Mitenkä toimii NHL:n varausjärjestelmä?
NHL:n varausjärjestelmä
4
266
Vastaukset
- Älytöntä
Eipä vois vähempää kiinnostaa
- 4+16
En välitä kiinnostaako sinua, minua kiinnostaa.
- kissakoira-
Tarkenna kysymystäsi, jos haluattarkemman vastauksen.
Pääpiirteittäin niin, että kauden sarjataulukon kaks viimestä arpoo, kelle tulee kesäkuun varaustilaisuudessa eka varausvuoro. Seuraavatkin varausvuorot pistetään järjwstykseen,, joka kierroksella on jotain 30 varausta, kierroksia on 7. Siinä juhannuksen tienoilla on varaustilaisuus, jossa ekana päivänä varataan ekan kierroksen jätkät, eli parhaat lupaukset, ja toka päivänä loput 6 kiekkaa. Pelaajan varanneella seuralla on pelaajaan oikeudet seuraavat 3 vuotta, jonka kuluessa pitää tehä sopimus, tai pelaaja siirtyy vapaille markkinoille. sopimus ei vielä edellytä organisaatiossa pelaamista heti ekana vuonnakaan. Varausnumero ei tietenkään aina kerro pelaajan tulevaisuudesta, vaikka yleenaä ykkösvarauksista tulee niitä kirkkaimpia supertähtiä (crosby, ove, tavares, jne). Monia seiskakierroksellakin varattuja helmiä löytyy (zeta, dats jne) ja monia korkeella varattuja on ns flopannjt (case niinimäki ja monet muut). Ja monesti varaamattomatkin menestyvät hyvin ( niemi, GRETZKY)- 3+334
Taitaa olla niin, että poffien ulkopuolelle jääneet seurat osallistuvat arvontaan, jossa voi nousta maksimissaan 4 sijaa ylöspäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372340
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan57582