Vilauttelu!

Yhdessä

Meidän parisuhteessa vaimoni pimpin vilauttelu tuolleen puolihuolimattomasti on meidän yhteinen leikkimme ja fetissimme, jo sen ajattelu ja suunnitelu saa himomme hyrräämään. Emme ole mustistyyppejä kumpikaan, joten tämä käy hyvin. Kiva nähdä joskus miehen ilme, kun huomaa posliinipimpin vilahtavan. Jos tanssipaikassa olemme, niin melkovarmaan tulee kohta hakemaan vaimoani tanssimaan ja vaimoni saa sitten levottomia käsien koskettelua ja aika suoria ehdotuksia,,,, tämä meitä MOLEMPIA kiihottaa ja homot saa valloilleen. Ollaan joskus tämmöisen illan päätteeksi jatkot järjestetty,,,,jossa pikkuisen lämpimän kosteeta pimppiä hyvänä pidetty kolmannen osapuolen kanssa.
Onneksi ilmat lämpeni,,,tiedä vaikka lähdettäisiin illalla jossain piipahtamaan,,,,

145

14916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä?

      Missäs te käytte, et vois vaikka nähdäkkin jotain kivaa?

      • N 56v,

        Minulla on ollut puolivuotta nuori mies 19v. Ja joskus kun pari eukkoo saunomaan niin istutaan pyyhkeet päällä ja poika mun vanhanssa kylpytakissa mikä on pieni. Kun kossut on juotu niin on pakko esitellä kaverin kullii, kun vielä rupee seisoo niin ehdottelen kavereille et naivat. Kiihkeetä meinkiä kun katselin kun naivat nuorta kullii. Kyllä vilauttelet jäi toiseksi.


      • mieiso68
        N 56v, kirjoitti:

        Minulla on ollut puolivuotta nuori mies 19v. Ja joskus kun pari eukkoo saunomaan niin istutaan pyyhkeet päällä ja poika mun vanhanssa kylpytakissa mikä on pieni. Kun kossut on juotu niin on pakko esitellä kaverin kullii, kun vielä rupee seisoo niin ehdottelen kavereille et naivat. Kiihkeetä meinkiä kun katselin kun naivat nuorta kullii. Kyllä vilauttelet jäi toiseksi.

        Olen hyvässä lihassa oleva 45v ja voisin tulla teitin saunailtaa piristään,miten saataasiin puh yhteys


      • n18v

        Minulla on halu olla alasti välillä, kun otan aurinkoakin jossain merenrannalla halun kävellä alasti välillä vaikka miehet katseleekin. Olen pieni nainen ja nuoren näköinen, ajanut vielä pippikarvat pois mikä vanhempia miehiä kiinnostaa. Pukukopissa katselen meneekö mies mihin koppiin ja meen viereiseen, on vain sellainen halu olla alasti jonkun edessä. Ei välii onko nuori tai vanha. Kun vähän vahinnossa verhoa avaa etttä näkee peilinkautta niin jos otan kaikki pois niin on miehelläkin kalu hieronnassa. Joskus tullu kun olen kiimassa ja vinkkaan luokseni tullut naimaan pikasesti, hetken helpotus kun saa.Kyllä niitä ihme paikkoja on kun vähä riisuu/puistoissa/autoissa/joskus jonkun luona kippa naitavana.


      • Hyvää
        N 56v, kirjoitti:

        Minulla on ollut puolivuotta nuori mies 19v. Ja joskus kun pari eukkoo saunomaan niin istutaan pyyhkeet päällä ja poika mun vanhanssa kylpytakissa mikä on pieni. Kun kossut on juotu niin on pakko esitellä kaverin kullii, kun vielä rupee seisoo niin ehdottelen kavereille et naivat. Kiihkeetä meinkiä kun katselin kun naivat nuorta kullii. Kyllä vilauttelet jäi toiseksi.

        Hyvää kannattaa aina näyttää, jos ei kelpaa toisille niin on huonompi juttu.


      • N 56v, kirjoitti:

        Minulla on ollut puolivuotta nuori mies 19v. Ja joskus kun pari eukkoo saunomaan niin istutaan pyyhkeet päällä ja poika mun vanhanssa kylpytakissa mikä on pieni. Kun kossut on juotu niin on pakko esitellä kaverin kullii, kun vielä rupee seisoo niin ehdottelen kavereille et naivat. Kiihkeetä meinkiä kun katselin kun naivat nuorta kullii. Kyllä vilauttelet jäi toiseksi.

        täs 35v jäbä joka haluis mukaan teidän saunailtoihin ;p


      • Anonyymi
        n18v kirjoitti:

        Minulla on halu olla alasti välillä, kun otan aurinkoakin jossain merenrannalla halun kävellä alasti välillä vaikka miehet katseleekin. Olen pieni nainen ja nuoren näköinen, ajanut vielä pippikarvat pois mikä vanhempia miehiä kiinnostaa. Pukukopissa katselen meneekö mies mihin koppiin ja meen viereiseen, on vain sellainen halu olla alasti jonkun edessä. Ei välii onko nuori tai vanha. Kun vähän vahinnossa verhoa avaa etttä näkee peilinkautta niin jos otan kaikki pois niin on miehelläkin kalu hieronnassa. Joskus tullu kun olen kiimassa ja vinkkaan luokseni tullut naimaan pikasesti, hetken helpotus kun saa.Kyllä niitä ihme paikkoja on kun vähä riisuu/puistoissa/autoissa/joskus jonkun luona kippa naitavana.

        Hei. Vielläkö kiertelet uimarantoja ja haluat vilautella ehkä muutakin?? Oon siisti ja raitis todella mukava ja asiallinen reilu 40M varattu Etelä-Savosta joka haaveilee salaa nuoremmasta söpön hoikasta naisesta....


      • Anonyymi
        N 56v, kirjoitti:

        Minulla on ollut puolivuotta nuori mies 19v. Ja joskus kun pari eukkoo saunomaan niin istutaan pyyhkeet päällä ja poika mun vanhanssa kylpytakissa mikä on pieni. Kun kossut on juotu niin on pakko esitellä kaverin kullii, kun vielä rupee seisoo niin ehdottelen kavereille et naivat. Kiihkeetä meinkiä kun katselin kun naivat nuorta kullii. Kyllä vilauttelet jäi toiseksi.

        Mun vaimo myös toisinaan esiinty ravintolassa nuorille niin että antoi tmmärtää mutta ei antaa, tiskillä pojat kysyi kuka tuo nainen on sanoin työkaveri haluttasko teillä, olivat heti inostuneita vaimo tuli tiskille sanoin pojilla ei ole rahaa käydään huoneessa vaimo sanoi lähden mukaan kuiskasin olet sitten työkaveri sanoi miten niin.
        Sanoin mennään huoneessa lasit kouraan sanoin tuo Seija se on nätti ja hyväilin sylissä sen rintoja Seija yritti estellä sanoin pojille kokeilkaa ja pian oli rinnat esillä pidin Seijaa käsistä molemmat imi rintoja Seija alkoi kiihottumaan sanoin riisukaa Seija kohta oli alastija pojat myös seisovat kalut oli Seijan edessä työnsivät sänkyyn kun Seija sai ensimmäisen sisään ei estellyt antoi poikien naida vuorotellen välillä ottivat paukkuja nain välillä Seija kuiskas miksi näin sanoin saat nyt nuorta, pojat jaksoi kolmesti polkaista kiljuvaa naista Seija jäi sängylle kun pojat lähti, makoiltiin vähän aikaa ja rakasteltiin pitkään Seija sanoi tuli himo kun olivat niin kiihkeitä en välittänyt mistään. Aamulla oli vähän hiljainen suutelin ja sanoin älä murehdi olihan kivaa halasi ja sanoi oli mutta oliko liian kivaa. Väheni vaimollakin liiallinen esittely yleisellä paikalla.


    • gkugyuft

      homot saa valloilleen??!?

