Toiset meistä, kuten minä, haluavat viettää kesänsä luonnon keskellä. Nytkin istun hatarassa lautamökissä, joka sijaitsee lounaisessa saaristossa erään korkean luodon kalliolla. Luotoa ympäröi meri, joka tänäisessä asussaan on väriltään harmaa. Harmaus on vihertävämpää kuin tina mutta harmaampaa kuin betoni. Väri lienee lähinnä sävyä merisairaat kasvot.
Luodolla tulee, kallio kiiltää. Tosin kallio ei ihan vielä kiillä, koska sade antaa vielä odottaa itseään. Tulee se sade. Tulee, tulee kunhan jaksaa hetken odottaa. Tuuleminen sen sijaan on jo totta. Tuuli osuu jo hataraksi kertomani lautamökin ovensuuhun viilentäen sisäilman. Sisälläolija eli minä palelen. Ulos ei ole menemistä jollei halua extreemiä kokemusta siitä, miten vahingossa auki jäänyt takki nousee purjeeksi selkään ja korviin sattuu puuskissa. Tukkanikin hulmuaisi ulkona, jos minulla olisi tukka.
Maailmassa on miljoonia lifestylejä. Tämä on vain yksi niistä.
Ja seuraa kysymys:
Montako lainausta/viittausta tunnettuihin teoksiin joko kirjallisuudesta tai musiikista löydät tekstistä.
Yst.vast. tlk. jos siltä tuntuu.
Myrskyn jälkeen tulee sade
Maja från Stormskär
1
93
Vastaukset
- :)))
Noin äkkiä luettuna kuusi, mutta varmasti niitä on enemmänkin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004887250- 2272558
- 262551
- 1571854
- 1141738
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41135- 741133