Ateismi on luulosairaus:
Kuvitteleeko ateisti tieteen ratkaisevan maailmankaikkeuden??
Voin kertoa sinulle ateisti - niin pitkää kaukoputkea ei koskaan keksitä.
Universum on niin laaja että sen äärettömyyden pystyy selittämään vain Jumala.
Ateismin mahdottomuus
58
214
Vastaukset
Sellaisia asioita, mitä tiede ei ratkaise, ei oikeasti ratkaise uskontokaan.
- Pakstori
Lainaa: illuminatus
Tieteen tarkoitus on löytää "matemaattisia" yhtälöitä, ja pitäviä syy-seuraus-ketjuja asioille, mutta jos nekin muuttuvat, ei tieteessäkään ole mitään varmaa...
Uskonto antaa tarkoituksen elämälle, mutta jos tieteen ymmärtää kategorisoidusti, tiede ei sitä anna.... - kr
Käytähän ajattelukykykyäsi.
Avaruuden täytyy olla rajaton, koskaan ei tule sellaista seinää vastaan jossa olisi kyltti että tähän se päättyy.
Koitahan tajuta tämä myös ajan suhteen, eteen ja taaksepäin, niin olet paljon fiksumopi kun tähän asti.
Eikä rajattomuuksien tajuamiseen tarvita uskoa, pelkkä suomalainen äly riittää.
Ja kun vielä tajuat että absoluuttisesta ajattumuudesta ja matkallisesta rajattomuudesta ei mitään nyhjäistä niin oletkin sen tieteellisen totuuden äärellä että on olemassa Luoja koska mitään muuta mahdollisuutta olemassaolollemme ei voi olla,
Siispä, etsi Luojasi. Tiedät kyllä mistä. - mdma
kr kirjoitti:
Käytähän ajattelukykykyäsi.
Avaruuden täytyy olla rajaton, koskaan ei tule sellaista seinää vastaan jossa olisi kyltti että tähän se päättyy.
Koitahan tajuta tämä myös ajan suhteen, eteen ja taaksepäin, niin olet paljon fiksumopi kun tähän asti.
Eikä rajattomuuksien tajuamiseen tarvita uskoa, pelkkä suomalainen äly riittää.
Ja kun vielä tajuat että absoluuttisesta ajattumuudesta ja matkallisesta rajattomuudesta ei mitään nyhjäistä niin oletkin sen tieteellisen totuuden äärellä että on olemassa Luoja koska mitään muuta mahdollisuutta olemassaolollemme ei voi olla,
Siispä, etsi Luojasi. Tiedät kyllä mistä."Koitahan tajuta tämä myös ajan suhteen, eteen ja taaksepäin, niin olet paljon fiksumopi kun tähän asti."
Taaksepäin sieltä tulee raja vastaan. - Todellisuus on yksin
Pakstori kirjoitti:
Lainaa: illuminatus
Tieteen tarkoitus on löytää "matemaattisia" yhtälöitä, ja pitäviä syy-seuraus-ketjuja asioille, mutta jos nekin muuttuvat, ei tieteessäkään ole mitään varmaa...
Uskonto antaa tarkoituksen elämälle, mutta jos tieteen ymmärtää kategorisoidusti, tiede ei sitä anna....Miten uskonto antaa tarkoituksen elämälle?
Minun mielestäni ei mitenkään.
Kristinuskon opetuksien mukaan olemme julman ja äkkipikaisen jumalan armoilla. Hän voi tehdä mitä haluaa Meidän ainoa tarkoituksemme on viihdyttää Jumalaa. Minä en laske sitä miksikään "elämän takroitukseksi".
Elämän tarkoitus on elää. Siinä on aivan riittävästi tarkoitusta, mitään mystistä diipa-daapaa ei sen lisäksi tarvita.
- satuolentokone
Kävit huutelemassa samaa jo eilen tuonne: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10745361
Kerro nyt jo, mikä on se ratkaistava kysymys? Vai pidätkö maailmankaikkeutta pulmapelinä? "koska sulla ei oo vastausta niin Jumala!!"
>Universum on niin laaja että sen äärettömyyden pystyy selittämään vain Jumala.
No mitenkäs hän on sen selittänyt? Universumin osalta Raamattu herättää sata kertaa enemmän kysymyksiä kuin antaa vastauksia, joten sitä et mitenkään voine tarkoittaa.
