Siis nyt löytyi SE linnunpelätin, joka oikeasti toimii :) Kaikki kokeiltu paremmalla ja huonommalla menestyksellä, mutta tämä pitää linnut pois niin mansikkamaalta kuin marjapensaiden kimpusta takuuvarmasti.
Vapusta jo osittain tyhjentynyt Angry Birds foliopallo on nyt keikkunut pari viikkoa tuossa mansikkamaan reunalla ja rastaat saa p...halvauksen jo ohilentäessään. Muuttavat suuntaa ja kirkuvat hälytyshuutoa ympäriinsä. Jess :) Saa marjat kypsyä kerrankin rauhassa, kun puolimetrinen vihainen lintu tuijottaa isoilla silmillään, kahisee, liikkuu ja kiiltelee auringossa.
Ainut, että en ole parissa viikossa vielä itse tottunut tuohon tiukasti tuijottavaan, liikkuvaan kiukkupussiin. Muutaman kerran meinannut saada sydärin illalla puutarhatöissä kun tämä tiukkailmeinen musta tuijottaja ilmestyy pienen tuulenpuuskan mukana yhtäkkiä puskan takaa...
Siis ensi vappuna muistakaa - angry birds pitää olla pallon hahmona ja pois ei kannata heittää!
paras linnunpelätin ikinä!!!!
1
768
Vastaukset
- Mansikkaterhuri
No morjens vaan. Mulla on mansikkamaa, marjapensaita, jne. kokeillut olen muovihaukkaa, cd-levyjä, ja kiiltäviä nauhoja, yhtä huonolla menestyksellä.
5v sitten kohtasin elämäni naisen, ties monennenko. hän kun käveli ympäri mansikkamaan, siitä perunapellon sivua marjapensaille, ja omenapuut kiertäen, EI sen jälkeen ole yksikään lintu tontillemme piipahtanut, pesäpöntöt on tyhjänä, ja rastaat, naakat, lokit, ym, oikein karttavat ilmatilaa tontin yläpuolella, vaikkei akka ole kaikinajoin näkyvissäkään, onhan hän minunkin mielestäni hieman pelottavan näköinen, mutta että linnutkin vaistoavat, sen äärettömän pahuuden, joka ihmisessä voi asua;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821