Tässä taas uutinen joka harhauttaa - onhan selvää, että kraateri

Jeesuksen tosi!

15

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulihuti

      Taas tulee "mutu-tietoa".

      Meteoriittia ei tietenkään löytynyt.
      Kuka päätti että kraateri on 3 miljardia vuotta vanha, saunatonttuko?

      • "Taas tulee "mutu-tietoa"."

        Sinulta. Tässäkin tapauksessa tutkijoilta tulee oikeaa tutkittua tietoa.

        "Meteoriittia ei tietenkään löytynyt."

        Ei tietenkään. Noin rajussa törmäyksessä koko meteoriiti häviää aina. Se sulaa ja muuttuu tuhkapilveksi.

        "Kuka päätti että kraateri on 3 miljardia vuotta vanha, saunatonttuko?"

        Se mitattiin ajoitusmenetelmillä. Koska aine ja sen osaset muuttuvat ajan myötä, ajoituksia kyetään tekemään luotettavasti. Niin tässäkin tapauksessa. Ikävää, että nuo todellisuudesta tehtävät havainnot ja mittaukset kumoavat uskomuksesi, mutta niin siinä käy, jos uskoo tyhmyyksiin.


      • satuja piisaa

        >Meteoriittia ei tietenkään löytynyt.
        Kuka päätti että kraateri on 3 miljardia vuotta vanha, saunatonttuko?

        Ei kun monilonkeroinen spagettihirviö tietysti.;)


    • Jep jep, titeellisin menetelmin saatu ja vertaisarvion läpikäyneet tutkimustulokset ovat "mutu-tietoa".
      Kerroppa hyvä herra, miten itse selität tämän tyyppisen graniittilöydöksen kraaterin keskellä? Ja mikäli meteori osui tämän 6000-vuoden aikana olisis se tappanut about joka ikisen eliön maan päällä. Ois ollu Noalla kusiset paikat.

      • tulihuti

        Virheelliset päätelmät ja laskelmat eivät ole tiedettä. Ne on mutu-uskoa.
        Kraaterin tekemiseen ei tarvita meteoriittia. Enkä aio hihhuleille kertoa enempää.


      • voi herran pieksut
        tulihuti kirjoitti:

        Virheelliset päätelmät ja laskelmat eivät ole tiedettä. Ne on mutu-uskoa.
        Kraaterin tekemiseen ei tarvita meteoriittia. Enkä aio hihhuleille kertoa enempää.

        "Virheelliset päätelmät ja laskelmat eivät ole tiedettä."

        Ihmeellisesti kretiinileiri sellaisia väittää "todelliseksi tieteeksi". Eivät kuitenkaan kykene haastamaan tiedemiehiä eivätkä edes yrittää uskalla, raukat.

        "Kraaterin tekemiseen ei tarvita meteoriittia."

        Jeesus voi loihtia kraaterin ilman meteoriittia! Halleluja.


      • tieteenharrastaja
        tulihuti kirjoitti:

        Virheelliset päätelmät ja laskelmat eivät ole tiedettä. Ne on mutu-uskoa.
        Kraaterin tekemiseen ei tarvita meteoriittia. Enkä aio hihhuleille kertoa enempää.

        Kraatereita on tietenkin kahta päälajia:

        "Kraaterin tekemiseen ei tarvita meteoriittia."

        Iskukraaterit erottaa vulkaanisista iskujäljestä, joka tuottaa mistään muualta löytymätöntä graniitin muunnosta. Jos tekijänä on metallipitoinen kappale, merkkinä voi olla myös korkea iridiumpitoisuuda.

        "Virheelliset päätelmät ja laskelmat eivät ole tiedettä."

        Älä siis tyydy virheellisiin päätelmiin ja laskelmiin, vaan käytä tiedeyhteisön vertaisarvioituja tuloksia kuten avauksen viitejulkaisu.


      • en arvosta

        "Jep jep, titeellisin menetelmin saatu ja vertaisarvion läpikäyneet tutkimustulokset ovat "mutu-tietoa".
        Kerroppa hyvä herra, miten itse selität tämän tyyppisen graniittilöydöksen kraaterin keskellä? Ja mikäli meteori osui tämän 6000-vuoden aikana olisis se tappanut about joka ikisen eliön maan päällä. Ois ollu Noalla kusiset paikat. "

        Jup jup, teet näköjään omia mutu mutu päätelmiäsi, jopa tämän kirjoitelman vastaisesti?

        "Törmäyksen vaikutus elämän evoluutioon jää siis arvailujen varaan. Jos vastaava törmäys tapahtuisi nyt, se todennäköisesti tuhoaisi suuren osan elämänmuodoista. "

        Siis pääpaino sanonnoilla "jää siis arvailujen varaan" ja "todennäköisesti tuhoaisi" suuren osan elämänmuodostamme.

        Siis omassa vääristelevässä kirjoituksessasi pääpaino sanoille; "olisi se tappanut jokaikisen eliön maan päällä" en ovouskovien tyypillistä vääristelyä Piltdownin miehen valheen hengessä. ;)


      • en arvosta kirjoitti:

        "Jep jep, titeellisin menetelmin saatu ja vertaisarvion läpikäyneet tutkimustulokset ovat "mutu-tietoa".
        Kerroppa hyvä herra, miten itse selität tämän tyyppisen graniittilöydöksen kraaterin keskellä? Ja mikäli meteori osui tämän 6000-vuoden aikana olisis se tappanut about joka ikisen eliön maan päällä. Ois ollu Noalla kusiset paikat. "

        Jup jup, teet näköjään omia mutu mutu päätelmiäsi, jopa tämän kirjoitelman vastaisesti?

