Käpyseni

sun enkeli °

Mua niiin harmittaa, kun en laskenut sua lähemmäksi, kun en antanut meille mahdollisuutta. Halusin sua enemmän kuin mitään ja seurasin siltikin järkeä.
Harmittaa, koska ehdotit monesti tapaamista ja minä tyhmä tyrmäsin sinut joka kerran. Pelkäsin sua, sait mussa aikaan niin voimakkaita tuntemuksia.
Voiko näin typerää ihmistä olla.. Jäljelle jäi vaan kasa kysymyksiä;
Sivuutinko elämäni miehen, olitko se sinä?
Olisimmeko sopineet toisilleen?
Olisinko ollut tarpeeksi hyvä?
Ajatteletkohan minua koskaan...

Taitavat jäädä ikuiseksi arvoitukseksi.

52

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Åösökf

      Oliko hän varattu toisaalle . Siis se mies??

    • see you in next life

      Samaa mietin.
      Ei koskaan mikään sopinut. Kyllä siitä muodostuu jo pikkuhiljaa käsitys, halusi tai ei.
      Turhaa enää jossitella, seuraavaan elämään pohjakassaksi. Tässä elämässä tämä jää mysteeriksi ikiajoiksi. :)

      • Jaahas,

        Se on hymynaamamieskin kantanut kortensa kekoon ja tunnistanut taas yhden naisen :))


      • never say never

        Pahoittelut. Halusi, mutta ei ollut varaa lähteä katsomaan kortteja.
        Ekan erän hävisin, mut tuun lunastaan mun sydämen vielä takaisin.


    • kpgpwop

      Maailma on pieni ,varmaa on että yhteentörmäykseltä ei voi välttyä.
      sydän etsii toistaan tiedostamatta.

      • suuri pettymys.

        Se onkin taas eri juttu ,kenen se lopulta törmää ;)


    • minusta teit

      oikean päätöksen, koska et ollut varma tunteistasi. Olisitte voinut olla täydellinen pari ja luodut toisillenne, mutta silloin kun tunteiden tiellä on pieninkin epävarmuuden este, niin silloin on parempi tehdä kuten järki sanoo. Tunteiden pitää perustua varmuudelle, siihen tosiasiaan, että haluaa sen mitä haluaa. Sinä halusit toisen ja se oli sinun mielestäsi sinulle turvallisempi vaihtoehto.

      Älä mieti turhaan sitä mitä olet menettänyt, uskon että et olisi riittänyt hänelle koska olet noin epävarma ja päättämätön ihminen. Hänkin varmasti tiesi sen, että et ollut se oikea hänelle.

      • varmuus ennenkaikkea

        Vaikeaa on niellä tuollainen totuus kaikesta
        Mutta pakko kait se on.


      • parempi näin
        varmuus ennenkaikkea kirjoitti:

        Vaikeaa on niellä tuollainen totuus kaikesta
        Mutta pakko kait se on.

        Noin mäkin ajattelen, että mitään en menettänyt, eipä se olis kumminkaan hylännyt sitten kun oltais oikeesti tutustuttu.


      • Siis...

        jos on epävarma niin seurataan järjen ääntä, eikä oteta selvää epävarmuutta
        aiheuttavista seikoista? ja mitä uskoon tulee...elä oleta tietäväsi kenenkään
        toisen puolesta...et ole ajatustenlukija.

        Tämä nimimerkille: minusta teit


      • Eipä tietenkään
        parempi näin kirjoitti:

        Noin mäkin ajattelen, että mitään en menettänyt, eipä se olis kumminkaan hylännyt sitten kun oltais oikeesti tutustuttu.

        Siinä sitten yrittänyt hymyillä ja myönnellä, että juu, kyllähän se niinkin on, .


      • siis,...sinulle..
        Siis... kirjoitti:

        jos on epävarma niin seurataan järjen ääntä, eikä oteta selvää epävarmuutta
        aiheuttavista seikoista? ja mitä uskoon tulee...elä oleta tietäväsi kenenkään
        toisen puolesta...et ole ajatustenlukija.

        Tämä nimimerkille: minusta teit

        rohkea ja tunteistaan varma varmaan ottaakin selvää, mutta kuten sanoin: epävarmana tunteistaan vetäytyjä on jo tehnyt päätöksensä, että hän ei halua lähteä sille tilaisuuden atamisen tielle.
        Ajatustenluku on pitkälti asioiden päättelykykä, perustuu logiikkaan ei magiaan.


