Onkohan näillä sivuilla normaalia aktiivisempia naisia ottamaan suihin lastit ja nielemään, kun tuntuu, että lähes kaikki niin tekee. Kuinka moni oikeasti antaa laueta suuhun ja nielee satsin nauttien? Naiset, jotka nielette, niin kuin usein haluatte, että mies laukeaa suuhunne ja oletteko keskustelleet ystäväpiirissänne mielekäs muutkin kaverinne. Keskustellaanko suihinotosta ym. asiaan liittyvästä naisten keskuudessa?
Kuinka moni oikeasti nielee?
17
3768
Vastaukset
- fsfsfdfds
En ole keskustellut. En osaa sanoa kuinka moni, kun en ole keskustellut kenenkään saatika kaikkien maailman naisten kanssa. Mutta itse nielen, yleensä. Ellei mies ole polttanut tupakkaa jolloin maku on kamala...
- fsfsfdfds
Ai niin ja en mä siitä nielemisestä mitenkään erityisemmin nauti, mutten kärsikään. Se on vaan kätevää (siistiä), ja hyvä tietysti että mieskin tykkää siitä. Mutta en tosiaan ole mikään spermlover, nielen koska se on paras vaihtoehto.
- 10+8
Olen aina niellyt, koska se ei mua haittaa ja toinen tykkää. :) otan suihin joka kerta kun nähdään, eli parhaimmillaan neljäkin kertaa viikossa. en muita ole maistanutkaan kuin nykyistä, mutta omasta mielestäni maku on mieto eikä yhtään häiritsevä... johtunee kai siitä, että hän syö paljon hedelmiä ja vihanneksia, ei juo maitoa, polta tai syö viljatuotteita (keliakia).
- 13+12
Nieletkö siis sitä mukaan kun spermaa syöksyy suuhun vai odotteletko isomman satsin ja sit kulautat kerralla kurkusta alas? Otatko neljästi viikossa loppuun asti?
- nainen1987
Itse tykkään niellä poikaystäväni lastin...hän on tupakoitsija mut eipä hänen spermansa nyt mitenkään maistu pahalta, päinvastoin! :) Erityisen ihanaa on, kun sitä tulee niin paljon että melkein suupielistä meinaa valua hukkaan. :) Aina siitä alkaen, kun oltiin ensimmäistä kertaa yhdessä, oon nielly hänen lastinsa. Mikäs siinä, kun hän tykkää siitä kovasti ja minä samaten. ;)
En ole ystäväpiirissä likkojen kanssa tommosesta keskustellu. Itsellä ei olisi ongelmaa keskustella seksiasiosta mut ystävättäret ei tapaa semmosista keskustella. - 16+19
Tänä iltana ainakin meillä vaimoni ottaa huolella suihin ja rakastelun päätteeksi haluaa niellä koko satsin. Olen ollut työmatkalla pari viikkoa ja mikäs sen mukavampi tervetulo-osoitus.
Kyllä vaimo ottaa suihin joka rakastelu kerralla ja jos sattu tulemaan muutaman päivän tauko hommassa, niin silloin hän säännöllisesti haluaa niellä. Mahtaako hän kontrolloida sperman määrää?? Mutta uskon, että hän myös pitää spermastani.- nv+vw+
vaimosi ottaa mielellään kun vieras on hoidellut 2viikkoa häntä... semmosii ne on innostuu asiasta
- tippakaan ei hukkaan
Tottakai nielen ja aina mieheltäni. Minusta se on koko rakastelun kohokohta ja kliimaksi.
- 7
minä en ikinä niellyt... ehkä kokeilen joskus... miltä se maistuu?
- mf9e+
no joo sanotaa usein nielemisesks jos muutamna tipaan syö...
- Suuseksi
Annan laueta suuhun mutta usein suurimman osan syljen pois ja osan nielee väkisinkin. Ei se nii herkkua ole eikä miehen laukeamisen jälkeen nii väliä ole mihin ne spermat menee.
- loertti
Jos ottaa suihin niin välittää, jos nielee niin rakastaa, jos kurlaa...no se on jo liioittelua..:)
Ei vaan, miehenä sanoisin et siinä että nainen nielee lastin on jotain hienoa, enempi kait toisen nautinnon maksimointia tai jotain. Itseäni ei haittaa jos nainen ei niele, tai antaa tulla suuhun ja sit sylkee pois, mutta silloin kun nainen nielee koko satsin, tai suurimman osan, niin ainakin itse olen myös valmis tekemään toisen tyydyttämisen eteen mitä vain...:) - tuubitar
En voisi kuvitellakkaan sylkeväni suuhun laennutta lastia pois.
Joskus otan suihin oma aloiteisesti, mutta hyvin usein mies myös vihjaa tai pyytää sitä :)
Tosin joskus olen niin itsekäs että haluan oman osani saaliista.
Olen erään ystävän kanssa puhunut aiheesta, eikä hän juurikaan sitä harrasta miehensä kanssa koska on kuulemma pahan makuista. Oman mieheni sperma ei maistu juuri millekkään, mutta jos se olisi pahan makuista niin varmastikkin antaisin vähemmän laueta suuhun.- Tyytyväinen mies
Kyllä meillä vaimo ottaa oma aloitteisesti suihin kerran kaksi päivässä. Yleensä aamulla ja illalla. ...ja välillä nielee. Ei ole pyytää erikseen, näin on ollut jo noin 10 vuotta. Eipä ole valittamista eikä ole tarvinnut muualta seksin etsiä.
Mitä on osan saaliista... spermasta?
Meillä vaimo saa ihan kaiken! - Oksennusreaktio--
Tyytyväinen mies kirjoitti:
Kyllä meillä vaimo ottaa oma aloitteisesti suihin kerran kaksi päivässä. Yleensä aamulla ja illalla. ...ja välillä nielee. Ei ole pyytää erikseen, näin on ollut jo noin 10 vuotta. Eipä ole valittamista eikä ole tarvinnut muualta seksin etsiä.
Mitä on osan saaliista... spermasta?
Meillä vaimo saa ihan kaiken!En niele. Maistuu kamalalle ja meinaa oksu tulla, jos nielen. Olen kokeillut. Ei kiitos. Mies toivoo, että nielisin, mutta en halua. Muutoin suuseksi on nautinnollista, mutta nieleminen ei.
- spermaeki
Oksennusreaktio-- kirjoitti:
En niele. Maistuu kamalalle ja meinaa oksu tulla, jos nielen. Olen kokeillut. Ei kiitos. Mies toivoo, että nielisin, mutta en halua. Muutoin suuseksi on nautinnollista, mutta nieleminen ei.
mitäs jos et niele vaan syljet sen pois,sittenkö ei tule oks reaktiota,ei nielemisessä olekaan mitään kovin kiihottavaa vaan siinä kun naama ja suupieli on spermassa,sitä mies haluaa katsella
- oikeasti?
”Kuinka moni oikeasti nielee?”
Luulen, että kaikki jotka nielee tekee sen oikeasti. Suhteellisesti eniten niellee homot.
Kuinka moni väärästi nielee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316