Lienet ensimmäinen joka on saanut Jumalalta konkreettisia vastauksia tieteellisiin kysymyksiin, joten jaa ne luojan tähden kanssamme, parahin mikkihiiri.Ja niin hiiri hiljeni, kun pitäisi vastata selvään kysymykseen. Varmaan viidennensadannenkolmannenkymmenennenseitsemännen kerran. Joutavaa viiksienpaukutusta varmasti riittää yhä vastedeskin.
- Pakstori
Lainaa RepeRuutikallio
Lienet ensimmäinen joka on saanut Jumalalta konkreettisia vastauksia tieteellisiin kysymyksiin, joten jaa ne luojan tähden kanssamme, parahin mikkihiiri.
Mihin haluaisit vastauksen? Jos minä annan ne sinulle, ne eivät kelpaa, eivätkä saakaan kelvata, koska sinun itsesi on se löydettävä, vaikka se olisi sama ratkaisu, mikä minulla olisi...
Ja on asioita, joihin ei edes "profeetta" saanut, vastata, ja Hesekielissä siis sellaisiakin profeetalta kysyttiin, ja profetta siis sanoi, että tuolle kysyjälle vastaa itse Herra.... Jos siis profeetta eksyisi itse kaikkeen vastaamaan, Jumala eksyttäisi tuon profeetan, näin siis Hesekiel totesi.... - kr
Kysyhän universumiin liittyvistä kysymyksistä minulta, älä oppimattomilta hellareilta.
Joten mikä mieltäsi eniten painaa tässä ko. asiassa? kr kirjoitti:
Kysyhän universumiin liittyvistä kysymyksistä minulta, älä oppimattomilta hellareilta.
Joten mikä mieltäsi eniten painaa tässä ko. asiassa?Totta kai väitteen esittäjä on se jolta kysytään perusteluja väitteelle.
Minun mieltäni ei paina mikään. No joskus kieltämättä mietin, haluaako jumalanne valehdeltavan kunniakseen ihan niin paljon kuin te palstakretut valehtelette.
Suomen armeijan varuskunnissa on kuulema ollut joskus tämmösiä julisteita: "Sääli on sairautta!"
Nyt on uskovaiset lähteneet samoja polkuja tallaamaan: "Ateismi on sairautta!"- kr
Ei ateismi ole sairautta vaan ajattelun laiskuutta. Valtaoja onn tästä oivallisin esimerkki, sillä hänhän mokailee logiikassa jatkuvasti.
Ihme että noin simppeli sälli on tollasessa hommassa, varmaanin jonkin sortin nepotismia on kyseessä.
Eipä silti, minulle on samantekevää että mitä evokkiatet porukoissaan touhuaa.
Minä kerron sen että mikä on totta ja se riittää minulle. - totuus esiin
kr kirjoitti:
Ei ateismi ole sairautta vaan ajattelun laiskuutta. Valtaoja onn tästä oivallisin esimerkki, sillä hänhän mokailee logiikassa jatkuvasti.
Ihme että noin simppeli sälli on tollasessa hommassa, varmaanin jonkin sortin nepotismia on kyseessä.
Eipä silti, minulle on samantekevää että mitä evokkiatet porukoissaan touhuaa.
Minä kerron sen että mikä on totta ja se riittää minulle.Miksi sotket keskenään evoluutioteoriaaa oikeana pitävät ja ateistit?
Aivan sama kuin sotkisit murhaajat ja Kristityt. On olemassa Kristityjä murhaajia (suurin osa), mutta kaikki kristityt eiv'ät ole murhaajia.
Vastaavasti ylivoimaisesti suurin osa kristityistä ja ateisteista pitää evoluutioteoriaa pääpiirteiltään oikeana.
Valtaoja on todennäköisesti pohtinut näitä asioita huomattavasti sinua syvällisemmin, lisäksi hän on sinua monta kertaa älykkäämpi ja tietää asioista enemmän kuin sinä. Ensimmäinen lauseesi on todellinen kretiinivalhe(tm).
Onko sairautta olla uskomatta asioihin joista ei ole mitään näyttöä?
- Näyttöjä
Sen takia järkevät ihmiset eivät usko evoluutioon koska siitä ei ole mitään näyttöä.