      • Siis...
        siis,...sinulle.. kirjoitti:

        rohkea ja tunteistaan varma varmaan ottaakin selvää, mutta kuten sanoin: epävarmana tunteistaan vetäytyjä on jo tehnyt päätöksensä, että hän ei halua lähteä sille tilaisuuden atamisen tielle.
        Ajatustenluku on pitkälti asioiden päättelykykä, perustuu logiikkaan ei magiaan.

        jos on epävarma, eikä ole rohkeutta...selvää voi ottaa monellakin tapaa
        menettämättä kasvojaan, tai tuntematta häpeää.Siihen ei tarvita suomi-24
        palstaa eikä tapaamistakaan, kaverikin voi auttaa.

        Jos miehestä olis kysymys, ennenmuinoin ennen typerää nettiaikaa, ujon
        miehen asialla oli "puhemies" joka hoiti puhumisen...varmaan olis tarvetta
        tänäpäivänä myös "puhenaiselle" kun eletään tasaarvon vuotta 2012


      • Eeehehehe
        Siis... kirjoitti:

        jos on epävarma, eikä ole rohkeutta...selvää voi ottaa monellakin tapaa
        menettämättä kasvojaan, tai tuntematta häpeää.Siihen ei tarvita suomi-24
        palstaa eikä tapaamistakaan, kaverikin voi auttaa.

        Jos miehestä olis kysymys, ennenmuinoin ennen typerää nettiaikaa, ujon
        miehen asialla oli "puhemies" joka hoiti puhumisen...varmaan olis tarvetta
        tänäpäivänä myös "puhenaiselle" kun eletään tasaarvon vuotta 2012

        Tasa-armon vuonna 2012 voi ujolla miehellä olla myös "puhenainen", järjestelemässä turhaa draamaa ja päättelemässä logiikallaan, että ihmiset ovat kuin luotuja toisilleen silloin kun puhenainen mielivaltaisesti näin tahtoo .


      • Eeehehehe
        Eeehehehe kirjoitti:

        Tasa-armon vuonna 2012 voi ujolla miehellä olla myös "puhenainen", järjestelemässä turhaa draamaa ja päättelemässä logiikallaan, että ihmiset ovat kuin luotuja toisilleen silloin kun puhenainen mielivaltaisesti näin tahtoo .

        Paholaisesta seuraava - ei, jo häntä ennen! - on puhenainen, joka kuvittelee itsestään liikoja kuin myös logiikastaan. Sellainen polkee jo itsensä paholaisen varpaille :-D


    • minä:)

      no jos muutat mieltä nii ota yhteyttä jos oot se keneks luulen niin jos sanoisin näin "painoko joku sun mieltäs sunnuntaina" tunnistat kyl mut tosta lauseesta toivon että laitat edes yhe viestin sit mä rohkenisin vielä kerran kysyä sua kahville. mitä pelkäät??

    • Vielä...
      • ? -- ?

        mitä joku vieras naisimmeinen sillä tilaisuudella tekkee ?


    • Matuel

      Ei se mitään. Kyllä tämä mies pärjää. :D

      Olihan tämä minulle? :( tä?

    • sä sit jaksat tota

      Onko se sun murheesi ?--?

      • noh,kuka

        ap sit on ?


    • unohtaminen.

      Lohduttavaa kun huomaa ,ettei ookkaan ainut,kenelle näin on käynyt.
      Voisit olla enkeli* jokaiselle sellaiselle ,jotka ovat pakosta joutuneet tunteensa piilottamaan.
      Mutta kun viestejä lukee pidemällä ,se vain ruokkii lopulta lisää pahaa oloa.
      Tärkeintä olisi selvittää tunteensa siellä Irl.
      Kysymyksiin saa useinmiten myös vastauksen.

    • mietin vain

      tuota, että jos halusi enemmän kuin mitään ja silti ei antanut itselleen tilaisuutta löytää onneaan vaan surkuttelee sitä nyt täällä, niin onkohan kyseessä sittenkin vain tuulihattu, joka ei ole varma mistään, eikä lopulta itsekään tiedä mitä haluaa ja mitä ei.

      Mää vissii vähä luulen nii..sanos Porvoolainen vai Porilainenko se mahtas olla vai Raumalaisetkos niin pruukas sannooo vai Turkkulaiset, en mää vaa tiiä, mut näitä on nähty ennen ja tullaan aina näkemään, jotka epäröi joulukuusen valinnassakin ja viimein niille jää käteen se vihoviimen kuiva neulaton kränäpuu, mistä ei joulumieltä heru :D

      • höpöhöpöä.

