mikä on teidän mielestä paras
taru sormusten herrasta-osa
omasta mielestäni "Kuninkaan paluu" on paras
mikä teidän mielestä paras THS osa
12
719
Vastaukset
- leijona_ritari
sori tuli tuossa vahingossa kirjotusvirhe
mutta ei kai sille enää voi mitään - minä
Pidän elokuvia kokonaisuutena, joten vaikea sanoa..Tietysti kuninkaan paluu on parhain sillä sormuksen sota on ohi..Ja hobitit palaavat kontuun. Frodo vapautunut sormuksesta....
- shine
Kuninkaan paluu on paras, vaikka periaatteessahan se on vain yksi ISO elokuva joka on laitettu kolmeen osaan.
- Alassë
että kuninkaan paluu on se paras. Siinä ehkä tapahtuu ne kaikkein ratkasimmatasiat. Vaikka voisi sanoa että kaikissa niissä tapahtuu jotain tärkeää lopun kannalta.
- Riks@
ykkös osa ku siinä oli moria.
- just me...
kolmonen on ehottomasti paras...:D
- aino
kolmonen tai ykkönen on paras. kakkonen on kaikkein tylsin mut en osaa päätää ykkösen ja kolmosen välillä
- lleeggoollaass
No se on tietenki se sormuksen ritarit eli ykkönen! Siinä Frodo ei oo kunnolla joutunu sen sormuksen valtaan siinä se on kaikkein tavallisin. Eikä siinä oo sitä kauheeta klonkkua. Joten se on ylivoimaisesti se ykkönen! Kuninkaan paluu on ihan hyvä mutta siinä on jotenki liikaa tohinaa.
- Pippin
... KUNINKAAN PALUU!!! Siitä mä en ainakaan pääse yli, enkä ympäri!! *huokaisee*
- lollipop-x
Kuninkaanpaluu on ehdottomasti paras! Frodo (joka on mun suosikki) Oli todella suloinen ja ihana vimpassa osassa! Ja sitä paitsi, loppuosa oli upea muutenkin. Kaikki näyttelijät olivat 2 kertaa parempia loppuosassa kun muissa. (en tarkoita kuitenkaan sitä, että muut osat olisivat huonoja)
- lotr
no titenkin KUNINKAAN PALUU!!!!vaik ne kaikki on kyll ihan parhaita
- Tominator
Mun mielestä Kaksi Tornia, koska siinä käydään se Helmin Syvänteen sota. Se oli mahtava!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946