Kuopion hohdokkain työpaikka - mikä on?

LihakunnanLiikkuva

Suuret työnantajat ovat useimpien tuntemia ja siten niissä on tavisten mielestä enemmän hohtoa, kuin pk-sektorilla (vaikka monissa pienehköissä asiantuntijayrityksissä palkka voi olla hyvä - jopa parempi kuin suuryrityksen rivityöntekijällä).

Kuopiosta suuryritykset puuttuvat (on vain filiaaleja) eikä siten oikein hohdokasta työnantajaa taida olla. 80- luvulla selvästi hohdokkain työnantaja oli Kehitysaluerahasto, joka oli kaupunkimme paikoista ainoita, jonne tavallisella kuolevaisella ei ollut asiaa. Keralaisilla oli kova keskinäinen kilpailu siitä, kenellä on hienoin auto.

Miten tänä päivänä - mitkä ovat (mielestänne) Kuopion hohdokkaimmat työnantajat pieni perustelu olisi ihan kiva.

10

2579

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7ygbuini0oj0oip0oipj

Millä mittaat yrityksen suuruuden, henkilöstömäärällä? Kuopion yksikössä? Suomen yksiköissä yhteensä? Maailmanlaajuisesti jos kansainvälinen yritys?

Paljonko keralla oli henkilöstöä 80-luvulla?

Itse kyllä tykkään olla vähän isommassa, kansainvälisen yrityksen Kuopion yksikössä töissä, ahdistaisi olla jossain muutaman henkilön pikkupuljussa.

• LihakunnanLiikkuva

Talouselämä käyttää henkilöstömäärää Suomessa. Se ja henkilöstömäärä Kuopiossa ovat hyviä mittareita. Suuret yritykset ovat yleensä kansainvälisiä.

Ei Kera hirveän suuri ollut. Henkilöstömäärän 80-luvulla saisi selville jostain vanhasta vuosikertomuksesta.

• sähköä vuodesta 1907

Kuopion Energia hohtaa parhaiten...

Oikeesti hyvä työpaikka, palkkataso pärjää yksityisen puolen palkoille ja lomat kuntapuolen sopimusten mukaisia eli lähes 8 viikkoa.

• entinen alin kasti

Onko se sama kuin entinen energialaitos? Olin siellä ja oli toisaalta ihan ok paikka, mutta jonkinverran naisten tappeluja...en kerro millä vuosikymmenellä. Luultavasti ko. henkilöt on jo eläkkeellä., ehkä jopa haudassakin.

• resis tanssi
        entinen alin kasti kirjoitti:

Onko se sama kuin entinen energialaitos? Olin siellä ja oli toisaalta ihan ok paikka, mutta jonkinverran naisten tappeluja...en kerro millä vuosikymmenellä. Luultavasti ko. henkilöt on jo eläkkeellä., ehkä jopa haudassakin.

olitko vastuksena sähkölaitoksella?

• nykyinen ylin kasti
        resis tanssi kirjoitti:

olitko vastuksena sähkölaitoksella?

Ei olen johtohommissa.

• savolaenenko

Välkky työpaikka voisi olla valokuvaamossa.

• ???

Karhunpesä?

• Kiikkurikaakkuri

Enfo is the great place to work. JA HAH, HAH. Uskoo, ken haluaa. Mutta onhan siellä pörrömattoja lattialla, samanlaiset kahvikupit kaikilla ja "syväväyläkin" varattu niille, jotka eivät ymmärrä em. hömpötystä. Joutaisi henkilöstöhallinnon ja hallinnon väki suksia kuuseen utopistisine visioineen, joilla ei ole mitään liittymäpintaa todellisuuden kanssa.

• mittatikku

Savon Sanomien palstamillimetreillä mitattuna varmaan ne Fimea paikat, jotka ovat Kuopiossa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2205
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      823
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      736
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe