edes unohtamaan kaikkea tätä paskaa mitä tästä on aiheutunut niin että pystyisin sun kanssa edes olemaan..
en mä tiedä pystyisinkö mä
16
216
Vastaukset
- siinä se
Ehkä on sitten parempi että unohdat. Elämä jatkuu, se on ainakin varmaa. Miksi kiusata itseään tai toista sitten sen enempää. Elämä on vaan joskus paskaa, aina ei voi mitään.
- :(
en pysty unohtamaankaan.
- selvitä asia
:( kirjoitti:
en pysty unohtamaankaan.
Jos et pysty unohtamaan, otat yhteyttä. Selvität sen paskan ja katsot sitten tuleeko siitä mitään. Yrittää kannattaisi, mielestäni.
- nokka kohti uusia tuulia
Ei oo mitään varmasti pysyvää haittaa tapahtunut ettet pystyisi olemaan hänen kanssaan. Vaikea nyt tässä äkkiseltään kuvitella sellaista. Rinta rottingilla eteenpäin.
- tittelituire
ei sitä tarvi unohtaa. Elämällä on kiero ja sairas huumorintaju, oon huomannu. Esim mun sukulaiseni ei pystynyt kävelemään kadulla kun luuli että kaikki puhuu siitä pahaa ja nauraa sille. liittyi rankkaan koulukiusaamiskokemukseen nuorena. toitotin vuosikausia järjen äänenä että ei sitä kukaan kato tai huiomioi pahasti. sitten vuosia myöhemmin ite oon samassa tilanteessa.
- TitteLituire
voitas sitä paitsi vertailla kokemuksia ja kärsimyksiä ja henkisiä vaurioita mitä ollaan toisillemme tässä vuosien varrella aiheutettu. sä voisit läimiä mua ihan luvalla ja mä sua. tapellaan niinku supersankarit.
- sopuisa ihminen
TitteLituire kirjoitti:
voitas sitä paitsi vertailla kokemuksia ja kärsimyksiä ja henkisiä vaurioita mitä ollaan toisillemme tässä vuosien varrella aiheutettu. sä voisit läimiä mua ihan luvalla ja mä sua. tapellaan niinku supersankarit.
Mä en tykkää tapalla, en sitten yhtään. Koko ikäni kun olen sitä saanut kuunnella ja katsoa.
- ..
sopuisa ihminen kirjoitti:
Mä en tykkää tapalla, en sitten yhtään. Koko ikäni kun olen sitä saanut kuunnella ja katsoa.
=(
- TitteLituire
sano vaan missä ja millon ni minä tulen viitta hulmuten
- TitteLituire
post scriptum: tää on kyllä erikoisin "suhde" ikinä..
- hei
TitteLituire kirjoitti:
post scriptum: tää on kyllä erikoisin "suhde" ikinä..
kuvitteletko nyt ihan oikeasti että keskustelet täällä jonkun tietyn kanssa? herääpäs nyt. :)
- ...
hei kirjoitti:
kuvitteletko nyt ihan oikeasti että keskustelet täällä jonkun tietyn kanssa? herääpäs nyt. :)
just sun kanssa! herätys!
- vois muuttua iloksi
ikävää se on, ikävöiminen.
- riittiJo
Joku jaksaa jatkuvasti voivotella että tyypit eivät täällä tunne toisiaan :D Eihän se ole tämän palstan tarkoituskaan että tiedettäis kelle kirjoitetaan. Miten asia noin häiritsee, ihmettelen vaan??
Tottokai sä pystyt. Tartu hetkeen.
- Secret
Älä vain olekaan sellaisen kanssa, joka on pahemman kerran pettänyt sinut. Toista tilaisuutta ei kannata antaa. Tokihan sen itse päätät ja kärsit. Minä en kuitenkaan antaisi, en!
Paljon helpompi aloittaa toisen kanssa, joka voi olla paljon enemmän arvoisesi. Ja kyllähän nuita suloisuuksia aina viimein löytyy :) . Joskus voi vain kestää, että toipuu ensin vanhasta mutta uusi suloisuus voi olla suloinen sisältäkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887