""kun kaikkea yliluonnollista ei voida vain tieteellisesti todistaa ""
(maarit pappi)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10748404
Kerro nyt maarit mitä nämä yliluonnolliset jutut ovat?
Maarit papille
21
113
Vastaukset
- puurim
MINUT ON luotu mutta tää nelijalkaisista kehyttynnyt ei voi mitenkää ymmärtää
heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.Mirka "Kerro nyt maarit mitä nämä yliluonnolliset jutut ovat?"
En ole Maarit, mutta tahdon kuitenkin kommentoida.
Eikös se ole niin, että ihmisellä on kosolti fiktiivisiä hypoteeseja, joita ei voi todistaa paikkaansa pitäviksi, koska niistä ei voi tehdä havaintoja reaalimaailmassa.- ½
HUHUU .... Maariit ..
Hei, usko ei olisi usko, jos kaiken voisi järjellä todistaa. Emme voi todistaa ylösnousemusta, emme Jeesuksen tekemiä tunnustekoja (siis ihmeitä), emme hänen jumalallista alkuperäänsä, emme Pyhän Hengen vaikutusta. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Mutta eipä ole tarpeenkaan todistaa, uskon hyppäys riittää. Ja jos ei voi uskoa heti kaikkea, voi sitä märehtiä pieninä annoksina ja lisätä annostusta sen mukaan, mitä mieli ja sydän pystyy ottamaan vastaan.
t. Maarit-pappi- Hahhaa
Jeps beibi, ihmeethän on ihmeitä. Sen jälkeen kun ne todistetaan, ne eivät ole ihmeitä. Piece of cake, vai mitä ateistipaskiaiset?
- Mirka...
Älä viitsi Maarit-pappi pelleillä.
Jos joku kuvitteellinen olio tekee saduissansa jotain taikatemppuja niin, ei ne ole mitään ihmeitä joita pitäisi tutkia.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10753857
Onneksi en ole uskis. - lee6
Mirka... kirjoitti:
Jos joku kuvitteellinen olio tekee saduissansa jotain taikatemppuja niin, ei ne ole mitään ihmeitä joita pitäisi tutkia.
Onneksi en ole uskis.oletko koskaan mirka miettinyt että mikä laittaa sinut tuhlaamaan aikaasi kirjoittelemalla moniin eri keskusteluihin kuinka et ole uskis ja muuta lässytystä etkö ymmärrä että kyse on aina uskosta joko puolesta tai vastaan mitä enemmän täällä kirjoitat että et ole uskis niin kyllä johonkin tunnut uskovan ja paljon kaikki jeesukseen uskovat säälivät sinua mutta ajetteleppa kuinka mukavia he ovat, silti sydämmessään me toivomme silmäsi aukenesivat jotta näkisit ja huomaisit että maailmassa on paljon kuninkaita nykyisiä ja menneitä mutta jeesus on universumin kuningas hahaa pääsinpäsanoo tähän loppun tän
- Logoksen mukana
Mirka... kirjoitti:
Onneksi en ole uskis.JOs taskoitat "fiktiivisellä oliolla" Jeesusta, niin hänen tekemillään ihmeillä oli aina ainakin 3 silminäkijää, usen enemmän. Ne olivat laillisestikin vesitiiviitä!
Raamattu on dokumentti,jos se ei pidä paikkaansa niin ei pidä mikään muukaan!
Arkistot kiinni!Kuvittelua vain, vaikka on nimi alla,muuta kun silminäkijät ovat kuolleet! - Mirka...
Logoksen mukana kirjoitti:
JOs taskoitat "fiktiivisellä oliolla" Jeesusta, niin hänen tekemillään ihmeillä oli aina ainakin 3 silminäkijää, usen enemmän. Ne olivat laillisestikin vesitiiviitä!
Arkistot kiinni!Kuvittelua vain, vaikka on nimi alla,muuta kun silminäkijät ovat kuolleet!Keitä nämä kolme ihmeiden näkijää olivat ja mistä tämän tietolähteen paikkansapitävyyden voi tarkistaa?
Raamattu on oikeasti satukirja. - yyyyyyyyyyyyyyyy
Jeesuksen ylösnousemuksella oli monia todistajia, jotka todistivat näkemänsä kun ylösnousemuksensa tapahtui.
Itse todistan Pyhän Hengen kosketuksen kokeneeni. Tästä olen kuullut todistuksia monilta muiltakin uskovilta. yyyyyyyyyyyyyyyy kirjoitti:
Jeesuksen ylösnousemuksella oli monia todistajia, jotka todistivat näkemänsä kun ylösnousemuksensa tapahtui.
Itse todistan Pyhän Hengen kosketuksen kokeneeni. Tästä olen kuullut todistuksia monilta muiltakin uskovilta.Hah hah "Jeesuksen ylösnousemuksella monia todistajia". En ole hullumpaa kuullut.
