suosittelen
http://www.testimoniesofheavenandhell.com/
Vastaukset 2
- Jaska Jokunen
No itse näen, että maanpäällä on niin helvetti, kuin myös taivas. Esimerkiksi olen kärsinyt järkyttävän vakavasta masennuksesta vuosia. Voin kertoa että sitä voi kuvailla helvetiksi kun odotat vain kuolemaa päivästä toiseen ja olet "ikuisessa liekkimeressä" Olen myös ollut niin rakastunut kun ihminen vaan voi olla. Sitä tunnetta voi kuvata taivaaksi :). Mutta jotakin Jumalallista rakkaudessa ja hyvässä on. Esimerkiksi, ihmiset alkaa pelkään elämää, ne rakentaa itselleen kuoren / egon ja kaiken muun suojaamaan niitä. Lopulta ne saattaa olla vihan vallassa ja tulla jopa pahaksi. Kuvataanko raamatussa näitäkin asioita että ne tulee "saatanasta". Pyhä sota on tavallaan ikuista maapallolla, rakkauden ja vihan sota. Ja rakkaus voittaa aina lopulta. Viisaus voittaa aina. Sen takia on hyvin mahdollista että esimerkiksi niinkin viisas mies kuin Jeesus. Ymmärsi sen, että elämä menee hukkaan vihalla. Jeesus kuvasti näitä asioita todella hyvin. On hyvin mahdollista, että kun arvostat kunnioitat ja rakastat muita ja elämää, sielu saa siitä palkkion myöhemmin. Pääset "Jumalan" luokse. On myös hyvin mahdollista, että jos vihaat muita ja teet heille pahaa ja ajat vaan omia itsekkäitä etuja elämässä. Joudut "saatanan" luokse :). Pysykää ihmiset vahvoina, älkää antako heikkojen sortaa teitä "saatanan" tielle. Tehkää heikoista taas vahvoja! :).. Koska kaikki on vahvoja syntyessään, kaikki me tullaan Jumalasta tänne ja kaikkia meitä koetellaan.
- 24
Kaikki me ollaan puhtaita kun me synnytään, mutta alamme uskoa silmiimme ja muokkaudumme siksi mitä näemme ja luulemme olevamme. Haluatko tietää kuka olet? Kuori sydäntäsi pala kerrallaan, poista ego. Uskalla rakastaa. Etsi se juuri, mistä kaikki lähti. Joka ikinen ihminen on pohjimmiltaan hyvä ja rakastava. Sattumaako? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️481042Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?17969- 82841
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80759Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21737- 59631
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k203618- 102604
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet188572- 90548
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html260481Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73461Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.85448- 37419
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42403- 28377
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9142376- 43372
- 5368
- 29348