Myydään issikkatamma / Annetaan pitkäaikaiseen ylläpitoon tai va

Tulinentamma

tai varsotusliisinkiin...

Eli Myydään/annetaan ylläpitoon (jos löytyy huippupaikka) tai varsotusliisaukseen 5 käyntinen erittäin viljakas issikkatamma, erikoisen kaunis ja herkkä. Yhdelle ihmiselle, tarvitsee kokoneen ratsastajan. Synt -99 ja kaikki askellajit ok. Kentällä osaava, tammamainen. Maastossa erittäin reipas. Varusteet mahdollisuus ostotilanteessa ostaa mukaan. Hinta neuvoteltavissa, ylläpidosta kirjallinen sopimus.

[email protected]

9

4213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuirela

Oho piti antaa positiivinen, sorry!

• heppahaussa

Missä päin heppa asustaa? Me asutaan vantaalla ja etsiskellään tässä juuri ekaksi hepaksi issikkaa. Lähinnä varmaan ylläpitoon kun on eka heppa kyseessä. Osto kuitenkin myös harkinnassa.

• G

heppahaussa, otahan yhteyttä mailitse... tulinentamma@gmailpistecom
      Uudellamaalla olemme myös

• Jenn

Heippa! Olisin kiinnostunut tästä issikasta. Minulla on kokemusta hyvin paljon islanninhevosista olen virallinen issikkakasvattaja. Koulutus kokemustakin on noin 10-vuoden takaa. Itse olen asunut maalla koko ikäni ja issikoita on ollut koko elämäni ajan. Itselläni on 10 kpl islanninhevosia (5 tammaa, 3 oria sekä 2 ruunaa) oma talli löytyy myös. Jos tärppäsi niin mailaappa: [email protected]

• B

myymyy, yllä mailiosoitteeni, laittanet sinne mailia ja kerrot hieman mihin tarkoitukseen jne?

• Myymyy laitoin sulle mailia!

• ylläpitoon haussa

laitin sähköpostii:))

• Anonyymi

Hei, etsimme erittäin hyvälle tallille heppaa kevyeen käyttöön. Kokemusta löytyy tallilla tällä hetkellä 6 vuotias issikka tamma sekä 16 vuotias shettis. Löytyy heinäkaapit, Pihatto joka6siivotaa joka päivä etc. Erittäin vastuullinen ja hyvä hoito. Maastokaveria nuorelle tammalle minulla pitkän ajan kokemusta. Olosuhteet ovat erityisen hyvät hevosesi pääsisi osaaviin käsiin. Yt Mia Luukkonen 045 2779378

• Anonyymi

Moikka olisin kiinnostunut antamaan tammallesi huipputallilla ylläpito paikan. Soita 045 2779378 yt Mia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      92
      4040
    2. 61
      3339
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      160
      3032
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      66
      2980
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      77
      2484
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2306
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      28
      2004
    8. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      181
      1995
    9. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      64
      1969
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      93
      1368
    Aihe