Onko Helvettiä

Mikael K

2

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska Jokunen

      No itse näen, että maanpäällä on niin helvetti, kuin myös taivas. Esimerkiksi olen kärsinyt järkyttävän vakavasta masennuksesta vuosia. Voin kertoa että sitä voi kuvailla helvetiksi kun odotat vain kuolemaa päivästä toiseen ja olet "ikuisessa liekkimeressä" Olen myös ollut niin rakastunut kun ihminen vaan voi olla. Sitä tunnetta voi kuvata taivaaksi :). Mutta jotakin Jumalallista rakkaudessa ja hyvässä on. Esimerkiksi, ihmiset alkaa pelkään elämää, ne rakentaa itselleen kuoren / egon ja kaiken muun suojaamaan niitä. Lopulta ne saattaa olla vihan vallassa ja tulla jopa pahaksi. Kuvataanko raamatussa näitäkin asioita että ne tulee "saatanasta". Pyhä sota on tavallaan ikuista maapallolla, rakkauden ja vihan sota. Ja rakkaus voittaa aina lopulta. Viisaus voittaa aina. Sen takia on hyvin mahdollista että esimerkiksi niinkin viisas mies kuin Jeesus. Ymmärsi sen, että elämä menee hukkaan vihalla. Jeesus kuvasti näitä asioita todella hyvin. On hyvin mahdollista, että kun arvostat kunnioitat ja rakastat muita ja elämää, sielu saa siitä palkkion myöhemmin. Pääset "Jumalan" luokse. On myös hyvin mahdollista, että jos vihaat muita ja teet heille pahaa ja ajat vaan omia itsekkäitä etuja elämässä. Joudut "saatanan" luokse :). Pysykää ihmiset vahvoina, älkää antako heikkojen sortaa teitä "saatanan" tielle. Tehkää heikoista taas vahvoja! :).. Koska kaikki on vahvoja syntyessään, kaikki me tullaan Jumalasta tänne ja kaikkia meitä koetellaan.

      • 24

        Kaikki me ollaan puhtaita kun me synnytään, mutta alamme uskoa silmiimme ja muokkaudumme siksi mitä näemme ja luulemme olevamme. Haluatko tietää kuka olet? Kuori sydäntäsi pala kerrallaan, poista ego. Uskalla rakastaa. Etsi se juuri, mistä kaikki lähti. Joka ikinen ihminen on pohjimmiltaan hyvä ja rakastava. Sattumaako? :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe