kun ette ole ennenkään vastanneet!
Asia on hyvinkin vakava:
Radiossa toitotetaan jatkuvasti sitä samaa, että "kesä tulee kohisten".
Mahtaakohan ne tarkoittaa sillä tätä jatkuvaa sateen kohinaa?
Vai onkohan mulla liian korkea verenpaine ja kohina tuleekin siitä.
Kirjoitan teille nyt ensimmäistä kertaa,
15
228
Vastaukset
- meeriamanda
Paljasitit heti itsesi.. lue aloituksesi uusiksi!
Ei mielipidettä :DDDDDD- aszdasd
Et sitten ymmärtänyt vitsiä?
- misäs se luuraa
Tuntuu etteivät ennustukset pidä tuntia kauenpaa paikkaansa. Ei toinna menoja ainakaan säätiedotuksen perusteella suunnitella. Tais sammakkokin osua paremmin oikeaan.
Ehkä radiossa kohisee teknisten häiriöiden vuoksi.
Voin kertoa sinulle ja muillekin, että kesä saapui Suomeen jo kauan aikaa sitten: luonto kukoistaa, monet kukat valmistavat jo uusia siemeniä, ja uudet kukka-aallot puhkeavat toinen toisensa jälkeen kukkaan, mansikat kypsyvät, sienet odottavat poimijoita, karviaisten ja marjapensaiden raakileet lähestyvät täyttä mittaansa, ötökät viihtyvät ja lisääntyvät, pörriäiset hoitavat pölytyksiä ja mehiläiset keräävät lisäksi hunajaa, koivunlehdet ovat vahvoja ja vihta kestää useampia käyttökertoja, lintuset livertää, uusia poikasia on jo kuoriutunut ja osa nousee omille siivilleen, ilma on täynnä erilaisia tuoksuja, uimavedet lämpenevät, laineet liplattavat, kauniit nuoret ihmiset kulkevat keveämmin pukeutuneina ja ilahduttavat vanhojenkin silmää. Kesästä voi nauttia sekä kaupungeissa että luonnon maisemissa.
Ehdotan, että lähdet liikkeelle, nautit kauniista kesästä ja liikut välillä niin reippaasti, että kohina korvissa lisääntyy ja häipyy vasta ansaitun levon jälkeen kotona. Levon jälkeen voisit ilmoittaa kuuntelemasi radiokanavan toimittajalle ja kertoa omia havaintojasi kesän tilasta. Ehkä kohinan syykin selviää keskustelunne aikana.
PS: Ilman sadetta ei kesästä tulisi vähemmän nautittava, ja monet kärsisivät kuivuudesta Suomessakin.Mehän tierämme että seinilläkin on korvat ja mun seinäkorvat kuulevat tikitystä,olisko kuoleman kello.
Aina olen sulle vastanut tämmösiin alotuksiinTieretään, tieretään...., mutta jos joku väittää, että kesä ei ole tullut, niin on varmasti väärässä. Noista kelloista en sano mitään.
Kun katselen edessäni olevasta ikkunasta tuonne puutarhaani, ja näen siellä kukkivat harjaneilikat, päivänliljat, akileijat, sormustinkukat, valkoisena kukkivat ruusut, ja nuppujaan paisuttelevat pionit, voin melkein vannoa, että ainakin
minulle on kesä tullut.
- "paineet"
Aina---lähes aina on kesä tullut, mutta on on ollut aikoja kun kesä ei ole tullut ja miljoonia kuoli nälkään, nyt ei ole niin vaan ilmanpaineet ovat olleet "väärällä" taholla.
- virva-tuula***
Suomen kesä on ainakin vähäluminen. Minulla kukkii kukat pihallani niinkuin ennenkin on kesällä kukkinut.
Sitähän se.
Lumisade ei kohise.- Kesän korinaa
On kuin Joulupukille kirjoittaisit. Kyllä eppäilen enempi verenpainetta. Kuten korkean ikäsi vuoksi olet ehkä jo huomannut, Suomessa harvemmin kohisee muu kuin oluthanat ja tietynlainen ihmisen erite milloin minnekin. Muuten ollaan hiljaa jurotellen. Joulupukki saattaa tietysti irrotella näin kesäisinkin. Minä kirjoitan tänne jo ties kuinka monetta sataa kertaa. Ei tarvitse vastata eikä siitä tule minulle ollenkaan paha mieli. Niin olen kamala. Toivotavasti veresi kohina ei ylly tämän kommentin johdosta.
- eikä tarvitse.
Hei kihisee ja kuhisee!
Sama täällä, minullekaan ei ole koskaan vastattu, siksi en ole ikinä kirjoittanut tänne. - sillein oikkein
:D löytyy sentään jotakin hauskaa!
- kohisee kohisee
Ikinä en ole tänne kirjoittanut ja nyt taas sen teen.
Jatka vain kirjoittelua. Itse olen vähentänyt, suven suloinen kesäsää vetää ulkohommiin.
Olen usein auttanut alkuun aloituksia, jotka eivät ole saaneet kannatusta ja pian on pitkä jono kommenttini kommentoijia.
Pitää oppia tuomaan itsensä esille ja antaa kirjoittajille kimmokkeita vastailla. Pieniä provoja asioiden sekaan niin jo vain alkaa tapahtumaan.
Ja joku vielä väittää, että ei halua tulla huomatuksi ; )- Hannuheimomartti
Hei Markus- setä . olen Hannu......
Kirjoitan sinulle ensimmäistä kertaa. Asun helsingissä syön kaurapuuroo ja juon tikkuviinaa. Mitä sulle kuuluu. Menetkö taas joskus kakuloille ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5301724Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2677- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533