mikä on teidän mielestä paras
taru sormusten herrasta-osa
omasta mielestäni "Kuninkaan paluu" on paras
mikä teidän mielestä paras THS osa
12
747
Vastaukset
- leijona_ritari
sori tuli tuossa vahingossa kirjotusvirhe
mutta ei kai sille enää voi mitään - minä
Pidän elokuvia kokonaisuutena, joten vaikea sanoa..Tietysti kuninkaan paluu on parhain sillä sormuksen sota on ohi..Ja hobitit palaavat kontuun. Frodo vapautunut sormuksesta....
- shine
Kuninkaan paluu on paras, vaikka periaatteessahan se on vain yksi ISO elokuva joka on laitettu kolmeen osaan.
- Alassë
että kuninkaan paluu on se paras. Siinä ehkä tapahtuu ne kaikkein ratkasimmatasiat. Vaikka voisi sanoa että kaikissa niissä tapahtuu jotain tärkeää lopun kannalta.
- Riks@
ykkös osa ku siinä oli moria.
- just me...
kolmonen on ehottomasti paras...:D
- aino
kolmonen tai ykkönen on paras. kakkonen on kaikkein tylsin mut en osaa päätää ykkösen ja kolmosen välillä
- lleeggoollaass
No se on tietenki se sormuksen ritarit eli ykkönen! Siinä Frodo ei oo kunnolla joutunu sen sormuksen valtaan siinä se on kaikkein tavallisin. Eikä siinä oo sitä kauheeta klonkkua. Joten se on ylivoimaisesti se ykkönen! Kuninkaan paluu on ihan hyvä mutta siinä on jotenki liikaa tohinaa.
- Pippin
... KUNINKAAN PALUU!!! Siitä mä en ainakaan pääse yli, enkä ympäri!! *huokaisee*
- lollipop-x
Kuninkaanpaluu on ehdottomasti paras! Frodo (joka on mun suosikki) Oli todella suloinen ja ihana vimpassa osassa! Ja sitä paitsi, loppuosa oli upea muutenkin. Kaikki näyttelijät olivat 2 kertaa parempia loppuosassa kun muissa. (en tarkoita kuitenkaan sitä, että muut osat olisivat huonoja)
- lotr
no titenkin KUNINKAAN PALUU!!!!vaik ne kaikki on kyll ihan parhaita
- Tominator
Mun mielestä Kaksi Tornia, koska siinä käydään se Helmin Syvänteen sota. Se oli mahtava!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933431
- 1033076
- 532302
- 211822
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61658Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231489Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384