    • Yhdessä

      Kiivaa oli lauantai-iltana:) Vaimolla sillen pientä päällä ja mitään ei sen alla! Sellaisessa asunteessa bailaaminen sai hänet ja siinä sivussa minutkin tosi himokkaaksi. Varmaan muuta mies näki pienen poslarin,,,,
      Tätä meillä jatketaan:)

    • Kaksin

      Heippa! Meidän parisuhteessa kanssa samanlainen leikkimielinen vilauttelu aina kun baanalla ollaan jossain määrin kuvioissa mukana. Vaimoke kun ottaa mutaman siiderin, niin alkaa estot kadota ja halut nousta pintaan. Siinä on sitten kiva vieraille miehille antaa näkymiä avarsta kaula-aukosta tai hameen helman antaa nousta sukan suuhun asti,,,, Meillä kun ei olla mustiksia, niin tämä antaa pientä lisäkiihoketta sängyn puolelle ja on meille joskus eksynyt näiltä reissuilta kolmaspyörä mukaan:) Se sellainen vilauttelun tulos,,,,

    • MikeXhki

      mmm..kertokaa missä käytte ;)

      • V.l.u.e.a

        Minä usein sovituskopissa jos nään naisen sovittelevan rintaliivejä niin rupee seisoo. Kun runkkaan avaan verhoo että nainenkin näkee, aika usein kun huomaa hierovani munaani niin riisuvat itsensä alasti että saa katsoa.


    • Ville vilauttelija

      Minä vedä tanssin aikana vaimon minihametta usein vielä ylemmäksi, että ihan varmasti pikkarit näkyy kunnolla. Seuraa katseella muiden miesten reaktiota ja siitä tietää milloin näkyy. Kalini alkaa seisomaan heti ja kuiskailen vaimolle, joka keinuttelee peräänsä vielä enemmän. Joskus hän on käynyt "tauolla" puolisen tuntia ja tule sitten takaisin limaisena...

    • Vilautus toimii aina

      Meillä vaimo jättää pikkuhousut aina kesällä pois.
      Yritämme joskus luoda tilanteita jossa joku tuntematon näkee hänen alapäänsä oikein kunnolla.
      Satutaan vaimon kanssa olemaan vielä nuoria ja hän on hyvä kroppainen sekä kaunis nainen.

      Esimerkiksi vaikka torilla kiveyksellä istuessaan ja jäätelöä syöden hän pitää jalkoja hieman levällään, siinä kun polvetkin nousee lantion yläpuolelle niin moni ohikulkija saa mahtavan näkymän suoraan sinne suloisimpaan.

      Joskus on tehty niinkin että kaverin ollessa kylässä on vaimo istunut sohvalla pelkkä pitkähkö yöpaita päällä jalat koukussa kaveriin päin ja itse pitänyt katseen televisiossa, siinä on viihdettä kerrakseen seurata miten kaveri ei vaan voi pitää katsetta erossa vaimon paljaasta hilloviivasta.
      Mutta en voisi minäkään vastaavassa tilanteessa.

      Julkisissa yhteissaunoissa vaimo on joskus nostanut jalat ylös laiteille niin että on istuen kyykkyasennossa ja jalat kunnolla levällään juuri oviaukon eteen, niin että jokainen saunaan tuleva näkee ensimmäisenä suoraan hänen alapäänsä.
      Monenlaista on ilmettä miehillä kun tulevat saunaan ja tuon näkevät.

      Yksi rohkeimmista mitä muistan oli kun katseltiin kaverin kanssa televisiota sohvalla ennen baariin lähtöä ja sanoin vaimolle että pistähän joku elokuva pyörimään niin hän meni valitsemaan elokuvan tv-tason laatikosta perse pystyssä ja jalat yhdessä tiukassa makkarankuorimekossa ilman mitään pikkuhousuja. Siinä tuli huoneessa hyvin hiljaista kun molemmat katseltiin vaan vaimon paljasta suloa kylmät kaljat käsissä parin metrin päästä. Huh huh.

      Kertokaapas omia kokemuksianne myös, näitä on aina mukava lukea ja suunnitella itsekin.

    • Heh hee

      Meillä ei ihan noin paljon juttuja ole ollut, mutta joskus tyttöystävän kanssa tuhmia jutellessa huomattiin että molemmat pitää tuosta vilauttelun ajatuksesta.
      Saatiin sitten ideoita joita ollaan lähetty toteuttamaan.
      Muutaman kerran ollaan menty yökerhoon niin että tyttöystävällä on lyhyt mekko päällä ilman rintaliivejä tai pikkuhousuja. Mukavasti nännit nöpöttää kankaan alta ja tanssilattian korokkeen alle alkaa ilmestyä useita miehiä kun hän persettään ketkuttaa siinä pillu vilkkuen. Kovia ovat kollit ehdottelemaan vaikka mitä härskiä tanssin jälkeen.
      Toinen suunnitelma toteutettiin sukulaisten mökillä kaveriporukassa. Sovittiin että tyttöystävä menee saunarakennuksen pukuhuoneeseen alasti ja levittelee meikkilaukkunsa sisällön lattialle penkin alle ja asettuu pylly pystyyn oveen päin ja alkaa sitten heti voivottelemaan tapahtunutta ja hitaasti keräämään niitä tavaroita kun ovi käy takana. Sanoin kaverilleni että menee katsomaan onko sauna jo lämmin. Tyttöystävä oli tehnyt niin kuin sovittu ja olipa kaverilla ollut pullotus puntissa kuulemma, kovin oli punastunut kun tuli saunalta pois. Nämä saa aina meidät super kiihottuneiksi ja rakastellessa on mukava rienastella tuhmilla jutuilla että mitä tuli tehtyä.

    • minäjasinä

      Makeita juttuja. Meillä ei olla vielä uskallettu lähteä vilautteluun mukaan vaikka siitä paljon olemme puhuneet. Olemme kuitenkin usein jättäneet vaimon käytetyt pikkuhousut näytille vessaan, mukamas vahingossa kun mieskaverini on ollut kylässä.

      Meilkein joka kerta pikkuhousut ovat siirtyneet kaverin käynnin jälkeen, tämä on ollut kiihottavaa. On ollut kiva kertoa vaimolle että sinun pikkuhousut ovat selvästi olleet kaverini tutkittavana. Vaimo on tämän jälkeen aina ollut todella antava.

    • Minun sexy vaimo

      Meillä myös vilautellaan hieman vahingossa. Mikä on todella kivaa! Tavallaan vähän tuhmaa, seksikästä ja hauskaa samassa paketissa. Valauttelu kyllä edellyttää että nainen on muutenkin katseen kestävä ja sinut itsensä kanssa. Näin meidän perheessä onneksi on.

      Hameen helman noustessa hieman stay upin reunaa, läpinäkyvä paita jakun alla, jossa hieman tummemmat taskut rintojen kohdalla. Rintsikat tietenkin kotona. Ilman pikkareita ei olla ulos lähdetty, mutta pienet stringit, jotka vahingossa ovat menneet hieman sivuun. Vahinko pyllistys silloin tällöin.

      Mitähän uusi vuosi tuo tullessaan! Onko ehdotuksia mihin rouvien kanssa mennään?

      • Anonyymi

        Ajatella, tästäkin on kymmenen vuotta, mutta sama peli jatkuu. Ehkä vähän rajumpana…


    • Totuuden torvi

      Minun sexy vaimolle. Olet ihan oikeassa että naisen pitää olla ok näköinen. Jos peilit menee rikki ja läskit pursoavat menee koko paljastelusta idea. Se herättää enemmäkin myötähäpeän tunnetta.

    • Nam nam

      Jahas jahas, täältähän löytyykin saman henkistä porukkaa :)
      Vaimon kanssa ostettiin Teneriffan matkalle internetistä semmoinen tavallisen mallinen valkoinen kokovartalo uimapuku hänelle, erona normaaliin on kuitenkin "sheer when wet" ominaisuus, eli kun se kastuu niin näkyy strategiset paikat todella hyvin läpi.
      Sitä se vaimo piti sitten muutaman kerran beachilla päällä ja keräsi katseita.
      Se on vähän kuin alasti olisi kun pillu ja rinnat paistaa kankaan läpi niin selvästi.

      Toki minunkin mielestäni naisen pitää olla kunnossa jos ruvetaan vilauttelemaan, ei kukaan halua nähdä kenenkään rasvavalaan roikkuvia rintoja ja alapäätä.

      • Light suit

        Tuo ominaisuus on liki kaikissa valkoisissa ja vaaleissa uimapuvuissa. Mutta ei aina kiva, kun joku "mummo" on tuolaisen kietaissut päällensä kylpylässä.


