lutkan päiväkirja

pervo

Rakas päiväkirja.

Eilen oli hyvä ilma,ja päätin lähteä kaupungille. Koska oli lämmin,päätin pukea päälleni jotain ultrakevyttä. Puin siis ylleni läpikuultavan topin,jonka alta näkyivät räikeät pitsirintaliivini. Sitten vain minihame,joka oli kireää kangasta,ei farkkua. Stringini olivat menneet rikki,joten pistin tavalliset pikkuhousut. Ottaessani askeleen niitten painauma näkyi hameessani,joka ylsi vesirajaan asti.
Kaupungilla oli hälinää. Paljon ihmisiä...paljjon komeita uroksia kiimaisille mimmeille. Noniin,aika aloittaa flirttitemput. Jaha,sieltä tuleekin kuuma jätkä. Pudotin laukkuni,ja kummarruin juuri parahiksi nostamaan sen,kundin kävellessä ohi. Siinä pyllistäessä turkoosit pikkarini näkyivät ,ja karvoitusta tunki esiin reunoilta.
Hyvä. Askeleen äänet loppuivat,ja mies jäi tuimottamaan perääni. Kuulin hänen huokaisevan. Keinutin persettäni hieman...vain hieman,että hän luulisi sen olevan vahinko. Kun katsoin haarojeni alta,näin että miehellä stondasi. Hänellä ei ollut paitaa, ja muhkeat vatsalihakset kimaltelivat auringossa. Miehen kirjavia, polviin yltäviä puolishortseja korosti etumuksesta nouseva kuhmura.
Nousin ylös nopeasti,sillä olin ollut kumartuneena jo epäilyttävän kauan. Käännyin urosta päin,ja hänkin kääntyi äkkiä...poispäin,ja oli kulkevinaan rivakasti ohi.
Pyysin häntä odottamaan. Mies katsoi minuun. Hymyilin hänelle.
Sitten miehen katse osui rintoihini.Hän tuijotti niitä hyvän aikaa.
Taas stondasi. Tällä kertaa katsoin pitkään hänen pullottavaa etumustaan. Naurahtaen tokaisin "seisookos sulla?" . Kundi hymyili nolona ja sanoi "onko se mikään yllätys..." katsoin häntä pitkään ja sanoin hiljaa "ei,ei se ole". Mies esitteli itsensä,ja minäkin kerroin nimeni. Sitten kuiskasin hänelle hiljaa:"tehdäänkö vaihtokaupat? Sinä saat minun ja minä saan sinun" ja osoitin hänen pullottavaa etumustaan. Hän nyökkäsi. Hyvä. Kävelimme läheiseen yleiseen vessaan . Pudotin rahan lukkoautomaattin. Mies piti ovea auki minulle,sulki sen ja kääntyi minuun päin. Hän hymyili.
Ja alkoi riisua paitaani.

6

834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jk

ninkö

• pölhökutensinäkin

ehkä tolla töks töks tyylillä ei kannata haaveilla kirjoittajanurasta. Jotain yllätyksellistä ois kiva lukea, sillä kaikkihan me ollaan jo koettu toi mistä kerrot. Esim. oliko paikkakunnalle iskenyt joukkoripuli ja yleiset vessat ihan täynnä ja sitten sen jolla stondas oli pakko kakkia sun käsilaukkuun tms. johdonmukaista.

• VITSI SULLAKIN

Taidat vitsailla...

• lutkan päiväkirja

lutkan päiväkirja

• ikävystymme

Olipa luokattoman huonosti kirjoitettu tekele. Kirjoittaja on selvästi mies mutta lukenu Reginaa.
      "Naurahtaen tokaisin...,sanoin hiljaa:ei, ei se ole."
      Oivoi, mitä lauseita.

• Suomalainen sade

-Älkäähän nyt.Täällä on niin terveellinen hyvä slaavilainen ilmasto,metsää,joki..ja koivujakin täällä on.Ihanat,vaatimattomat koivut,minä pidän niistä enemmän kuin mistään muista puista.Hyvä täällä on olla.Se vain tuntuu oudolta,että rautatieasemalle on matkaa kaksikymmentä kilometriä..eikä kukaan tiedä mistä se johtuu.
      -Minä tiedän mistä se johtuu.
      Kaikki katsoivat häneen.
      -Siitä,että jos asema olisi lähellä,se ei olisi kaukana,ja kun se on kaukana,se ei siis ole lähellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1549
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1342
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      214
      1311
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1281
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1090
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1049
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      999
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      963
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      943
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      848
    Aihe