikä kukaan tiedä mistä se johtuu.
      -Minä tiedän mistä se johtuu.
      Kaikki katsoivat häneen.
      -Siitä,että jos asema olisi lähellä,se ei olisi kaukana,ja kun se on kaukana,se ei siis ole lähellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe