Eli olen vielä melko uusi liikenteessä. Noin 6kk.kortti ollut ja ei ole vielä kertaakaan pysäytetty vaikka usein ajelenkin. Mutta tilanteessa jossa poliisi odottaa tien reunassa.ja kaskee pysahtymään enkö pysähdykkin niitten auton taakse ja tilanteessa jossa pollarit hyokkaavat takaapain pysähdyn ensimmaiseen sopivaan kohtaan, en mutkaat tai tms. Meinaan vaan etteivat luule minun pakenevan ruumista takakontissa. Nykyaikanahan saannot ovat niin tiukat etta taytyy olla varma tastakin jutusta.
Enta tietaako kuinka suuri todennakoisyys on etta poliisi lykkaa tikkaria suuhun ratsian yhteydessa? Noin suurinpiirtein.
Poliisin ratsia
19
2457
Vastaukset
- sdfagafdfsdfdfadfsad
Kulje bussilla jos on noin vaikeeta...
Pysähdyt sinne minne poliisisetä/täti osoittaa. Yleensä sellaiseen paikkaan missä pysähtyneet autot eivät haittaa muuta liikennettä.
Tikkareista en tiedä, ainakaan mulle ei ksokaan ole poliisi tarjonnut tikkaria. Mutta pilli saattaa tulla riippuen siitä mitä ratsaavat. Useimmiten nuo tien päällä tehtävät ratsiat ovat juuri puhllustuskia, harvemmin ne mitään muuta varten pysäyttelee. Turvayövalvontaa tehtäneen useimmiten niin, että jossakin puskassa on 1 puusilmä kyttäämässä ohi ajavia autoja, ja huutelee sitten vähän matkan päähän pysäyttäjille että siinä ja siinä autossa ei taida olla vyö päällä...- srgrdggdgdg
Mites päättelit, että keskustelun aloittajalla on vaikeaa? Heti aamusta ollaan vittuilemassa.
- aloittajaeert
srgrdggdgdg kirjoitti:
Mites päättelit, että keskustelun aloittajalla on vaikeaa? Heti aamusta ollaan vittuilemassa.
Jep itse jo oikein odotin etta jollain porkkana perseessä. Mutta kellä ei olisi suomessa. Vai että bussilla pitäis mennä, ei ole bussikorttia!! :)
- 87k
Itse teen usein nin, että kun poliisi tulee perään vilkut päällä, eli pitää pysähtyä, niin pysäytän auton heti, käyttämällä voimakasta moottorijarrutusta, jolloin edes jarruvalot eivät vilahda.
Taloaudellista ajoa nääs- Exhaust Brake
Näet aivan turhaa vaivaa poliisille kiusaa tekemällä sillä yhdessäkään autossa ei ole niin tehokasta moottorijarrutusta että auto sen avulla hidastaisi vauhtia erityisen nopeasti. Ei edes kuorma-autojen pakokaasujarru pysäytä tyhjää kuorma-autoa niin nopeasti että kukaan hereillä autoaan ajava perään törmäisi sillä sitä ilmeisesti haluaisit kun poliisin pysäyttäminen sinua noin ärsyttää.
- se on idiootti
Exhaust Brake kirjoitti:
Näet aivan turhaa vaivaa poliisille kiusaa tekemällä sillä yhdessäkään autossa ei ole niin tehokasta moottorijarrutusta että auto sen avulla hidastaisi vauhtia erityisen nopeasti. Ei edes kuorma-autojen pakokaasujarru pysäytä tyhjää kuorma-autoa niin nopeasti että kukaan hereillä autoaan ajava perään törmäisi sillä sitä ilmeisesti haluaisit kun poliisin pysäyttäminen sinua noin ärsyttää.
Älä viitsi keskustella tuon vammaisen (87k) kanssa, se ei ymmärrä mitä suoltaa.
- 87k
Exhaust Brake kirjoitti:
Oikeastaan on.
Esim Ategossa on neljä pykäläinen pakokaasujarru, ja kun heittää vielä kierrokset sinne 2500 kierrokseen, niin pysähtyy yllättävän nopeasti.
