Lauri Tähkän mielenterveys.

Hmm...

Lauri Tähkän käytös kummastutti jo ennen tappelua
ILTASANOMAT Julkaistu: 30.6.2012 23:03

Supersuosittu Lauri Tähkä esiintyi Himoksella lauantai-iltana. Heti keikan alussa Tähkä riehaantui täysin.

Hän hyppäsi suurella loikalla alas lavalta ja ryntäsi yleisön edessä olleen aidan luo.

Tähkä halasi pitkään eturivissä seissyttä tummahiuksista naista.

Sen jälkeen laulaja otti tukea yleisössä olleiden ihmisten käsistä ja kiipesi seisomaan aidan päälle yli metrin korkeuteen.

Tähkä myös juoksi aidan viertä edestakaisin ja tervehti fanejaan.

Noustuaan takaisin lavalle Lauri Tähkä pyöritti vielä mikrofoniaan johdon päässä vimmatusti.

Tähkän esitys keskeytyi tappelun takia myöhemmin lauantaina.

9

396

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rock-kukkoilu on

noussut miehelle päähän ja luulee olevansa joku ihan oikeakin muusikko. Kopioi parempiensa maneereita ja yrittää olla niiiin kovasti rock, mutta epäonnistuu surkeasti. Muistuttaa Neumanin korskeutta 1980-luvulla, kun äkillinen menestys oli noussut päähän.

• Eihän sitä jaksa

Eihän aikuinen ihminen jaksa ees kuunnella Tähkän esitystä yhtäkään kappaletta loppuun asti. On jotenkin jonninjoutavaa kääkimistä koko touhu.

• 6toista ja 6

Lare on villin lännen poikia. Entiset miehet sanoivat sen komiammasti: "tultihin kosimahan, notta"!

• kaikkea hyvää

Olen muutaman kerran seurannut Tähkän tv-esiintymistä tässä 3v
      aikana ja olen ollut aina sitä mieltä että hänen silmissään on jotain outoa,
      ja haastatteluissa kommentit jotenkin yliampuvia.
      Veikkaan kilpirauhasen ylitoimintaa, laihuuskin viittaa siihen.
      Tai sitten on sortunut huumeisiin, ehkä molempia.
      Toivottavasti tokenee.

• Ei hätää

Kyllä se siitä rauhoittuu, jos ei muuten niin rauhoittavilla.

• Teveisiä Lierolle

Naama on vino. Jäi pienenä saunan oven väliin.

• torajyvä

Mietin, kuka tämä Tähkä on kunnes muistin että hänhän on se laulajantapainen jolla on se epäsymmetrinen pärstä.

• vihapuhetta saatana

Mistä tietää,että tanssilavan lattia on vinossa ?? Kun tähkän suu on suorassa.

• Tarkistuskysymys: lauleskeliko taiteilija myös? Saako musiikkia rakastava yleisö seuraavaksi nähdä surmanajoa taide-elämyksen vahvistajana?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7800
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4360
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      3993
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3902
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3300
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3208
    7. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3205
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2923
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2721
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2484
    Aihe