    • Kiihoittavaa jopa

      Muistanpa kun nuorena poikana isäni kuuma naisystävä eli äitipuoli istui kerran kuistin portailla kesämekko päällä jalat harallaan lehteä lukien.
      Siitä kun sitten kävelin hänen ohitse sisälle huomasin että hänellä paistaa aivan suoraan minulle pinkit stringit jalkovälistä.
      Kyllä se kuva siitä syöpyi tuonne verkkokalvoille pitkäksi aikaa.
      Vielä mitä, illalla saunaan mentäessä oli nämä pikkuhousut jätetty pesutilaan näkyville. Arvatkaa nuuskinko niitä?

      Harmi etten vastaavaan ole törmännyt enää koskaan, näitä juttuja on kyllä kiihottava lukea.

    • Men only

      Miksi tähän keskusteluun osallistujat tuntuvat olevan kaikki miehiä?

      • ikeurhnc

        No kun niillä tuo vilauttelu fant... siis fetissi

        hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah


      • Vanhempi vilauttelia

        Kun menen yksin ulos kapakkankin niin jätän housut pois hameenalta. Yllättäviä katseita ja ehdotuksia nuoriltakin miehiltä kun nostaa hametta että posliini näkyy. Kotona ei saa mutta vieraalta nuorelta sitäkin enemmän yön aikana.


      • marcus3
        Vanhempi vilauttelia kirjoitti:

        Kun menen yksin ulos kapakkankin niin jätän housut pois hameenalta. Yllättäviä katseita ja ehdotuksia nuoriltakin miehiltä kun nostaa hametta että posliini näkyy. Kotona ei saa mutta vieraalta nuorelta sitäkin enemmän yön aikana.

        hey vanhempi vilauttelija!!tuuhan linjoille.meitä ois tääl kaks saman henkistä!!!


      • 50v leidi
        Vanhempi vilauttelia kirjoitti:

        Kun menen yksin ulos kapakkankin niin jätän housut pois hameenalta. Yllättäviä katseita ja ehdotuksia nuoriltakin miehiltä kun nostaa hametta että posliini näkyy. Kotona ei saa mutta vieraalta nuorelta sitäkin enemmän yön aikana.

        Kun erosin niin haluni vilautella lisäänty. Viiskyppisenä on vielä hyvät sääret ja lyyhkäsen haheen alla en pidä pillareita. Kyllä nuoretkin innostuu kun vähän helmaa nostaa. Olen saanut puistossa puuta vasten/autossa/vessassa/ym muissa paikoissa missä nuoret kehtaa kimpassa tai yksin.


      • N 50+

        mINULLA on nuorempi urheillullinen mies millä on hyvä kroppa ja komee kulli. Joskus kun kutsun pari rouvaa saunomaan niin huomaan kun tuijottavat kaverini kullia. Sanon että menen ylös nukkumaan ja jätän naiset humalassa katselemaan KULLIA. Ei mee kun hetki kun ottavat suihin ja antavat tissiä. Oven raosta on kiihottavaa katsella kun "raiskaavat" humalassa nuorta kullia. Kun kerran seisoo on siinä muillekkin naisille jaettavaa.


      • N 50+ kirjoitti:

        mINULLA on nuorempi urheillullinen mies millä on hyvä kroppa ja komee kulli. Joskus kun kutsun pari rouvaa saunomaan niin huomaan kun tuijottavat kaverini kullia. Sanon että menen ylös nukkumaan ja jätän naiset humalassa katselemaan KULLIA. Ei mee kun hetki kun ottavat suihin ja antavat tissiä. Oven raosta on kiihottavaa katsella kun "raiskaavat" humalassa nuorta kullia. Kun kerran seisoo on siinä muillekkin naisille jaettavaa.

        N 50 otahan urheilul.kalju,tatuoitu kovakankinen kundi kans mukaan naimaan,erityisesti tykkään antaa naisille kielikylpyjä loppuun asti. ota yht. kysy rohkeesti ;)


      • 50v leidi kirjoitti:

        Kun erosin niin haluni vilautella lisäänty. Viiskyppisenä on vielä hyvät sääret ja lyyhkäsen haheen alla en pidä pillareita. Kyllä nuoretkin innostuu kun vähän helmaa nostaa. Olen saanut puistossa puuta vasten/autossa/vessassa/ym muissa paikoissa missä nuoret kehtaa kimpassa tai yksin.

        saisinpa olla näkemässä kun vilauat... taatusti innostuisin ja ties mihinse johtaisi ;)


    • soutelijatar1

      Kerran tuli vilautettuu iha tahallaan yhelle poikaystävän kaverille kunnolla kun oltiin kaveriporukalla mökillä. Mentiin tämän jätkän kanssa soutamaan vähä matkan päähän rannasta kännipäissään ja mulla oli kesämekko päällä eikä mitään alla.
      Istuin siinä haarat levällään ja soudin venettä, samalla hame kuroutui ylemmäs ja ylemmäs.
      Lopulta se oli ihan mun reisien yläpäässä.
      Sanoipa kaveri sitten ihan suoraan että nyt näkyy enemmän kun varmaan pitäisi.
      Katoin vaan flirttailevasti ja sanoin että katso pois kun kerrankin saat ja levitin haaroja vaan enemmän. Ette usko miten märkänä olin, loppu soutelu olikin ihan pelkkää showta ;)

      • rovaniemenpoikii52

        Tietenkin asiassa asenne "toinen ei ole tietävinää mitä näkyy,toinen ei ole huomaavinaan" on kiva,mutta kun nainen huomaa mitä tapahtuu ja alkaa omasta tahdostaa esittää rohkeammin ja rohkeammin,saaden miehen kiermurtelemaan kuin mato koukussa,on todella kiihoittavaa. Minussa on sen verran "tirkisteliän" vikaa,että katseeni useasti eksyy istuvan naisen hameen alle. Kerran yökerhossa lyhythameisen naisen reidet olivat kivasti auki ja hänen pikkuhousunsa näkyivät mukavasta.Hän huomasi katseeni suunnan,ei suuttunut,meni naistenhuoneeseen ja palattuaan jatkoi rupatteluaan ystäviensä kanssa ilman pikkareita! Emme jutelleet,emme tavanneet,molemmat vain narikkassa samaanaikaan ollessamme nyökkäsimme toisillemme ja hynyillimme. Minusta se oli kiva kun kolikon molemmat puolet kohtasivat.


    • Vituttaa

      Kun nainen vilauttaa pilluaan miehelle, se on uuh aah ooh ja seksikästä. Kun mies vilauttaa kulliaan naiselle, se on hyi yäk sairas perverssi, soittakaa poliisit, lapsethan voi nähdä!!!

      • Metrossa

        Olin kundikaverini kanssa tulossa rannalta ja vastapäinen nainen katseli kaverini srotseja missä tiesin ettei sillä ollut alkkareita kun kastuvat. Kaverini torkku ja vedin lahjetta ylös että nainenkin näki reidessä roikkuvan kalun. Aluksi oli hämillään mutta muutaman pysäkin jälkeen kun ei muita tullut niin näytin koko munan lahkeesta. Kovasti oli tyytyväinen näkemäänsä vaikka hämillään. Hymyilli lähtiessään.


    • pöksyt näkyy

      Töihin mennessä istuin junassa puoli tuntia miestä vastapäätä joka tuijotti polviani koko ajan. Hame kun nousee aina istuessa vähän ylemmäs. Siinä istuin vaivautuneena polvet kuin liimattuna toisiin enkä uskaltanut vaihtaa asentoa. Ihonväriset sukkahousut niin pelkäsin että housuni näkyisi. Töissä kerroin työkaverilleni niin hän nauroi ja sanoi että vastaavissa tilanteissa hän vilauttelee tahallaan ja seuraa miesten reaktioita ja housun etumusta, pitää sitä mukavana leikkinä. Kerroin tästä koko jutusta miehelleni ja hän innostui kovasti, mutta vaikka kuinka olisi leikkiä niin ei minusta ole "vilauttelijaksi". Vai uskaltaisiko?

      • Annakatsoa

        Kyllä voit kokeilla. Aloita pienesti ja kokeile muutamia kertoja jotta pääset näkemään millaisia tilanteita tulee ja miten mukaudut asiaan kun saat vähän kokemusta. On varmasti erilaisia tilanteita ja jotkin saattavat tuntua hyvältä. Ja lopuksi: kaikki miehet pitävät vilauttelustasi!


      • arska32

        Anna mennä! Me miehet tykkäämme. Valkoiset pöksyt ja sukkahousut on upee näky hameen alta. Käytätkö alushametta? Rohkeutta!


    • doppy

      Kyllä vanhemmankin naisen vilauttelu kiinnostaa,etenkin nuoremmat miehet ovat kiinnostuneita.Vaimoni on 59v ja on oikein tyylikkään oloinen nainen,hän on vilautellut noin 15v ajan.Kiinnostusta on ollut vuosien aikana.On ollut todella paljon hauskoja kokemuksia.Nytkin lähdemme keväällä viikolla 14 Leville.Majoitumme Levihotelliin,iltaisin siellä kellarin karaokebaarin hämyssä on hänen hyvä vilautella.Myös fiksua vierasta seuraa sieltä on löytynyt.Olemme todella tyytyväisiä tälläiseen juttuun.Kiihoitumme todella paljon kun huomaamme vieraiden kiinnostuvan vaimostani.

      • mutta mutta

        Jos osat olisivatkin toisin päin, eli 59-vuotias mies vilauttelisi kikkeliään nuorille naisille, lopputuloskin olisi varmasti erilainen. Ei taitaisi tulla kiinnostusta, ja kokemuksetkin voisivat olla vähemmän hauskoja...


    • minihameen alla

      Kerroin vaimolleni vilauttelusta, miten se kiihottaa minua ja näytin tämänkin keskustelun. No, naisethan tietää, hän hymähti ja sanoi että ei ikinä tahallaan vilauttaisi mitään hameensa alta, sanoi että tahattomasti on varmaan sattunut niin monesti. Petyin tietysti. Sitten illemmällä hän istahti eteeni, sininen minihame yllä, mustat sukkahousut ja alla valkoiset pöksyt. Pyysin kertomaan niistä tahattomista kerroista. Milä yö siitä tuli.

    • jo vain

      Voi, että
      Tuo on sitä josta olen unelmoinut. Olis kiva nähdä vilaus ja mennä "muistojen" kanssa vessaan vetämään kuivat.
      Tai jos tilanne sopiva niin siinä vaimosi nähden.
      Minun ikuinen haave on ollut runkata naisen nähden, muttei täällä lapin seutuvilla ole naista jolle vois tuollaista ehdottaa.
      Netin kauttakin olen katselijaa yrittänyt - mutta ei vastausta.

    • pertti5

      Kyllä se joskus toimii toisinkin päin. Aikoinaan olin itsekseni yyterissä ja ranta täynnä toinen toistaan upeampia naisia. Olin siinä ottanut hieman olutta päivän mittaan ja lopulta estot alkoi häviämään ja halut nousemaan. Menin sitten sivummalle dyynien taakse tyhjään paikkaan ja aloin itseäni siinä hiplailemaan. Tovin päästä siihen pienen matkan päähän ilmeistyi nainen ja jäi katselemaan touhujani. Ensiksi olin lopettellemassa asiaa kesken mutta kun jotenkin se katselu ei loppunut vaan tuntui nainen odottavan lisää, niin annoin sitten mennä. Olihan siinä jotakin kihelmöivää kun ventovieras nainen katselee omasta tahdostaan askartelujani. Kun lopulta sain yhden meheivimmistä laukeamisistani ja nousin siitä ylös, niin nainenkin siitä lähti, eikä mitään sanottu saatikka enään tavattu.

      • MMM17

        Olin ylitöissä ja pukuhuoneesen tuli yllätten vanhempi siivoja rouva, Jäi siihen kuitenkin katselemaaan kun suikun jälkeen kuivattelin pyyhkellä. Kyllä rupes seisoo kun katseli, kun hieroin kaluani niin tuli vaan vireeni ja otti suihin. E i siinä kyselty kun naiselta pöksyt lähti, en tiedä minkä maalainen oli mutta halukas.


    • Hu huh

      Lisää näitä herkullisia kokemuksia kiitos!

    • jwijrjgjgwirjwoieq

      Tänään vaimon kanssa Katinkullan saunamaailmaan ja kyllä vilahtaa. Vaimoni kun nostaa aina jalkansa ylös lauteille ja nauttii muiden katseista. Saunomisen jälkeen harrastetaan kiihkeästi....

    • VilautusViuhahdus

      Kerran on tullut tietoisesti vilautettua pimperoa.
      Miehen kaverin ollessa yökylässä lähdin aamulla keittiöön tekemään aamupalaa pelkkä yöpaita päällä joka ylettää juuri tuohon häpykummun päälle, eli pimpero jää hyvin näkyviin.
      Miehen kaveri nukkui siinä olohuoneen lattialla ja oli jo herännyt kun kävelin siinä ees taas. Sieltä lattiantasosta oli niin hyvät näkymät ettei sitä meinannut saada millään ylös sieltä, varmaan aamustondis oli niin kova.
      Näkeehän siitä olkkarista suoraan meidän keittiöön, hehe...

      Kieltämättä kiihotti.

      • YLLÄTYS NÄYTTÖ

        Kaverini kiti (17v minä 49) toi pojan mukanaan ja halus olla yötä. Aamulla kun ovi kohlati niin ajattelin että heppu lähti. Otin vinkun ja vein kitille aamu krapulaan. Mulla ei ollut kun yönupaita mikä just navan peitti. Sängyssä olkini alaston nuori mies, heräsi ja halus viiniä, kun katseli paljasta tussuani sillä rupes seisoo. Kun rupes hieroo rintojani ja pyysi päällensä olin valmiina märkänä paljaan kullin katselusta. Siinä meni päivä monta kertaa naidessa.


    • onnistuu mieheltäkin

      Itselleni tapahtui tietynlainen vilautus kun menin hakemaan vaimoltani hänen työpaikaltaan kotiavaimia ja paikanpäälle saavuttuani hän melkein heti tokaisi että on sitten vasemmassa lahkeessa. Tajusin vekottimen pullottavan melkoisesti siis aivan vahingossa ja tästäkös hankaluus tuli kun vaimon osastolla on pelkkiä naisia jotka tulivat moikkaamaan. Vaimoni ei ollut huomaavinaan pullotusta joka paheni ja tukalaa oloani vaan hymyili vinosti minulle joten annoin mennä ja päästin täyden jöpötyksen päälle mikä varmasti näkyi. Siinä sitten kättelin ja juttelin mukavia rouvien kanssa jotka varmasti kaikki näkivät seisokin ja osa katselikin melko avoimesti housunseutua. Oli siitä muutama vaimolle uskaltanut kommentoida jälkikäteen ja oli itseasiassa erittäin kiihottava kokemus itsellenikin =)
      Ps en ole mikään keski-ikäinen kaljamaha vaan kolmikymppinen normivartaloinen mies

    • tykkää

      Meillä vaimo on alkanut pitää todella seksikkäisistä alusvaatteista. Pvc, nahka tai latex on aina alla! Ja sit vaatteet niin päälle että aina hieman alusvaatteet pilkahtaa jostain! Kyllä muuten katseita tulee varsinkin naisilta! Kivasti mustan pvc liivin olkaimet näkyy avonaisen topin kaula-aukosta. Myös lanne farkut on suosittu kun alta pilkahtaa nahkapikkarit! Suosittelen!

    • vaimon vilauttelu

      Oltiin pääsiäisenä vaimon kanssa katinkullassa, saunamaailmassa tietysti ja alasti molemmat. Se on molemmille sellainen yhteinen kiihoke, vaimo riisuu heti bikinit ja tepastelee ympäri saunamaailmaa pillu posliiniksi ajeltuna ja nännit kovana, saunojen, poremmeen ja sen keskialtaan välillä. Pääsiäisenä oli paikka aivan tupaten täynnä, oli itsellä stondiksessa pidättelemistä kun kymmenet miehet tuijotti vaimoni paljaita rintoja ja pillua, hänen oikein keikistellessään huomion keskipisteenä. Saunassa ja poreaammeessa antoi oikein läheltä tiirailla tissejä. Kaiken kruunasi kun mentiin suihkuun, siellä kolme muuta miestä tuijottaa kun vaimo saippuoi itseään antaumuksella, välillä pyllistellen ja rintoja hieroen, yksi mies ei edes yrittänyt peitellä tuijotustaan. Ja ollaan siis nuorehko pariskunta, vaimolla paikat katseenkestävässä kunnossa. Voin suositella tätä harrastusta muillekin, tuo mukavaa lisäpotkua sänkypuuhiinkin kun muistelee miten muutkin sai silmäniloa vaimon alastomasta vartalosta!

    • wantmoreee

      Mmm pakko sanoa että minua naisena kiihotti todella paljon teidän kertomukset, mulla on ollut jo teini-iästä asti fantasioita paljastelusta, olen nähnyt usein unia, että olen jossain kahvilassa minihameessa ilman pikkuhousuja, joku huomaa ja sitten herään SE erittäin märkänä.. Joskus myös masturboin sängyssäni joka on ikkunan alla ja kuvittelen että joku raksamies kattelee.. kun joskus ne on tehnyt jotain julkisivun korjauksia nostotelineillä ;)

      • mike_hki1

        mmm...katson mielelläni :)


      • Lollo täti

        Kyllä on aurinkoa ottessa kiihottavaa kun nuori poika puskasssa muka salaa runkkaa kätensä. Joskus otan itseni alasti ja menen kysymään mitä haluu, joskus saanut ties kuinka nuorta. Puutavasten takaa pikana, Kyl vanhakin kelpaa halukkaalle nuorelle.


    • vilauttajan mies

      Minun vaimo tykkää kesäisin varsinkin vilautella.
      Turussa jokilaivojen rapuissa kesällä taas näkyy.
      Pari kertaa hän lähtenyt nuoren mmiehen kanssa panollekin

      • tuhmataksi

        Siis pitemmällekkin on menty. Entäs vain röyhkeitä kopelointeja, tähän tyyliin: olin isorintasen vaimonni kanssa ulkomailla. Hän pitäää hyvin rinnat paljastavia paitoja ja mekkoja. Hänelle kävi onnettomasti kun hän kaatui portaikossa ja nilkka venähti ja jalka pantiin pakettiin. Sairaalassakin hänen rintojaan tuijoteltiin, ja ehkä liikuttamisessa tuoliin hiveltiin tahallisesti tai tahattomasti rintoja (jotka olivat taas kerran ilman liivejä), mutta sairaalasta lähtiessämme jouduimme sellaisen taksikuskin kyytiin, joka oli todella röyhkeä ja kiihottavan omavaltainen. Kun taksi tuli vaimoni istui pyörätuolissa, ja jo siinä vaiheessa keskustelun (kun mies tiukkasi minulta kohdepaikkaa, kun minulla oli vaikeuksia selittää mitä halusin) ja miehen vaimooni luovien himokkaiden katseiden jälkeen, kun vaimoni piti nostaa ylös tuolista, tämä isokokoinen ja -kourainen mies, jolla taisi jo seistäkin, otti vaimostani toisella kädellä otteen selkäpuolen yläosasta, ujuttaen kätensä heti vaimoni pepulle puristellen sitä aj samalla katsoen minua suoraan silmiin. En siinä tajunnut katsoa vaimoni ilmettä, kun vain tuijotin sitä valtavaa kättä vaimoni pakaralla, sormet tiukasti kiinni pakarassa, yksi sormi jopa peppureiän kohdalla... Mutta sitten kun oli auton takapenkille laskun aika, mies oikein suoraan puristeli vaimoni rintoja nähdäkseni koko ajan paidan päältä ja vaimoni silmät olivat lasittuneet... tämän huomasin kun olin kiertänyt auton istuen etupenkillä... Taksimatka sujui miehen tahdissa, ja olin niin shokissa että en huomannut ettei hänellä lainkaan ollut kiire ajaa pitkää matkaa. Mies kyseli tarkkaan matkastamme, ja minä yritin paljastaa mahdollisimman vähän asioita... Lopulta taksimatka päättyi ja vaimoni rintojen kopeloinnin jälkeen taksikuski jätti meidät, mutta jätti käyntikorttinsa meille...


    • Mirri7

      Olin eilen tyttöporukalla istumassa iltaa ja eräs mies tuijotteli minun sääriäni, mitkä eivät kummoiset ole, jatkuvasti. Minulla oli musta hame, saapikkaat ja 30 den vaaleat sukkahousut. Ärsyynnyin sen verran jatkuvasta tuijottuksesta että näytin herrasmiehelle kaiken. Ei tuijotellut enää, vaan häipyi pois hyvin nopeasti.
      Likkaporukalla saatiin hyvät naurut.

      • mm43

        Harmi kun en ollut paikalla, olisin katsonut loppuun asti;)


    • arja9

      Olen reilu paeikymppinen neitokainen, mielestäni aika hyvän näköinen ia pitkäsäärinen. Pjdän mielelläni hametta ja hyvän näköisia sukkahousuja ja aivan tahallani näytän pikkuhousujani tai alushametta "vahingossa" miehille. Minusta on hauska nähdä miesten ilmeet ja sitten kiihotun itse siitä että, no niin...

      • Mike6X_

        Katson mielelläni...missä?...;)


      • 50v nainen

        Erottuani miesteen katseet kiihottivat. Kerran nuori mies katseli verkkosukkiani ja hameen alle. Vähän vilattelin että näky punaset sringit, kävin veskissä ja otin alkkarit pois. Sitten kun vilatin sain heti nuorta seuraa.


      • MikeXhki
        50v nainen kirjoitti:

        Erottuani miesteen katseet kiihottivat. Kerran nuori mies katseli verkkosukkiani ja hameen alle. Vähän vilattelin että näky punaset sringit, kävin veskissä ja otin alkkarit pois. Sitten kun vilatin sain heti nuorta seuraa.

        :)


    • Rasvavalaat

      Vähemmän linkkejä ja enemmän puhetta kiitos.

    • 7-kybää

      Vilauttelu esileikkinä.

      Tänään, aamupäivällä vaimoni vilautti haaroväliään.
      Minun ollessa sidottuna oli polvillaan kasvojeni yläpuolella siten, etten aivan ylettänyt kielelläni osallistumaan hänen klittan hieromiseensa.

      Tällä kerralla penetratio jäi ohjelmasta pois ja touhu päättyi varpaiden härnäämiseen kasvoilla ja suussa sekä finaali tavalliseen runkkaamiseen.

    • mkj999

      Kesämökillä on mukava ottaa aurinkoa kun naapurin muodokas rouva on myös omalla laiturilla ja vähentää vaateita.
      Ja kääntyy välillä samalla pyllistäen ilman housuja.
      Tietää varmasti että olen näkemässä:)

    • punainen toyota

      Tänään näin aivan uskomattoman vilautuksen. Nainen oli nousemassa autosta, hame nousi "sopivasti" ja kun hän vielä kurkotti jotakin takapenkiltä niin minulle jäi aikaa katsella hänen valkoisia pitsipöksyjä ja sukkahousujen haarakiilaa. Kalu jämähti jäykäksi ja heti vaimon luokse....

      • lkj1977

        Kevät ja kesä tuo mukavaa katseltavaa, viime kesä katselin erästä naista joka oli kyykyssä tutkien laukkuaan. Lyhyt hame nousi todella ylös ja pikkuhousut vilahteli mukavasti. Joskus tuntuu että jotkut esiinytvä ihan tarkoituksella?


    • Kauko4

      Kävin päiväkaljalla, työtönkun olen, eräs todella kaunis nainen väläyttu hameensa alta tahallaan pöksyjään. mustat sukkahousut ja sininen farkkuhame. Menin aivan hämilleni mutta näytti todella kauniilta.Miksi hän valitsi minut?

    • ihmettelen mitä

      Mihin täältä hävisi kaikki hyvät linkit ja kuvat. Täydensivät hyvin näitä juttuja.

    • hhxxhh
    • näyttelijän vikaa

      Haaveenani on ollut iätjaajat, että saisin runkata naisen nähden.
      Luulen, että ens perjantaina se onnistuu. Tapaan naisen jonka kanssa ollaan asiasta juteltu ja ajattelin rohjeta ottaa kalun esille ja.....
      Onkohan liikaa ajateltu

    • Terassilla tapahtuu

      Kesä tulee niin vilahtelee ja vilautellaan.
      Kesällä terassilla istuessani läheisessä pöydässä ollut nainen kumartui nostamaan pudonnutta känykkää.....
      Kesämekon kaula aukosta näkyi isot rinnat ja kauniit valkoiset liivit..
      Sen jälkeen katseemme kohtasi, sain kauniin hymyn ja simäniskun.

    • Rouva terassilta

      :)
      ole hyvä vaan

    • hhxxhh
      • Mami on nami

        Yök!! Mikä hirvitys,


    • jbjböerbjurobjre

      Oikeesti kiihoittavaa!!