Samaten jos taakseni tulee joku kusipää kun ajan 90km/h eikä uskalla ohittaa, niin sama kikka pätee siihenkin - 78k
87k kirjoitti:
Oikeastaan on.
Esim Ategossa on neljä pykäläinen pakokaasujarru, ja kun heittää vielä kierrokset sinne 2500 kierrokseen, niin pysähtyy yllättävän nopeasti.
Samaten jos taakseni tulee joku kusipää kun ajan 90km/h eikä uskalla ohittaa, niin sama kikka pätee siihenkinTyhmyyden lisäksi omaat vielä onnettomuusherkän ajotyylin. Kuvastaa hyvin sopimattomuutesi ammattikuljettajaksi jos tietoisesti itse ylinopeutta ajaessasi haluat saada peräänajon toiselle autoilijalle vain siitä syystä että joku ei halua suorittaa ohitusta sinun halujesi mukaan, mahdollisesti vielä ylinopeutta ajamalla. Lisäksi olet syyllinen peräänajoon jos yllättäin ja turhaan hidastat/pysäytät autosi. Eikä omaamallasi työkokemuksella sekä pienehköllä autolla kannattaisi ihan alkaa muita liikenteessä opettan eteenkin kun omat taitosi tietosi olet osoittanut lukemattomia kertoja huvin puutteellisiksi!
Olet kyllä todellinen vaaratekijä liikenteessä sekä levität typeriä ja valheellisia kuvitelmiasi netissä. Tietääkö työnantajasi millainen vaaranaiheuttaja palkkalistoillaan on? - 87k
78k kirjoitti:
Tyhmyyden lisäksi omaat vielä onnettomuusherkän ajotyylin. Kuvastaa hyvin sopimattomuutesi ammattikuljettajaksi jos tietoisesti itse ylinopeutta ajaessasi haluat saada peräänajon toiselle autoilijalle vain siitä syystä että joku ei halua suorittaa ohitusta sinun halujesi mukaan, mahdollisesti vielä ylinopeutta ajamalla. Lisäksi olet syyllinen peräänajoon jos yllättäin ja turhaan hidastat/pysäytät autosi. Eikä omaamallasi työkokemuksella sekä pienehköllä autolla kannattaisi ihan alkaa muita liikenteessä opettan eteenkin kun omat taitosi tietosi olet osoittanut lukemattomia kertoja huvin puutteellisiksi!
Olet kyllä todellinen vaaratekijä liikenteessä sekä levität typeriä ja valheellisia kuvitelmiasi netissä. Tietääkö työnantajasi millainen vaaranaiheuttaja palkkalistoillaan on?Sanoin että silloin hidastetaan kun ei uskalleta muuten ohittaa....
Kerran meni joku 10 minuttia ajamalla 50km/h ennenkuin takana ajanut kusipää uskalsi ohittaa mut.
Mutta jos ajan kuormaurilla 90km/h ja joku saavuttaa mut, niin eikös hänen ole silloin ollut pakko ajaa yli 90km/h, tuskin ne menohalut heti mun perässä loppuu - 78k
87k kirjoitti:
Sanoin että silloin hidastetaan kun ei uskalleta muuten ohittaa....
Kerran meni joku 10 minuttia ajamalla 50km/h ennenkuin takana ajanut kusipää uskalsi ohittaa mut.
Mutta jos ajan kuormaurilla 90km/h ja joku saavuttaa mut, niin eikös hänen ole silloin ollut pakko ajaa yli 90km/h, tuskin ne menohalut heti mun perässä loppuuMitä se takanasi ajava sinua haittaa? Eikö sen voi antaa ajaa siellä takana jos ei ohi halua/uskalla mennä? Pitääkö sinun vain sen takia ettet halua kenenkään takanasi ajavan aiheuttaa peräänajo jarruttamalla yllättäin? Oletko ajatellut että kun aiheutat peräänajon niin tapahtuman selvittelyyn kuluu aikaa ja sullehan on tärkeintä saada mahdollisimman vähillä tunneilla palkkasi joten aiheuttamalla kolari teet itsellesi lisää tunteja?! Lisäksi itsellesi kolarin syyllisenä osapuolena aiheutat lisärahanmenoa sakkoken muodossa joten sekin pienentään työstäsi saamaa rahallista "hyötyä". Olet kyllä todella vaarallinen liikenteessä. Onneksi et ole päässyt isompien autojen rattiin! Asenteesi liikenteeseen on jo "pakettiautoluokkaan" todella arveluttava.