Evoluutio ei ole mahdollista edes teoriassa. - Kokemus-K
Näyttöjä kirjoitti:
Sen takia järkevät ihmiset eivät usko evoluutioon koska siitä ei ole mitään näyttöä.
Evoluutio ei ole mahdollista edes teoriassa."Sen takia järkevät ihmiset eivät usko evoluutioon koska siitä ei ole mitään näyttöä"
Onko kauhean hankala elää niin että ei vahingossakaan näe yhtään tieteellistä teosta jossa noita näyttöjä on lueteltu kymmenien tuhansien sivujen verran? Kirjastossa pitää kääntää aina päätä toiseen suuntaan ettei eksy vahingossakaan luonnontiede-hyllylle.
Mutti tietysti jos elää verhot kiinni vain Raamattua lukien niin eihän sieltä maailmasta tosiaankaan löydy mitään todisteita jotka voisivat Raamatun haastaa... - Näyttöjä
Kokemus-K kirjoitti:
"Sen takia järkevät ihmiset eivät usko evoluutioon koska siitä ei ole mitään näyttöä"
Onko kauhean hankala elää niin että ei vahingossakaan näe yhtään tieteellistä teosta jossa noita näyttöjä on lueteltu kymmenien tuhansien sivujen verran? Kirjastossa pitää kääntää aina päätä toiseen suuntaan ettei eksy vahingossakaan luonnontiede-hyllylle.
Mutti tietysti jos elää verhot kiinni vain Raamattua lukien niin eihän sieltä maailmasta tosiaankaan löydy mitään todisteita jotka voisivat Raamatun haastaa...Pitäis olla sitä tieteellistä näyttöä eikä mitään evo-satukirjoja. Mutta koska evoluutio on pelkkää huijausta niin siitä ei voi olla näyttöä.
Aika paljon on kuitenkin vähä-älyisiä jotka sumentavat järkensä lukemalla evo-uskonoppeja. - otemporao
Näyttöjä kirjoitti:
Pitäis olla sitä tieteellistä näyttöä eikä mitään evo-satukirjoja. Mutta koska evoluutio on pelkkää huijausta niin siitä ei voi olla näyttöä.
Aika paljon on kuitenkin vähä-älyisiä jotka sumentavat järkensä lukemalla evo-uskonoppeja.Sormet vaan tiukasti korviin ja silmät kiinni.
- Näyttöjä
otemporao kirjoitti:
Sormet vaan tiukasti korviin ja silmät kiinni.
Juuri sillä tavalla evo-uskonoppi etenee.
Näyttöjä kirjoitti:
"Juuri sillä tavalla evo-uskonoppi etenee."
Kannattaisi vaihtaa tuo oppisi tieteelliseen evoluutioteoriaan.- Kokemus-K
Näyttöjä kirjoitti:
Pitäis olla sitä tieteellistä näyttöä eikä mitään evo-satukirjoja. Mutta koska evoluutio on pelkkää huijausta niin siitä ei voi olla näyttöä.
Aika paljon on kuitenkin vähä-älyisiä jotka sumentavat järkensä lukemalla evo-uskonoppeja."Pitäis olla sitä tieteellistä näyttöä eikä mitään evo-satukirjoja"
Minulla on sinulle ilouutinen! Kaikissa kirjastoissamme on satukirjat siirretty lasten osastolle ja luonnontiede-hyllyssä on vain tieteellistä kirjallisuutta. Sinne vain rohkeasti lainaamaan ihan aikuisten puolelle! - näyttöjä
Kokemus-K kirjoitti:
"Pitäis olla sitä tieteellistä näyttöä eikä mitään evo-satukirjoja"
Minulla on sinulle ilouutinen! Kaikissa kirjastoissamme on satukirjat siirretty lasten osastolle ja luonnontiede-hyllyssä on vain tieteellistä kirjallisuutta. Sinne vain rohkeasti lainaamaan ihan aikuisten puolelle!Evoluutiopappi laittoi ne tietämättömyyden sokaisemana väärään hyllyyn.
- oppii paljon
Kokemus-K kirjoitti:
"Pitäis olla sitä tieteellistä näyttöä eikä mitään evo-satukirjoja"
Minulla on sinulle ilouutinen! Kaikissa kirjastoissamme on satukirjat siirretty lasten osastolle ja luonnontiede-hyllyssä on vain tieteellistä kirjallisuutta. Sinne vain rohkeasti lainaamaan ihan aikuisten puolelle!"Minulla on sinulle ilouutinen! Kaikissa kirjastoissamme on satukirjat siirretty lasten osastolle ja luonnontiede-hyllyssä on vain tieteellistä kirjallisuutta. Sinne vain rohkeasti lainaamaan ihan aikuisten puolelle!"