      • hbbh-75

        Kiva kesä tulossa:)


      • Nuori poika
        hbbh-75 kirjoitti:

        Kiva kesä tulossa:)

        Minä tykkään kesställä rannalla kun naiset PALJAIN tissein aurinkoa. Puskassa runkkaan salassa katselessa. Vanhempi nainen yllätti minut housut nilkoissa ja käski jatkamaan kun seiso. Sitten halus puutavasten takaa, toivottavasti ei ketään nähnyt? Kyllä tuli käytyä näytillä kun halus katsoo ym,ym.


    • jgh-78

      Sinä kaunis aikuinen nainen joka kävelit edellä tänään, sääresi ja pikkuhousut ovat kaunista katseltavaa... Tuuli sai hameenhelman nousemaan mukavasti.

      • vaimoni on hot

        Moikka, minua voisi kiinnostaa tuoda ns vaimoni näytille. Hän on lyhyt,hoikka,brune,d:t,36 vuotias. Kiihottaa ajatus esim hän uimaasussa, saunassa muiden miesten katseltavana!


      • M.a05e
        vaimoni on hot kirjoitti:

        Moikka, minua voisi kiinnostaa tuoda ns vaimoni näytille. Hän on lyhyt,hoikka,brune,d:t,36 vuotias. Kiihottaa ajatus esim hän uimaasussa, saunassa muiden miesten katseltavana!

        täs kundi 35v,luotettava,katseenkestävä joka haluis katsella....


      • lkj1978

        Vau kunnon kesä vilautusta..
        http://woodtwat69.tumblr.com/post/44324865029/diederiq


    • Jopoisti

      Pyöräilevät naiset ovat ilo silmälle, kaunismuotoiset pakarat kaareutuvat pyörän istuimella, hyvät reidet tulevat esiin, shortsit tai lyhhyt hame saattavat sallia hyvän näkymän vastaantulijoille, kyllä tiukat trikootkin ovat aivan huippua joissa kaikki naisen muodot ovat näkyvissä. Joissakin paikoissa pääsee katselemaan ohi ajavia pyöräilijöitä ja ihailemaan heidän muotojaan mikä on varsin mukavaa harrastusta :)

    • mullekkikiitos

      Mulle ei ikinä oo vilauteltu mutta toivottavasti se suomessa lisääntyy nii ehdottelen heti :) Mutta joo jos on yli 40v ja paikat rappeutuu nii se kannattaa lopettaa.. Se on suorastaan oksettavaa!

      • timo.meikalainen@suomi24

        Moikka, minua voisi kiinnostaa tuoda ns vaimoni näytille. Hän on lyhyt,hoikka,brune,d:t,36 vuotias. Kiihottaa ajatus esim hän uimaasussa, saunassa muiden miesten katseltavana.
        laita postia.


    • Nyt on kesä
    • hhxxhh
    • pissalla

      Olimme vaimon kanssa viettämässä iltaa kaupungilla. Istuimme ruohikolla puistossa jossa ihmiset liikuivat ja oli paljon ihmisiä nauttimassa kesän auringosta. Vaimoa pissatti ja kerroin että ei ole muuta paikkaa kun tuohon puskan ääreen. Hän istui alas ja nosti hameensa, pimppi paistoi ihanasti auringossa ja hän sanoi istuessaan että tuo mies tuolla joka on kävelyllä tuijottaa minua. Kerroin että antaa katsoa, onhan sinulla ihanat paikat. Oli kiihottavaa koska mies ei todellakaan hävennyt katsoa vaimoani pissalla.

    • haistattaja

      toissa päivänä tiesin että on kavereita tulossa kylään iltaa viettämään. emäntä lähti omien kavereittensa luokse. meillä on vessa kylpyhuoneen yhteydessä ja etsin pyykkikorista emännän punaset stringit ja laitoin ne pyykkikoriin silleen että ne näky suurimmaksi osaksi. ilta meni ja kun menin kaverien lähdettyä katsomaan niin pikkuhousut oli vaihtanut paikkaansa. kiihottaa että emäntäni tuoksut on saanut jonkun kaverini kiimaiseksi=) ehkä se kaverini ajattelee emäntääni erilailla ensi kerralla kun näkee sen

    • pikkariman

      täällä samat leikit. Laitan aina vaimon käytetyt pikkuhousut vessaan näkyville kun kaverit käy. Todella kiihottavaa kun huomaa niiden siirtyneen. Mahtaa kaverilla ollut kiihottava hetki vaimoni tuoksujen kanssa.

    • lkj1978

      Vau mikä päivä... monta vilautusta näin..

    • outdoorsex

      Estotonta kesälempeä tänään; terveiset ohiajaneille autoilijoille; myös kahdesti kylpylöiden tiloissa on nautittu; kutkuttavan kiihottavaa !!!

    • hhxxhh
      • mr1971_

        Toi eka on kuuma kissa:)


    • sykettä

      Meillä vaimo ( hyväkroppainen blondiini, 32v ) jättää usein pikkarit pois ohuen kesämekon alta. Kaupungilla kun yhdessä liikutaan on NIIN kiihottavaa seurata lähellä olevia ihmisiä kun esim kaupan jonossa tai kesäterassilla huomaavat...;)
      Myös salilla käydessään "unohtaa" joskus rintsikat pois, kiusoittelee kun pystyjen rintojen liike ja nöpönännit havaitaan jumppapaidan alta....

    • pyöräillen huipulle

      olin pyöräilemässä sunnuntaina jaa ajaessani metsäpolku näin kuin edempänä oli nainen kumarassa, ihmettelin mitä hän tekee...en keksinyt että mitä hän tekee muuta kuin tarkoituksella vilauttelee minulle...hänen pyllistäessään näin että hänellä ei ollut housuja pelkkä lyhyt hame vain...katselin hetken hänen paljasta takamustaan ja ajattelin että katotaan mitä tuleman pitää...riisuin shortsit pois jalasta ja lähdin ajamaan munasillani häntä kohden, erektio tuli melko äkkiä kun nainen jatkoi pyllistelyään, hän ei katsonut taakseen ollenkaan niinpä ajoin hänen vierelle ja kysyin anteeksi oletko hukannut jotain vai miksi pyllistelet...hän nousi ylös ja näki seisovan munani ja sanoi ai että miksi pyllistelen? no siksi koska halusin tietää kuinka reakoit tuohon kun vähän vilautan ja iski silmää...sanoin että reakoin heittämällä shortsit pois jalasta, mitä sitä hyvää erektiota peittelemään ja iskin silmää....nohetken siinä katselimme ja juttelimme niitä näitä kunnes yhtäkkiä nainen otti munani käteensä ja pyllisti ja ohjasti munani sisäänsä...jatkon arvaattekin ;) sovimme että pyöräilen taas sunnuntaina samaa reitiä ja samaan aikaan...sopii minulle ;)

    • mökille molskis

      Oltiinpa tuossa mökkeilemässä vaimon kanssa. Mökkinaapurin ja meidän mökin välissä ei ole ollenkaan näköesteitä kun puut parturoitiin pois mökkien välistä.

      Otettiin aurinkoa ja uitiin. Vaimokin heitti bikinien yläosan pois kun mennessämme naapurimökin autoa ei näkynyt. Huomasin kumminkin että naapurin ukko oli jossain vaiheessa tullut mökilleen, vaimoni ei tätä huomannut enkä sitä hänelle kertonut.
      Vaimo otti aurinkoa terhakat rinnat paljaana, juoksenteli pitkin pihoja yläosattomissa ja kaiken kukkuraksi kävi puskapissillä melkein naapuriukon ikkunan alla. Naapurinukolla on ollut mahtavat näkymät kun vaimoni perse pystyssä n. 10 metrin päässä hänen ikkunastaan kyykki ja varmasti on pimpin ja paljaan perseen nähnyt.

      Itse vain katselin kalu kovana vaimoni touhuja. Panetti aivan helvetisti. En siinä kumminkaan alkanut ulkoilmaseksiä ehdottelemaan vaikka mieli teki. Huomasi vaimoni myöhemmin illalla että naapuri olikin tullut mökilleen, mutta ei tainnut olla kovin pahoillaan. Sen verran märkää tussua sain sitten yöllä. Hieman nolo sitten naapurin kanssa oli jutella seuraavan aamuna ja esittää etten tietäisi että hän on vaimoni tussua eilen kytännyt.

    • hhxxhh

      Juhanus vilautuksia odotellessa:)

      http://woodtwat69.tumblr.com/image/47131582173

      http://woodtwat69.tumblr.com/image/44568758748

      http://woodtwat69.tumblr.com/image/44079788949

      http://woodtwat69.tumblr.com/image/44079452234

      http://woodtwat69.tumblr.com/post/39505133086/archive

    • TapiolaJones

      timmikuntoisena uroksena otan aurinkoa tällaisissa NB:n housuissa http://ecx.images-amazon.com/images/I/41WmNnab1tL.jpg Naapuririvarissa vastapäätä asuu ikäisenä 26wee nainen, tuijottelee ikkunasta. kiihotun. silloin erityisesti kun hän tujiottaa ystäviensä kanssa.

    • eeeeeeeeee_

      ;)

    • lkj1978

      Sinä jolla oli hihatontoppi, kauniit valkoiset liivit ja upea runsapovi joka pikoitti kädenaukosta... Ja kaulaukosta...
      Katseemme kohtasi vaihdoimme hymyt...
      Kaunis kesäinen kohtaaminen

    • drewer

      aahhh mikä.............

      • drewer

    • lkj1978

      Nämä helteet on mukavaa aikaa, naiset kulkevat antavissa paidoissa ja jotkut jopa ilman liivejä.
      Viikolla mukavia kauppa reiussuja niin paljon katseltavaa. Joskus saa nähdä kaiken.
      Suomalain aikuinen nainen on kaunis:)

      • Nainen 50

        Vasta vanhempana huomasin kun vilauttelee nuorille pojille hameenalta ilman alkkareita. Sitten kun avaa pari nappia puserosta että rinnat näkyy. Kyllä saanut monta poikaa mukaani eikä tarvii vilautella kun saa olla alasti naitavana.


    • Vit vilahtaa

      Nostellaas tätä nyt näin kesän jälkeen.
      Tuliko vilauteltua kesällä?

      Ja ei kiitos enää enempää noita virus linkkejä.

    • Vilahti..

      Vaimoni tykkää vilautella, joskus varmaan vahingossa, mutta luultavasti tekee sitä tahallaan useinkin. Ja mikäpä on kiihottavampaa kuin ihailla sivusta kun vaimoni tussu tai terhakat kiinteät rinnat vilahtaa tuntemattomille tai sitten tutuille.

      Luonamme kävi kesällä eräs vanha tuttuni, ja sattui tulemaan kuuma päivä niin lähdimme kolmestaan rannalle nauttimaan auringosta ja uimaan. Vaimoni bikinin alaosa on sellainen "ränniin" menevä malli ja vaimoni kun nousi ylös niin käytännössä kuljeskeli pakarat paljaana kaverini nenän edessä, yrittämättäkään vetäistä biksuja pois rännistä. Välillä kaivoi laukusta jotain ja ihan suorillla jaloilla siten että melkein persereikä erottui kun katselin takaapäin.
      Istuimme laiturilla ja vaimoni istuskeli sillein jalat levällään siten että kantapää osui hänen pillunsa kohdalle jolloin bikinin alaosa siirtyi puoliksi syrjään siten että hänen pimppinsä oli aivan meidän nenän edessä paljaana. Häpyhuulet vain pullotti kiihottavasti siinä puolen metrin päässä. Samoiten bikinien yläosa meni kurttuun kun hän istui vieressämme jolloin hänen rintansa oli paljaana kaikkien nähtävillä jotka ohitsemme kulki.

      Oli melko piteleminen ettei kaluni pullahtanut ulos uikkareista, sen verran kiihottavaa oli katsella vaimoni keikistelyä kaverin ja muiden edessä.

      • Hameet ylös

        Minä vilauttelen muutenkin kun kesäisin hameen alta. Vaikka olen viiskyppinen nainen niin vilauttelen nuoretkin pojille kun haluu katsella,nostelen hameen helmaa että näkyy. Joskus saa nuoresta "seuraa" ja ei tarvii vilautella kun saa ollaa alasti naitavana.


      • Hameet ylös kirjoitti:

        Minä vilauttelen muutenkin kun kesäisin hameen alta. Vaikka olen viiskyppinen nainen niin vilauttelen nuoretkin pojille kun haluu katsella,nostelen hameen helmaa että näkyy. Joskus saa nuoresta "seuraa" ja ei tarvii vilautella kun saa ollaa alasti naitavana.

        Oiii,oisinpa paikalla,ja mulle näyttäisit pyhimpäsi. jos mulle vilauttaisit,oisin sun toy-boy vaik 2vrk:ta ja tekisin sulle mitä vain haluaisit..... ota yhteyttä 'hameet ylös'


    • vaimoni vilauttelee
    • reissumies matkalla

      Menneenä kesänä reissatessa sattui ja tapahtui kaikke kivaa... Erään paikkakunna S-marketissa poiketessa tapahtumat alkoivat jo parkkipaikalla. Olin juuri pysähtynyt kun edessä olevaan auton tavaratilaan kurottava nainen lyhyessä paitulissaan paljasti stringinsä ja kauniit pyöreät pakarat:)
      Kaupassa sisällä ostoksia tehdessä kyykistyin ottamaan keksipakettia alahyllyltä, nostaessani katseen näin noin 50v naisen kumartuvan myös ja löysä t-paita paljasti todella isot rinnat minulle... Tästä katsomisesta jäin kiinni mutta sain vain valloittavan hymyn rangaistukseksi:)

      • kannatta katsoa

        Taitta olla jo vilautukset nähty tältä kesältä..


    • lkj1978
      • Nainen sukkahousuiss

        Hyi kun on kiihottava kuva;)


      • typewriter1

        Aito vai näytelty?

        BTW, jos haluatte katsoa noita vilauttelu kuvia niin tämä saitti on teitä varten. ;)

        http://forum.oneclickchicks.com/

        Sekä erityisesti keskustelualue Upskirt & Downblouse. Rekisteröityminen on ilmasta. On joukossa jopa suomalaisia kuviakin. ;)


    • vilauttelijat

      Onpas kiihottava viestiketju! Vilauttelu on meidänkin juttu, vaimo (31v blondi) jättää hyvin usein rintsikat pois kokonaan ja laittaa pelkän paidan tai topin, joskus aika läpinäkyvänkin, tarjoten aikas hyvät näkymät. Hänellä on vielä isot ja tummat nännit jotka oikein loistaa ohuen kankaan läpi. Samoin muutama minihame on tosi läpinäkyvä, oli kesällä kovassa käytössä. Hän sanoo ettei hän tee sitä huomiota saadakseen, on vaan kuuluma kiva pukeutua kauniisti ja ei pidä että liivit puristaa, mutta olen varma että hän tekee sen ainakin osittain siksi, että saa olla huomion keskipisteenä esim. kauppakeskuksissa miesten kuolatessa nöpöttäviä nännejä ja toisinaan melkein paljaita tissejä ja persettä. Julkisissa saunoissa ja saunailloissa hän riisuu jo ovella itsensä alasti eikä edes yritä peitellä mitään, päinvastoin oikein esittelee itseään muille miehille. Tämä ei tosin itseä haittaa, olen aivan kivikovana hänen leikeistään. Hauskaa on myös se, kun hän rannalla on aina pelkissä stringibikineissä, tai ainakin käärii bikinin alaosan stringeiksi, suomessa käytännössä kaikki naiset peittoa itsensä niin hän saa varsin kiitettävästi huomiota perse paljaana. Oltiin tänä kesänä kavereiden kanssa rannalla, ja siinä hän tepasteli kaikkien edessä perse paljaana, ja teki kyllä aivan tahallaan. Hän tietää että vilauttelu saa minut aivan villiksi, ja etenkin jos ollaan reissussa yritän saada hänet vilauttelemaan vieraille miehille niin paljon kuin mahdollista. Välillä hän kainostelee mutta välillä taas ei välitä lainkaan, saattaa kulkea aivan alasti lukuisten miesten katseiden alla, hotellissa illalla valot päällä ja verhot auki jne. Harmi ettei hän suostu ottamaan bikinien yläosaa rannalla pois, olen monesti yrittänyt puhua mutta ei. Hän tosin kertoi että aikana ennen minua hän oli pari kertaa ollut nudistirannalla, voi kunpa olisin saanut olla kärpäsenä katossa. Joskus salaa toivon löytäväni hänet jostain netin pornosaitilta nakurannalla ottamassa alasti aurinkoa, olisi järkyttävän kiihottavaa tietää hänen kuviensa olevan tallennettuna tuhansien miesten koneille ja runkkaavan oman vaimon alastonkuville!

    • ob-server

      Kesän paras oli kaupassa äitinsä kanssa kiertelevä tytär, n. 17-18v.. Lyhyt hame oli noin 1 cm vesirajan alapuolelle eikä mitään sen alla. Istuivat penkillä jätskiä syömässä ja koko pimpsa oli esillä.

    • Anonyymi

      Meillä molemmat tykkää vilattelusta, olemme harrastaneet sitä yli kymenen vuotta. Muille sanoisin että pitkään harrastettuna se johtaa helposti paljon enempäänkin kuin katselun tai tirkistelyyn, pitää olla valmis että joskus asiat riistäytyvät käsistä...

      Ensimmäisenkeran kävi näin, kun meillä oli uudenvuoden vieraita yötä. Olimme jo menneet nukkumaan, kun olohoneeseen sohvalle jäänyt kaverini kuului manaavan jotain. En jaksanut nousta, mutta vaimo sanoi menevänsä katsomaan. Hänellä oli päällään lyhyt, keltainen läpikuultava yöpaituli, ja jalkaansa hän vetäisi pienenpienet stringit "ettei paikat näkyisi". Kun vaimoa ei alkanut kuulua takaisin päätin kurkata ovenraosta mistä oli kyse. Kaveri oli siellä pudottanut sipsipussillisen olohuoneen matolle ja keräili murusia lattialta. Vaimo oli apuna pylly pystyssä ja käytännössä kaikki paikat esillä näkyen. Kaveri ei pahemmin saanut mitään siivotuksi katsellessaan vaimoni pyllyä ja pakaroiden alta ohuissa stringeissä vilkkuvaa pillua. Tissitkin olivat ohuen paitulin läpi näkyvilla, ihanan pehmeän ja houkuttelevan näköisinä. Kaverini näkyi ottavan vaimon tissin kämmenkuppiinsa ja hyväili sitä kevyesti. "Älä..ää" sanoi vaimoni hiljaa, mutta otti kädestä kiinni omallaan ja piti miehen käden itse rinnallaan. Peukalolla ja etusormella kaveri tunnusteli kovettunutta nänniä. Samalla huomasin että hänellä oli yöshortsit, joiden sepaluksesta oli työntynyt esille upea penis, selvästi isompi ja suonikkaampi kuin omani. Kevyestä huohotuksesta päätellen vaimoni oli ilmeisesti katsellut sitä jo jonkin aikaa. Nyt häm hamusi tuon ison herkkukepin siroon käteensä ja ohjasi sen suuhunsa. Uskomaton näky: vaimoni kontallaan olohuoneen matolla imien vierasta kyrpää! Tällaisesta ei oltu koskaan sovittu, mutta näky kiihotti minua niin paljon etten halunnut häiritä tapahtumia, vaan runkkasin ovenraosta katsellessani. Kiihko oli ilmeinen myös olohuoneessa, sillä kaverini työskenteli kaksin käsin vaimon pyöreiden pakaroiden välissä, siirtäen stringin narut sivuun ja hyväillen pillua. En saanut selvää rakastelijoiden kuiskeesta, mutta se kuulosti kiihkeältä ja kiireiseltä. Jotain oli sovittu, sillä vaimo käänsi pyllynsä kohti kaveriani ja painoi päänsä alas, tarjoten pillunsa selkä notkolla, suorastaan törröllä nussittavaksi. Väylä oli ilmeisen hyvin rasvattu, sillä kaveri työnsi kalunsa yhdellä pitkällä työnnöllä vaimoni sisälle. Hän otti takaapäin vaimoni keinahtelevat tissit kouriinsa ja aloitti kiihkeätahtisen työntelyn. Vaimo kuului pidättelevän suoraa huutoaan, ja oli kiihoittuneemman näköinen kuin koskaan meidän naidessamme. Laukesin ennen kaveria ja vaimoani ja ruiskautin spermat makuuhuoneen oveen. Oma kalunikin vaikutti kovemmalta kuin aikoihin. Hetken kuluttua olohuoneen rakastelijatkin laukesivat, kaveri siemensi vaimoni sisälle paljaalla, mistä tulimme vielä puhuaan myöhemminkin. Nyt oli itselläni jo kiire peiton alle, sillä en halunnut pilata seikkailun jälkitunnelmaa tänä yönä.
      Aamulla vaimo herätti minut suutelemalla. "Vieraille pitää tarjota aamupalaa, herää sinäkin jo" . Hän kietaisi aamutakin päälleen, jolloin huomautin: "Älä suotta tuota pue, voisit vähän vihjailla pylly vilkkuen" Vaimo katsoi minua ja sanoi sitten "Ei makeaa mahan täydeltä, jätetään herkkupalat illaksi meidän kesken." Ovelle mennessään hän huomasi siihen ruiskahtaneet ja kuivuneet spermani, katsoi niitä kummissaan ja koitti pyyhkiä taskussaan olleella paperiliinalla. "Mitähän tuohon on roiskunut"
      Illalla, ollessamme kahden kesken, kerroin hänelle mitä olin nähnyt. Häntä nolotti aluksi, mutta hän sanoi arvanneensa että vilautteluleikkimme tulisivat jonain päivänä päättyvän näin. Hän kertoi nauttineensa suunnattomasti kiihkeästä hetkestään, mutta sanoi että se ei saman henkilön kanssa toista kertaa olisi enää yhtä kiihottavaa, vaikka iso penis olikin tuntunut hyvältä.
      Näin sillä kertaa, mtta omasta vastavedostani kerron joskus myöhemmin.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko kymmenellä vuodella ketjun ikää?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha ketju, mutta ajaton aihe, joka tulee vielä vahvemmin ajankohtaiseksi aina kevään ja kesän tehdessä tuloaan ;-)

        Päivän piristystä: https://forum.oneclickchicks.com/showthread.php?t=2719

        Siis kymmenen vuoden takaista ajattomuutta.

        Mieluummin tämän päivän tipuja!


    • Anonyymi

      U­­­u­­s­­i s­ek­­si­­­tea­­tteri avautu­u Su­omeen! Ku­­tsu­­­mme kaikk­­i­. Il­mo­­it­tau­­tum­inen ry­­hmä­ämm­­e tä­­­äl­l­ä - http://3411222.com/H/j7GgZ 👈

    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Ku­­ts­umme sinu­­t kä­­­ym­ään u­ude­ssa cha­­­tis­­­sa! Mei­tä on yl­­­i mil­jo­­ona! 👉 http://4087555.com/H/9Bms5 👈

    • Anonyymi

      Kohta pääsee vilauttelee uimarannalle ,tosi läpinäkyvissä uimahousuissa ...

      • Anonyymi

        Joo, kymmenen vuotta vanha ketju.


    • Anonyymi

      Sama juttu. Kesäisin lavatansseissa vaimoni jättää ain pikkarit pois. Kahvilassa sitten istuu sopivassa asennossa, niin että sinne kesämekon alle on aika hyvä näkyvyys. Monen monta kertaa olen jäänyt odottelemaan liukkaille pääsyä, kun vaimoni tanssittaja vie hänet ulos. Muutaman kerran olemme saaneet kaverin jatkoille kotiinkin ja silloin on vaimo ottanut ohjat ja myös minä olen saanut misetä... Upeaa!

      • Anonyymi

        Kymmenen vuotta vanhaa fantasiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenen vuotta vanhaa fantasiaa.

        Mikä on mikä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on mikä ei.

        Tämä ketju on:

        Vilauttelu!
        Yhdessä
        29.06.2012 12:43


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenen vuotta vanhaa fantasiaa.

        Vilauttelu ei vanhene ikinä! Uskon että jokainen hyvää vilauttelua nähnyt muistaa sen hautaansa asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vilauttelu ei vanhene ikinä! Uskon että jokainen hyvää vilauttelua nähnyt muistaa sen hautaansa asti.

        Kuka vanhentuneen ketjun sisältämästä asiasta on puhunut - paitsi sinä.
        Vanhat ketjut pitäisi estää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka vanhentuneen ketjun sisältämästä asiasta on puhunut - paitsi sinä.
        Vanhat ketjut pitäisi estää!

        Onks pakko lukea kuola valuen. Ohita jos häiritsee.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe