Eilen Turussa jalkoväliin.
Potkaisin Kirkon Ulkomaanavun feissarityttöä
30
1598
Vastaukset
- jk
niinkö
- feissari itse
juuri niin
- jatka samaan malliin
ne on kieltämättä ärsyttäviä kaupustelijoita joskus ja varmaan kaipaavatkin kiihottumista kun ei seksiä heru ennen avioliittoa tosi haluttavia mäkin oon nähnyt
- mitä varten
todella jos saan kysyä
- joskus kokenut
se voi olla kiihottavaa
- kyseisestä ryhmästä
taitaa kirjoittaja puhua höpöjä
- Tiedoksi vain
Sinusta on tehty ilmoitus poliisille, kuvasin sinut kännykällä.
- kytät tuli ja kävi
joo ja kiinni on
- hiipparin nähnyt
näitä tapauksia on joo turussa enemmänkin
- paljon miettinyt
sinäkö etsit täällä häntä
- ihan muuta on
paljon miettinyt kirjoitti:
sinäkö etsit täällä häntä
ei kuulu tähän mitenkään
- Että sillee
PAHIS :D
- ollut siellä
ai mua vai
- tiedän tästä
ei kun mua
- luulen niin vähän
no joskus käy toisinpäin
- jollain hauskaa
hah hah
- vielä etsitään
kivaa kirjoitella kaikkea
- sulla on
hah hah
- pitäisi löytyä
joo täällä etsitty näitä enemmänkin
- joskus nähnyt
en se mä ollut
- jotain kuullut
enkä mäkään
- sitten niin
ensi vuonna näkee niitä taas
- niinpä niin
joo sitten taas tehdään tätä
- kuulin niin
löysitte jo toisenne
- tehdään vielä
ai nytkin
- täällä näitä
onko edes
- pahis99
Pahus.
- Anonyymi
Yköseen vai kakoseen? Kuivana? Vinkuiko?
- Anonyymi
Heh
- Anonyymi
.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt791965Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1151842Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943021525Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2501429Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1881290Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451157- 2131099
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3021008- 88986
Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm225968