Mitenkä toimii NHL:n varausjärjestelmä?
NHL:n varausjärjestelmä
4
184
Vastaukset
- Älytöntä
Eipä vois vähempää kiinnostaa
- 4+16
En välitä kiinnostaako sinua, minua kiinnostaa.
- kissakoira-
Tarkenna kysymystäsi, jos haluattarkemman vastauksen.
Pääpiirteittäin niin, että kauden sarjataulukon kaks viimestä arpoo, kelle tulee kesäkuun varaustilaisuudessa eka varausvuoro. Seuraavatkin varausvuorot pistetään järjwstykseen,, joka kierroksella on jotain 30 varausta, kierroksia on 7. Siinä juhannuksen tienoilla on varaustilaisuus, jossa ekana päivänä varataan ekan kierroksen jätkät, eli parhaat lupaukset, ja toka päivänä loput 6 kiekkaa. Pelaajan varanneella seuralla on pelaajaan oikeudet seuraavat 3 vuotta, jonka kuluessa pitää tehä sopimus, tai pelaaja siirtyy vapaille markkinoille. sopimus ei vielä edellytä organisaatiossa pelaamista heti ekana vuonnakaan. Varausnumero ei tietenkään aina kerro pelaajan tulevaisuudesta, vaikka yleenaä ykkösvarauksista tulee niitä kirkkaimpia supertähtiä (crosby, ove, tavares, jne). Monia seiskakierroksellakin varattuja helmiä löytyy (zeta, dats jne) ja monia korkeella varattuja on ns flopannjt (case niinimäki ja monet muut). Ja monesti varaamattomatkin menestyvät hyvin ( niemi, GRETZKY)- 3+334
Taitaa olla niin, että poffien ulkopuolelle jääneet seurat osallistuvat arvontaan, jossa voi nousta maksimissaan 4 sijaa ylöspäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470