Jos esimerkisi ottaa Raamatusta ne kohdat, joissa Jeesuksen sanotaan nouseen taivaaseen, niin paikkoja oli kolme: aterioinnin yhteydessä ilmeisesti Jeruselemissa. Betaniaan johtavalla tiellä, ja vielä kerran Öljymäeltäkin. Ja 11 opetuslasta oli kertomusten mukaan paikalla joka kerta.
Uskottavuus on aika heikoilla, jos noin merkittävästä tapauksesta ihmiskunnan historiassa ei ole paikkakaan muistunut mieleen. Lisäksi ne opetuslapset, jotka kirjoittivat evankeliumieita; Matteus ja Johannes eivät maininneet Jeesuksen taivaaseen menosta mitään. Minun mielestäni tarina on keksitty. Ja se on taivahan tosi!Logoksen mukana kirjoitti:
JOs taskoitat "fiktiivisellä oliolla" Jeesusta, niin hänen tekemillään ihmeillä oli aina ainakin 3 silminäkijää, usen enemmän. Ne olivat laillisestikin vesitiiviitä!
Arkistot kiinni!Kuvittelua vain, vaikka on nimi alla,muuta kun silminäkijät ovat kuolleet!Väärin. Silmännäkijähavainnot yliluonnollisesta eivät ole laillisestikaan vesitiiviitä.
Muutoinhan kaikki "demonin valtaan" joutuneet vapautettaisiin syytteistä.
Raamatun tekstejä ei ole kirjoittaneet silminnäkijät muuten.
- 33
Minun mielestäni ei vain joitakin vaan ei yhtäkään yliluonnollista asiaa tai tapahtumaa voi todistaa. Muutenhan ne eivät olisi yliluonnollisia.
"Minun mielestäni ei vain joitakin vaan ei yhtäkään yliluonnollista asiaa tai tapahtumaa voi todistaa. Muutenhan ne eivät olisi yliluonnollisia."
Jos ne voisi todistaa, niin ne olisivat todellisia.- Hullu maailma
Tiedemaailma ei tunne yhtään yliluonnollista asiaa tai tapahtumaa. Tästä huolimatta teologit tutkii näitä yliluonnollisia asioita. VOIKO OLLA NAURETTAVAMPAA TOUHUA.
- )(&)/%(&¤&%¤"
Hullu maailma kirjoitti:
Tiedemaailma ei tunne yhtään yliluonnollista asiaa tai tapahtumaa. Tästä huolimatta teologit tutkii näitä yliluonnollisia asioita. VOIKO OLLA NAURETTAVAMPAA TOUHUA.
Niin kuin tämän pyhähengen tekemät ihmeet. Sen tutkimiseen kannattaa varmaan satsata.
- Logoksen mukana
Phoebus kirjoitti:
"Minun mielestäni ei vain joitakin vaan ei yhtäkään yliluonnollista asiaa tai tapahtumaa voi todistaa. Muutenhan ne eivät olisi yliluonnollisia."
Jos ne voisi todistaa, niin ne olisivat todellisia.On todistettu, mutta ette usko!
Pieni poikani parani alle aikayksikön. Jeesukselta sitä pyysin, ja hän sanoi ok! - Logoksen mukana
Hullu maailma kirjoitti:
Jumala ei toimi vain yliluonnollisesti, hän toimii myös hyvin järkeenkäyvästi! Järkikin on Jumalan lahja, ja sitä hän toivoisi meidän käyttävän, mutta mitenkähän on?
VOIKO OLLA NAURETTAVAMPAA TOUHUA, tietoa on, mutta ei järkeä käyttää sitä! - Mirka...
Logoksen mukana kirjoitti:
On todistettu, mutta ette usko!
Pieni poikani parani alle aikayksikön. Jeesukselta sitä pyysin, ja hän sanoi ok!Pieni poikasi olisi parantunut muutenkin, vaikka et olisi pyytänyt mitään apua olemattomalta jesseltä.
Uskonnot saastuttaa aivot. Logoksen mukana kirjoitti:
On todistettu, mutta ette usko!
Pieni poikani parani alle aikayksikön. Jeesukselta sitä pyysin, ja hän sanoi ok!"On todistettu, mutta ette usko!"
Jotkut ihmiset ovat hyväuskoisempia kuin toiset.
Sinua skeptisemmät lajitoverimme edellyttävät luotettavaa näyttöä siitä, että ihme on todella tapahtunut.
Minäkin olen parantunut JOKAISESTA sairaudesta, mikä minulla on ollut. Joko ihan itsestään tai hoidon seurauksena.- Mirka ...
)(&)/%(&¤&%¤" kirjoitti:
Niin kuin tämän pyhähengen tekemät ihmeet. Sen tutkimiseen kannattaa varmaan satsata.
Maarit-pappi voisi kertoa tarkemmin pyhäänhenkeen liittyvistä tutkimuksista.
Onko näihin tutkimuksiin linkkiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau677220Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425013- 903060
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat432179- 192040
- 341943
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171737Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121613- 271537
- 181371