- se on nähty
78k kirjoitti:
Mitä se takanasi ajava sinua haittaa? Eikö sen voi antaa ajaa siellä takana jos ei ohi halua/uskalla mennä? Pitääkö sinun vain sen takia ettet halua kenenkään takanasi ajavan aiheuttaa peräänajo jarruttamalla yllättäin? Oletko ajatellut että kun aiheutat peräänajon niin tapahtuman selvittelyyn kuluu aikaa ja sullehan on tärkeintä saada mahdollisimman vähillä tunneilla palkkasi joten aiheuttamalla kolari teet itsellesi lisää tunteja?! Lisäksi itsellesi kolarin syyllisenä osapuolena aiheutat lisärahanmenoa sakkoken muodossa joten sekin pienentään työstäsi saamaa rahallista "hyötyä". Olet kyllä todella vaarallinen liikenteessä. Onneksi et ole päässyt isompien autojen rattiin! Asenteesi liikenteeseen on jo "pakettiautoluokkaan" todella arveluttava.
Onneksi sillä äpärällä (87k) on vain Plasto-Volvo.
- jep jep
se on nähty kirjoitti:
Onneksi sillä äpärällä (87k) on vain Plasto-Volvo.
ja työttömänä aikaa vastailla itselleen.
Muutenhan tuosta ei keskustelua tulisikaan.
- Standardoitu
Puhallus on vakiohomma, kun pysäytetään.
- Kurjen Alli
Pysäytysvaloa näytettäessä seuraava dösäpysäkki tms on hyvä paikka.
Jalkeilla oleva poliisi taas osoittaa paikan mihin pysähdyt, käsimerkki on selkeä. Joko kohdalle tai sitten käden osoittamaan suuntaan, esim levikkeelle jonon jatkeeksi.
Tikkariksi nimitetään vehjettä jolla hän ohjaa liikennettä haluamaansa suuntaan. Pilli on se mihin annat hengitysilmanäytteen. - vittuuntunut
haistakaa paska.
- ....,,,,
Pitkän tarinan sait aikaiseksi, ja siten vielä hyvän, että kelpaa kaikkiin keskusteluihin. Onnittelut sanasepolle.
- Vttuuntunut 2
"Enta tietaako kuinka suuri todennakoisyys on etta poliisi lykkaa tikkaria suuhun ratsian yhteydessa? Noin suurinpiirtein."
Jos tosiaan tuolla tarkoitat sitä alkometrin pilliä niin joka kerta sitä tarjotaan. Yleensä viime aikoina ratsiat ovat keskittyneet juuri siihen tärkeimpään, eli kuljettajan ajokuntoon. Ei siinä puhaltelussa mitään ihmeellistä ole. Tulevaisuuden mittarit ovat sitä paitsi jo niin hyviä ettei tartte edes puhaltaa. Se on hieno keksintö.
Ai niin, se tärkein meinasi unohtua: Haistakaa pska! - 330d ja hajis
Nuorilta kundeilta on kiva ottaa "tikkaria" suuhun...
- tikkari tikkari...
Eiköhän kaveri tykkää pössytellä ja/tai käytellä jotain muutakin kuin viunaa, ja pelkää että tökätään suuhun DrugWipeä, jota ilmeisesti tikkarilla meinasi. Sillä ei testailla alkometrin omaisesti, vaan jos pilli näyttää nollaa ja on syytä epäillä olevan jossain muissa aineissa. Kannabiksen tapapössyttelijällä siis huoli aika pieni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197