Minä suosittelen tiedepuolelta varsinkin professori Puolimatkan sekä tohtori Reinikaisen tuotantoa. oppii paljon kirjoitti:
"Minulla on sinulle ilouutinen! Kaikissa kirjastoissamme on satukirjat siirretty lasten osastolle ja luonnontiede-hyllyssä on vain tieteellistä kirjallisuutta. Sinne vain rohkeasti lainaamaan ihan aikuisten puolelle!"
Minä suosittelen tiedepuolelta varsinkin professori Puolimatkan sekä tohtori Reinikaisen tuotantoa."Minä suosittelen tiedepuolelta varsinkin professori Puolimatkan sekä tohtori Reinikaisen tuotantoa."
Miksi ihmeessä sinä humpuukia suosittelet?Näyttöjä kirjoitti:
Evoluutio ei ole mahdollista edes teoriassa.Onko tosiaan niin, että mikkihiiri lukee itsensä järkeviin ihmisiin? Se vasta järjetöntä olisi.
Joko muuten vastineesi prof. Gilbertille on valmis?Näyttöjä kirjoitti:
Mitä psykiatrisi on sanonut sinulle tuosta itsensä kanssa keskustelemisesta? Voit kertoa ihan luottamuksellisesti.
oppii paljon kirjoitti:
"Minulla on sinulle ilouutinen! Kaikissa kirjastoissamme on satukirjat siirretty lasten osastolle ja luonnontiede-hyllyssä on vain tieteellistä kirjallisuutta. Sinne vain rohkeasti lainaamaan ihan aikuisten puolelle!"
Minä suosittelen tiedepuolelta varsinkin professori Puolimatkan sekä tohtori Reinikaisen tuotantoa.>tohtori Reinikaisen
Joko mikkihiiri on vamis kertomaan meille Reinikaisen väitöskirjan aiheen? Eikö? Miksei?- kr
Näyttöjä kirjoitti:
Evoluutio ei ole mahdollista edes teoriassa.Samat sanat.
Miten saisimme evokit todella vilkaisemaan omien uskomuksensa perusteisiin? Emme mitenkään sillä usko asiaan on niin vahva että ettö ei se todisteita kaipaa.
Täydellisen aivopestyä porukkaa Molosta Apoon. - kr
Kokemus-K kirjoitti:
"Sen takia järkevät ihmiset eivät usko evoluutioon koska siitä ei ole mitään näyttöä"
Mutti tietysti jos elää verhot kiinni vain Raamattua lukien niin eihän sieltä maailmasta tosiaankaan löydy mitään todisteita jotka voisivat Raamatun haastaa...Olet tyypillinen kouluopetus-aivopesulan tuotos. Paras todisteesi evoluution todellisuudesta on siis Apon ja Molocin tapaan se sttä siitä puhutaan ja kirjoitetaan paljon. Heh heh.
Sinä olet juuri niitä massoihi kuuluvia jotka äänestävät sen puolesta että evoluutiota on opetettava kouluissa vaikka et tajua asiasta itse yhtään mitään.
Otahan tästä opikseksi. kr kirjoitti:
Olet tyypillinen kouluopetus-aivopesulan tuotos. Paras todisteesi evoluution todellisuudesta on siis Apon ja Molocin tapaan se sttä siitä puhutaan ja kirjoitetaan paljon. Heh heh.
Sinä olet juuri niitä massoihi kuuluvia jotka äänestävät sen puolesta että evoluutiota on opetettava kouluissa vaikka et tajua asiasta itse yhtään mitään.
Otahan tästä opikseksi.>Sinä olet juuri niitä massoihi kuuluvia jotka äänestävät sen puolesta että evoluutiota on opetettava kouluissa vaikka et tajua asiasta itse yhtään mitään.
Tällä palstalla vain muutama kirjoittaja selvästi tajuaa mistä evoluutioteoriassa on kysymys, eikä joukossa ole yhtäkään kreationistileirin edustajaa.
Useimmat ihmiset eivät ymmärrä tieteestä kovinkaan paljon ellei sitä voimakkaasti kansantajuisteta, eikä tarvitsekaan. Tiedehenkilöt ovat sitä varten. Tieteen tulokset osoittavat jokapäiväisessä elämässämme, että tieteen periaatteet toimivat ja niihin voi varsin hyvin luottaa.
Maailma on rikkaampi paikka kun mysteereitä ei selitetä kuvitteellisilla jumal-olennoilla.
Vai onko jo olemassa havaintoja jumalista? Minä en ole ainakaan kuullut...- Pakstori
Lainaa: ravonlored
Vai onko jo olemassa havaintoja jumalista? Minä en ole ainakaan kuullut...
On, koska ihmiset itsensä luotiin "jumalolennoiksi", siis enkeleiksi enkeleiden suureen joukkoon.... - kr
Luehan Ramattusi ja iise vasta sitten.
kr kirjoitti:
Luehan Ramattusi ja iise vasta sitten.
Mikä on se iise joka pitäisi Ramatun jälkeen lukea?
Pakstori kirjoitti:
Lainaa: ravonlored
Vai onko jo olemassa havaintoja jumalista? Minä en ole ainakaan kuullut...
On, koska ihmiset itsensä luotiin "jumalolennoiksi", siis enkeleiksi enkeleiden suureen joukkoon....Eli ihminen on ylentänyt itse itsensä muita ylemmän. Heikko identiteetti? Pelottava fantasia, eikö olekkin paljon turvallisempi ajatusmalli se, ett'ä olermme osa monimutkaista, ihmeellistä järjestelmää? Mihin tarvitsemme jumal-fantasiaa?
- Epäjumalienkieltäjä
Uskonto on umpikuja. Maailman monimutkaisuus selitetään Jumalalla ja alkuperäinen "ongelma" nostetaan vain toiseen potenssiin.
Kreationistien mukaan luoja on monimutkaisempi kuin "luomakunta". Luomakunta on taas niin monimutkainen, että se menee yli rajallisen ja erehtyväisen ihmisen ymmärryskyvyn. Silti kreationistit itse väittävät ymmärtävänsä tuon "luomakunnan" luojan niin hyvin, että voivat opettaa Hänen tarkoitusperiään ja mielipiteitään meille muille. Tämä on looginen umpikuja.- Pakstori
Lainaa: Epäjumalienkieltäjä
Uskonto on umpikuja. Maailman monimutkaisuus selitetään Jumalalla ja alkuperäinen "ongelma" nostetaan vain toiseen potenssiin.
- Kaikki maailman uskonto on sitä, silloin, kun kaikki maailman kategoriat ovat lahkoille pitäneet, ei kellään "uskontoa harjoittavalla" ole ollut hyvää kokonaiskäsitystä....
Kreationistien mukaan luoja on monimutkaisempi kuin "luomakunta". Luomakunta on taas niin monimutkainen, että se menee yli rajallisen ja erehtyväisen ihmisen ymmärryskyvyn. Silti kreationistit itse väittävät ymmärtävänsä tuon "luomakunnan" luojan niin hyvin, että voivat opettaa Hänen tarkoitusperiään ja mielipiteitään meille muille. Tämä on looginen umpikuja.
- Kyllä kreationisti tietysti saattaa jonkin asian, "omasta palasestaan Universiumin ymmärrystä" tajuta, samoin on evoluutikkojen laita... Miksette jo opettele ja sovita toistenne palasia "palapeliinne", ettekä jää köyhän ja epätäydellisen palapelinne ääreen itkemään.....
Ei maailman kategoriat asioille ole oikeita....
- 472 Cu
Miksi minulla pitäisi uskoa johonkin jumalsatuun vain sen takia jos olenkin kristinuskoa tunnustavassa valtiossa sattunut syntymään?
http://www.youtube.com/watch?v=rDIN6KNilkU
Maailmassa on monenlaista jutskaa ja jumalaa..- Näyttöjä
Ei todellakaan tarvitse uskoa, mutta kun tilinteon hetki tulee niin on aivan turha valittaa. Silloin on liian myöhäistä.
- Apo-Calypso
Näyttöjä kirjoitti:
Ei todellakaan tarvitse uskoa, mutta kun tilinteon hetki tulee niin on aivan turha valittaa. Silloin on liian myöhäistä.
Kyllä nämä jeesuspellet ovat sitten täydellisen typeriä kun he yrittävät pelotella uskonnottomia heidän omassa, muuten tyhjässä päissään pörräävillä mielikuvitushemmoilla!
- O'ou
Näyttöjä kirjoitti:
Mörkö tulee ja nappaa! Hui kamalaa!
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/71038_43237206382_7745184_n.jpg - Puhuva Aasi
Näyttöjä kirjoitti:
Mitä lammaspaimenten sadut kertovat "tilinteon hetkestä" ? Paiskaako jumalasi helvettiin kaikki muut jotka ovat hairahtuneet uskomaan johonkin muuhun 10 000 tällä hetkellä päivitettyyn jumalaan ?
- Pakstori
Lainaa 472 Cu
Miksi minulla pitäisi uskoa johonkin jumalsatuun vain sen takia jos olenkin kristinuskoa tunnustavassa valtiossa sattunut syntymään?
Älä usko "jumalasatuun", vaan Elävään, Oikeaan ja Todelliseen Jumalaan.... Sellainen Jumala minulla on, eikä hän jätä minua koskaan yksin, vaikkei lihallisesti ympärilläni aina ihmisiä olisikaan.... - Pakstori
Puhuva Aasi kirjoitti:
Mitä lammaspaimenten sadut kertovat "tilinteon hetkestä" ? Paiskaako jumalasi helvettiin kaikki muut jotka ovat hairahtuneet uskomaan johonkin muuhun 10 000 tällä hetkellä päivitettyyn jumalaan ?
Lainaa: Puhuva Aasi
Raamattu sanoo:"Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu, joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."(Jeesus itse sanoi). Ei kaikkeen saa otetta, jos kaikki pitäisi olla etukäteen jo todistettu, toisinaan täytyy uskoa vain Jumalan Ihmisen ilmoitus siitä, mitä on tuleva, ja millaisella "opilla" pelastuu.". Mutta se on totta, että maailmassa on niin monta pettäjää, ettei kenestäkään etukäteen tiedä, kuka on oikeassa ja kuka väärässä.... Toivottavasti ette joudu "antikristuksen" vaikutuspiiriin.... Yleensä ihmisen olemus jo paljastaa, onko hän "hyvä vai paha" ihminen.... Vaikka ei kaikki hyvät ihmiset ole olleet komeita tai kauniita, läheskään kaikki, itsenikin mukaanlukien, vaikka en minä ole mikään sitä sanomaan, olenko "hyvä vai paha", eikä siihen muiden ihmisten mielipiteitä tarvitakaan.... - Pahempi.
Apo-Calypso kirjoitti:
Kyllä nämä jeesuspellet ovat sitten täydellisen typeriä kun he yrittävät pelotella uskonnottomia heidän omassa, muuten tyhjässä päissään pörräävillä mielikuvitushemmoilla!
Lainaa: Apo-Calypso
Mikä ite oot? Ootko sinä sitten joku "saattana-pelle?", jos oot vastakohta meille? Näyttöjä kirjoitti:
Tilinteon hetkellä valehtelevat nimimerkkipellet saavat ansionsa mukaan. Valmistaudu lämmittämällä sauna hyvin kuumaksi.
- kr
Apo-Calypso kirjoitti:
Kerrankin samaa mieltä Apon kanssa. Et sinä Apo helvettiin joudu kuoltuasi, sitä ei ole vaan se omaksuttiin kirkkohistorian mukaan kirkon opiksi vasta 600-luvulla ja jokainen pappi tietää tämän joten sana helvetti poistettiin Raamatusta lähes kokonaan v. 1992 käännöksestä yhtä kohtaa lukuunottamatta koska kääntäjät antoivat periksi lessuille jotka olivat tuolloin merkittävä osa ev. lut kirkkoa.
Joeten jippii ja hurraa, Apo ateisti ei joudu helvettiin vaain häipyy vain siisitisti olemassolosta ikuisiksi ajoiksi jos jää huomenna seiskan ratikan alle Pasilassa. - kr
Puhuva Aasi kirjoitti:
Oivallus tämäkin. Ev. lutit ovatkin oivallisesti päivittäneet Jumalan Raamatusta poiketen hyväksymään kaikki mahdolliset pahanteot mitä ihmismieli voi kuvitella.
Ps. Lue Room 1 luku.
- ++++++++++++
Eli olet henkilö, joka selittää suljetun huoneen arvoituksenn väittämällä, että taikuus on aiheuttanut sen katsomatta huonetta ja ruumista yhtään tarkemmin ja sitten väität tietäväsi mitä toiset ajattelevat vastauksen olevan.
> Kuvitteleeko ateisti tieteen ratkaisevan maailmankaikkeuden??
Mitä tarkoitat maailmankaikeuden ratkaisemisella? Onko pelättävissä että maailmankaikkeus ratkeaa samalla tavalla kuin vaarin kalahousut?- Uskovainen Uskis
Turhaapa näillä ateisteille mistään jauhaa ;) ei he kuitenkaan kuuntele, vaikka heidän teoriansa voidaan ja onkin osoitettu vääriksi jo lukuisia kertoja.
Ateismi perustuu, ja on aina perustunutkin toisten ihmisten mollaamiseen. Siitähän täälläkin palstalla on kysymys. Kun asettaa itselleen kovat moraaliset kriteerit, niin jostainhan sitä hauskaa on revittävä, kun olo olisi muuten niin surkea.
Tulevasta elämästä ei kukaan muu tule osalliseksi kuin sellainen, joka tulee tuntemaan totuuden, Jeesuksen, vapahtajan.- A
Mitkä teoriat?
Ateismi ei todellakaan perustu toisten ihmisten mollaamiseen.
Ateismi eli jumalattomuus tarkoittaa jumalauskon puuttumista tai käsitystä, jonka mukaan jumalia ei ole olemassa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ateismi
- Kuukapätkä
Kuka keksi käsitteen Jumala? Jumala itse vai ihminen omassa tuskassaan? Jumalani ei ole maailmankaikkeuteni. Jumala on jotain muuta kuin äärettömyys. Ääretön määrä, mittaaamaton, ilman rajoja, aina ja ikuisesti. Universum ei taida kuulua mihinkään uskontoon, omassani on helvetti ja taivas. Universum taitaa kuulua tiedemiehille.
Oikeamielinen ei tarvitse kaukoputkea koska tietää mihin suuntaan kulkee.
Jumala tietää mihin hän kykynee et sinä. Älä siis kuvittele olevasi Jumalasi kanssa tasavertainen, muuten olet aika varma itsestäsi! - atheist
ateismi on alkuoletus joka tulee hylätä todisteiden tultua teismin puolelle mutta näin ei ole käynyt eikä tule käymäänkään!!!!!!
evoluutio on jo käsitelty asia joten miksi siitä pitää nyt täällä avautua. todisteita on löydetty vaikka kuinka paljon ja tiede tutkii ja kehittyy koko ajan eikä vain oleta.
jos ateistilta kysytään mistä kaikki on saanut alkunsa hän sanoo rehellisesti että en tiedä mutta jos uskovaiselta kysytään niin sieltä tulee vastauksena, kun sanassa sanotaan että alussa herra jumala mutta eihän se ole mikään alku. alku on se missä ei ole vielä mitään.
kaikki uskovaiset luopukaa telkkareista, kännyköistä ja kaikesta ja menkää raamattunne kanssa jonnekkin perseeseen asumaan niin ei ainakaan teidän maailma järkyty jostain itsestäänselvästä evoluutiosta - Ateisti 0.
Tiedät kai silti, miksi ateismi ei ole mahdotonta: On aivan mahdollista, että sanaa Jumala, ei ole vielä määritelty niin ihmisten kielissä, että se kelpaisi täysin oikealle "Jumalalle", millä sanalle me häntä sitten tahotoisimmekaan kutsua...
Ateismi on ihan terve järki siinä, ettei millekään yksittäiselle sanalle pidä luulotella liian suuria merkityksiä, vaikkei se tietysti poista sitä, että sanoilla silti on vallassaan "kerskailla suurista asioista".... - kretarded
Ei ateismi ole mahdottomuus. Katso, näytän sinulle:
En omaa mitään tarvetta uskoa Jumalaan.
Kas noin. Ei se sen mahdottomampaa olllut. :) Tieteellähän ei ole ateismin kanssa mitään tekemistä, jos rassukka et vielä sitä tiennyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747544Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583183- 372456
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72080Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto332022- 211950
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151663- 601609
- 181579