        "Törmäyksen vaikutus elämän evoluutioon jää siis arvailujen varaan. Jos vastaava törmäys tapahtuisi nyt, se todennäköisesti tuhoaisi suuren osan elämänmuodoista. "

        Siis pääpaino sanonnoilla "jää siis arvailujen varaan" ja "todennäköisesti tuhoaisi" suuren osan elämänmuodostamme.

        Siis omassa vääristelevässä kirjoituksessasi pääpaino sanoille; "olisi se tappanut jokaikisen eliön maan päällä" en ovouskovien tyypillistä vääristelyä Piltdownin miehen valheen hengessä. ;)

        kuten kysyin, herra on hyvä ja selittää itse kraaterin synnyn :)?


      • en arvosta kirjoitti:

        "Jep jep, titeellisin menetelmin saatu ja vertaisarvion läpikäyneet tutkimustulokset ovat "mutu-tietoa".
        Kerroppa hyvä herra, miten itse selität tämän tyyppisen graniittilöydöksen kraaterin keskellä? Ja mikäli meteori osui tämän 6000-vuoden aikana olisis se tappanut about joka ikisen eliön maan päällä. Ois ollu Noalla kusiset paikat. "

        Jup jup, teet näköjään omia mutu mutu päätelmiäsi, jopa tämän kirjoitelman vastaisesti?

        "Törmäyksen vaikutus elämän evoluutioon jää siis arvailujen varaan. Jos vastaava törmäys tapahtuisi nyt, se todennäköisesti tuhoaisi suuren osan elämänmuodoista. "

        Siis pääpaino sanonnoilla "jää siis arvailujen varaan" ja "todennäköisesti tuhoaisi" suuren osan elämänmuodostamme.

        Siis omassa vääristelevässä kirjoituksessasi pääpaino sanoille; "olisi se tappanut jokaikisen eliön maan päällä" en ovouskovien tyypillistä vääristelyä Piltdownin miehen valheen hengessä. ;)

        Niin ja ihan näin ohimennen, se jos itse lauon omia mutu-tuntuma tietojani ei tarkoita, että se olisi välttämättä totta. Ehkäpä juuri sen takia, niitä ei olekaan julkaistu vertaisarvioiduissa lehdissä toisin kuin nämä kyseisen linkin löydökset.


      • tulihuti
        juuonsee kirjoitti:

        Niin ja ihan näin ohimennen, se jos itse lauon omia mutu-tuntuma tietojani ei tarkoita, että se olisi välttämättä totta. Ehkäpä juuri sen takia, niitä ei olekaan julkaistu vertaisarvioiduissa lehdissä toisin kuin nämä kyseisen linkin löydökset.

        Ai että jokin on painettu oikein lehteen niin se riittää evo-uskovaisen uskontunnustukseksi. Vielä vertaisarvioidussa. On se hienoo.


      • tulihuti kirjoitti:

        Ai että jokin on painettu oikein lehteen niin se riittää evo-uskovaisen uskontunnustukseksi. Vielä vertaisarvioidussa. On se hienoo.

        Jep, eikö olekin ihmeellistä, että ne jotka asiasta oikeasti tietävät tutkivat ja kirjoittavat siitä tieteellisen julkaisun, jonka sitten lukuisat asiasta yhtä paljon tai enemmän tietävät käyvät läpi ja repivät kappaleiksi jos sieltä löytyy virheitä! Sitten ne kehtaavat vielä väittää, että julkaisuun kelpuutetut artikkelien löydökset olisivat totta!?!?! Mikä pyhäinhäväistys!


      • tulihuti
        juuonsee kirjoitti:

        Jep, eikö olekin ihmeellistä, että ne jotka asiasta oikeasti tietävät tutkivat ja kirjoittavat siitä tieteellisen julkaisun, jonka sitten lukuisat asiasta yhtä paljon tai enemmän tietävät käyvät läpi ja repivät kappaleiksi jos sieltä löytyy virheitä! Sitten ne kehtaavat vielä väittää, että julkaisuun kelpuutetut artikkelien löydökset olisivat totta!?!?! Mikä pyhäinhäväistys!

        "asiasta oikeasti tietävät" ovat juuri niitä evo-uskovaisia jotka uskovat Tuhkimo-satuun, missä hiiret muuttuvat hevosiksi, sellaisten päänuppiin voi uskotella mitä vaan satuja.
        Maailmassa on paljon muitakin lehtiä, uskokaa samantien kaikkeen mitä niissä lukee jos ne vaan väittää että jutut on tosia.


      • tulihuti kirjoitti:

        "asiasta oikeasti tietävät" ovat juuri niitä evo-uskovaisia jotka uskovat Tuhkimo-satuun, missä hiiret muuttuvat hevosiksi, sellaisten päänuppiin voi uskotella mitä vaan satuja.
        Maailmassa on paljon muitakin lehtiä, uskokaa samantien kaikkeen mitä niissä lukee jos ne vaan väittää että jutut on tosia.

        never feed the troll


      • tulihuti kirjoitti:

        "asiasta oikeasti tietävät" ovat juuri niitä evo-uskovaisia jotka uskovat Tuhkimo-satuun, missä hiiret muuttuvat hevosiksi, sellaisten päänuppiin voi uskotella mitä vaan satuja.
        Maailmassa on paljon muitakin lehtiä, uskokaa samantien kaikkeen mitä niissä lukee jos ne vaan väittää että jutut on tosia.

        Juuri kun luulimme jo nähneemme kaiken, kretufundistyhmyyden äärimmäistä rajapyykkiä onkin taas siirretty uuteen asemaan.

        Suoritus ei ole vähäinen. Onnittelut tulihutille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe