Onko Helvettiä

Mikael K

2

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska Jokunen

No itse näen, että maanpäällä on niin helvetti, kuin myös taivas. Esimerkiksi olen kärsinyt järkyttävän vakavasta masennuksesta vuosia. Voin kertoa että sitä voi kuvailla helvetiksi kun odotat vain kuolemaa päivästä toiseen ja olet "ikuisessa liekkimeressä" Olen myös ollut niin rakastunut kun ihminen vaan voi olla. Sitä tunnetta voi kuvata taivaaksi :). Mutta jotakin Jumalallista rakkaudessa ja hyvässä on. Esimerkiksi, ihmiset alkaa pelkään elämää, ne rakentaa itselleen kuoren / egon ja kaiken muun suojaamaan niitä. Lopulta ne saattaa olla vihan vallassa ja tulla jopa pahaksi. Kuvataanko raamatussa näitäkin asioita että ne tulee "saatanasta". Pyhä sota on tavallaan ikuista maapallolla, rakkauden ja vihan sota. Ja rakkaus voittaa aina lopulta. Viisaus voittaa aina. Sen takia on hyvin mahdollista että esimerkiksi niinkin viisas mies kuin Jeesus. Ymmärsi sen, että elämä menee hukkaan vihalla. Jeesus kuvasti näitä asioita todella hyvin. On hyvin mahdollista, että kun arvostat kunnioitat ja rakastat muita ja elämää, sielu saa siitä palkkion myöhemmin. Pääset "Jumalan" luokse. On myös hyvin mahdollista, että jos vihaat muita ja teet heille pahaa ja ajat vaan omia itsekkäitä etuja elämässä. Joudut "saatanan" luokse :). Pysykää ihmiset vahvoina, älkää antako heikkojen sortaa teitä "saatanan" tielle. Tehkää heikoista taas vahvoja! :).. Koska kaikki on vahvoja syntyessään, kaikki me tullaan Jumalasta tänne ja kaikkia meitä koetellaan.

• 24

Kaikki me ollaan puhtaita kun me synnytään, mutta alamme uskoa silmiimme ja muokkaudumme siksi mitä näemme ja luulemme olevamme. Haluatko tietää kuka olet? Kuori sydäntäsi pala kerrallaan, poista ego. Uskalla rakastaa. Etsi se juuri, mistä kaikki lähti. Joka ikinen ihminen on pohjimmiltaan hyvä ja rakastava. Sattumaako? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      82
      2928
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1696
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      77
      1501
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1418
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      132
      1377
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      146
      1266
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      158
      1231
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      97
      1174
    9. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      82
      1158
    10. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      80
      1155
    Aihe