Näkyykö usko tai ateismi kasvoista?

Öö Aapisen laidassa

Mitä arvelette, näkyykö usko tai ateismi ihmisestä ulospäin? Olen pitkään ajatellut, että usko näkyy ihmisestä ulospäin tietynlaisena säteilynä, mutta kun löysin nämä kaksi naamagalleriaa kristityistä ja ateistisista julkkiksista, en huomannut ihmisten ulkonäössä merkittävää eroa. Mitä mieltä te olette?

Celebrity Religion - Christian
http://www.whosdatedwho.com/sections/celebrities/religion/christian

Celebrity Religion - Atheist
http://www.whosdatedwho.com/sections/celebrities/religion/atheist

12

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perheen tunnistaa

Voi hyvä tavaton, tätä loppumatonta janoa tällä palstalla :)

No enpä nyt usko että se suorilla välttämättä kasvoista näkyy.

Toinen uskova kuitenkin aika herkästi aistii toisen uskovan. Sitä sanotaan Hengen yhteydeksi.

• 1+1

"Toinen uskova kuitenkin aika herkästi aistii toisen uskovan. Sitä sanotaan Hengen yhteydeksi. "

Totta ! Kyllä silmistä joskus näkee uskovan silmät loistaa. Silmät on sielun peili..

• Hei, Tuskin meillä uskovillakaan sädekehiä on päänpäällä. Mut sisäisesti ehyt ihminen huokuu usein tyytyväisyyttä ja iloa ympärilleenkin. Katkeroituneet ihmiset kylvävät pahaa oloaan ja ovat oravanpyörässään, josta eivät pääse pois.

En kyllä ole niin hyvä ihmistuntija, että osaisin tuntemattomista pelkän pärstäkertoimen ja ulkoisen olemuksen perusteella sanoa, onko ateisti vai uskis.

t. Maarit-pappi

• "Mut sisäisesti ehyt ihminen huokuu usein tyytyväisyyttä ja iloa ympärilleenkin. Katkeroituneet ihmiset kylvävät pahaa oloaan ja ovat oravanpyörässään, josta eivät pääse pois."

Tuohan taitaa pitää paikkansa.

Mutta se kertoo vain tyytyväisen ja tyytymättömän ihmisen välisistä eroista, ei uskovan ja uskomattoman.

Oravanpyörässä rullaa niin teistejä kuin ateistejakin.

Toisaalta voi myös ajatella niin, että uskovia vaivaa se, että heitä syyllistetään synnintunnolla, ihmisen vajavaisuudella, heikkoudella ja elämälle vierailla vaatimuksilla sekä pelotellaan epäinhimillisen julmalla kostolla.

Kyllähän uskonnottomatkin ovat epätäydellisiä, mutta kukaan ei heitä siitä syyllistä. Ihmisiähän me kaikki olemme ja siksi myös inhimillisiä vahvuuksinemme ja puutteinemme.

• Arbeit macht frei

"Kannatan uskiksille hihamerkkiä tunnistamisen helpottamiseksi"

Nytkö se Mirkan oikea karva tulikin esiin. Taidat ollakin natsi-ainesta. Lienet lukenut historiaa sen verran että tiedät mihin nämä hihamerkit johtivat...

• En tiedä miten se onnellisuus näkyisi kaikkien uskovien naamasta, kun tälläkin palstalla vähän väliä nähdään "ympärillä pelkkää pahuutta".

Välillä tuntuu, että monen uskovan sisin on täynnä ahdistusta. Minä näen ympärillä enemmän hyvyyttä. Onko uskovien ympyrät pahan valtakuntaa? Sitä olen monesti miettinyt.

• 33

Kyllä minä voin sanoa melko varmasti kuka on uskova ja kuka ei. Sen näkee kasvoista.

Uskovan katse ja ilme on ikäänkuin autuas. Poissaoleva. Jos joku on havainnut down syndroomaa sairastavan ilmeen, niin siinä on jotain samaa. Ei pahalla, mutta jotain samaa kuitenkin.
      http://specialedpost.com/wp-content/uploads/2012/06/d-syndrome2.jpg

• enkelihan tuo

No ei tuo suloisuus kyllä kovin poissaolevalta vaikuta.

• N.M.B
    • phjf

Minun uskovaisesta sisarestani näkyy kyllä ulospäin. Ylimielinen ja vihainen ilme naamalla aina kun nähdään. Onneksi nähdään nykyään erittäin harvoin.

Tunnen minä kyllä myös erään naisen, joka hihhuloitui jo nuorena ja toimi jonkinlaisessa katulähetyksessä. En muista järjestön nimeä. Hän oli aina iloinen ja ystävällinen. Nyt hän taitaa olla jo eläkkeellä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7594
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      43
      5144
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      98
      3625
    4. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      44
      2819
    5. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2409
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2333
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2228
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2203
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1891
    10. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      19
      1715
    Aihe