Rakas päiväkirja.
Eilen oli hyvä ilma,ja päätin lähteä kaupungille. Koska oli lämmin,päätin pukea päälleni jotain ultrakevyttä. Puin siis ylleni läpikuultavan topin,jonka alta näkyivät räikeät pitsirintaliivini. Sitten vain minihame,joka oli kireää kangasta,ei farkkua. Stringini olivat menneet rikki,joten pistin tavalliset pikkuhousut. Ottaessani askeleen niitten painauma näkyi hameessani,joka ylsi vesirajaan asti.
Kaupungilla oli hälinää. Paljon ihmisiä...paljjon komeita uroksia kiimaisille mimmeille. Noniin,aika aloittaa flirttitemput. Jaha,sieltä tuleekin kuuma jätkä. Pudotin laukkuni,ja kummarruin juuri parahiksi nostamaan sen,kundin kävellessä ohi. Siinä pyllistäessä turkoosit pikkarini näkyivät ,ja karvoitusta tunki esiin reunoilta.
Hyvä. Askeleen äänet loppuivat,ja mies jäi tuimottamaan perääni. Kuulin hänen huokaisevan. Keinutin persettäni hieman...vain hieman,että hän luulisi sen olevan vahinko. Kun katsoin haarojeni alta,näin että miehellä stondasi. Hänellä ei ollut paitaa, ja muhkeat vatsalihakset kimaltelivat auringossa. Miehen kirjavia, polviin yltäviä puolishortseja korosti etumuksesta nouseva kuhmura.
Nousin ylös nopeasti,sillä olin ollut kumartuneena jo epäilyttävän kauan. Käännyin urosta päin,ja hänkin kääntyi äkkiä...poispäin,ja oli kulkevinaan rivakasti ohi.
Pyysin häntä odottamaan. Mies katsoi minuun. Hymyilin hänelle.
Sitten miehen katse osui rintoihini.Hän tuijotti niitä hyvän aikaa.
Taas stondasi. Tällä kertaa katsoin pitkään hänen pullottavaa etumustaan. Naurahtaen tokaisin "seisookos sulla?" . Kundi hymyili nolona ja sanoi "onko se mikään yllätys..." katsoin häntä pitkään ja sanoin hiljaa "ei,ei se ole". Mies esitteli itsensä,ja minäkin kerroin nimeni. Sitten kuiskasin hänelle hiljaa:"tehdäänkö vaihtokaupat? Sinä saat minun ja minä saan sinun" ja osoitin hänen pullottavaa etumustaan. Hän nyökkäsi. Hyvä. Kävelimme läheiseen yleiseen vessaan . Pudotin rahan lukkoautomaattin. Mies piti ovea auki minulle,sulki sen ja kääntyi minuun päin. Hän hymyili.
Ja alkoi riisua paitaani.
lutkan päiväkirja
6
808
Vastaukset
- jk
ninkö
- pölhökutensinäkin
ehkä tolla töks töks tyylillä ei kannata haaveilla kirjoittajanurasta. Jotain yllätyksellistä ois kiva lukea, sillä kaikkihan me ollaan jo koettu toi mistä kerrot. Esim. oliko paikkakunnalle iskenyt joukkoripuli ja yleiset vessat ihan täynnä ja sitten sen jolla stondas oli pakko kakkia sun käsilaukkuun tms. johdonmukaista.
- VITSI SULLAKIN
Taidat vitsailla...
- lutkan päiväkirja
lutkan päiväkirja
- ikävystymme
Olipa luokattoman huonosti kirjoitettu tekele. Kirjoittaja on selvästi mies mutta lukenu Reginaa.
"Naurahtaen tokaisin...,sanoin hiljaa:ei, ei se ole."
Oivoi, mitä lauseita. - Suomalainen sade
-Älkäähän nyt.Täällä on niin terveellinen hyvä slaavilainen ilmasto,metsää,joki..ja koivujakin täällä on.Ihanat,vaatimattomat koivut,minä pidän niistä enemmän kuin mistään muista puista.Hyvä täällä on olla.Se vain tuntuu oudolta,että rautatieasemalle on matkaa kaksikymmentä kilometriä..eikä kukaan tiedä mistä se johtuu.
-Minä tiedän mistä se johtuu.
Kaikki katsoivat häneen.
-Siitä,että jos asema olisi lähellä,se ei olisi kaukana,ja kun se on kaukana,se ei siis ole lähellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107141Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662116- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2891008