        Luulen että ihmisuhteessa "luovuttaminen" tuntuu jälkeenpäin pahimmalta.
        Se että esim.menettää hyvän mahdollisuuden työpaikan suhteen ,on tunne että ei rahkeet riittäisi ,kun pomo haluaa sut ylentää uusiin tehtäviin.
        Voiko tuollaista edes verrata aloitukseen . No ei voi.
        Jäät kitumaan huonolla palkalla vanhaa raskaasen työhön.
        Mutta molemmissa tapauksissa opit jotain ja haluaat varmistaa että pystyt todella ja haluaat antaa itsestäsi kaikkesi. Myöhemmin ,paljon myöhemmin --> Rahan himossa sekä Intohimossa ,voi olla että myöhemmin kadut entistäkin katkerammin.


    • sun god

      Olen äiti gaijan, tuon kosmisen energian ansaitsit sisäisen kauneutesi takia, että voisit parantaa sillä arpesi ja todella kukoistaa ja rakastaa elämää niinkuin ennen.
      Anna itsellesi anteeksi olet sen arvoinen.

      • amazing grace

        Kosmic...love.


    • oon herkkä.

      Mietin vain, miten Monta kuumaa yötä hän on jo viettänyt
      jonkun toisen kanssa.
      Ei musta olisi ollut kuiten kilpailijaksi

      • Käpyseni

        Jos tarkoitit aloittajaa niin en ainuttakaan kuumaa yötä kenenkään kanssa


      • oon herkkä.
        Käpyseni kirjoitti:

        Jos tarkoitit aloittajaa niin en ainuttakaan kuumaa yötä kenenkään kanssa

        Ei kun meni -see you in next life.

        sorry että kirjoitan samaan vietiketjuusi.


      • .....
        oon herkkä. kirjoitti:

        Ei kun meni -see you in next life.

        sorry että kirjoitan samaan vietiketjuusi.

        jaa mulle vai? ;)


      • oon herkkä.
        ..... kirjoitti:

        jaa mulle vai? ;)

        Ei hän mikään mysteeri ole.
        Kuitenkin oli hyvin mielenkiintoinen ihmisenä.
        Jotain samaa meissä oli.
        Omat jossittellut jossiteltu.


      • mielenkiintoinen....
        oon herkkä. kirjoitti:

        Ei hän mikään mysteeri ole.
        Kuitenkin oli hyvin mielenkiintoinen ihmisenä.
        Jotain samaa meissä oli.
        Omat jossittellut jossiteltu.

        Mielenkiintoinen oli hänkin. Ei peruskauraa. :)


      • Sesiitäja piste nyt.
        mielenkiintoinen.... kirjoitti:

        Mielenkiintoinen oli hänkin. Ei peruskauraa. :)

        Miten sen nyt ottaisi tai ajattelisi enää
        Jokainen ihminen on ainutlaatuinen.
        Kuinka peruskaurana hän mua pitäisi
        kun tietäisi että olen häntä ikävöinyt täällä.


      • myös ujo
        Sesiitäja piste nyt. kirjoitti:

        Miten sen nyt ottaisi tai ajattelisi enää
        Jokainen ihminen on ainutlaatuinen.
        Kuinka peruskaurana hän mua pitäisi
        kun tietäisi että olen häntä ikävöinyt täällä.

        Olisi enempi vaan ihastunut kun purat arempia asioitasi täällä ,ei näissä mitään noloa ole.....


      • ainutlaatuinenko?
        myös ujo kirjoitti:

        Olisi enempi vaan ihastunut kun purat arempia asioitasi täällä ,ei näissä mitään noloa ole.....

        Noloako? Ei tosiaankaan.
        Minulle on ainutlaatuisia ihmisiä ja yhdentekeviä ihmisiä. Se raja on hyvin selvä, kuka kukin on. :)


      • kukinkakin
        ainutlaatuinenko? kirjoitti:

        Noloako? Ei tosiaankaan.
        Minulle on ainutlaatuisia ihmisiä ja yhdentekeviä ihmisiä. Se raja on hyvin selvä, kuka kukin on. :)

        Mutta et voi määrätä ,mitä kukin on tai mitä itsekukinkin pitäisi olla.
        Totta kai se läheinen ihminen on rakkain kuin mikään toinen
        Eihän tässä nyt siitä ollutkaan kysymys :)


      • kuka niin sano
        kukinkakin kirjoitti:

        Mutta et voi määrätä ,mitä kukin on tai mitä itsekukinkin pitäisi olla.
        Totta kai se läheinen ihminen on rakkain kuin mikään toinen
        Eihän tässä nyt siitä ollutkaan kysymys :)

        Ei välttämättä ole rakkain. Ei todellakaan.


      • myrskyisä
        kuka niin sano kirjoitti:

        Ei välttämättä ole rakkain. Ei todellakaan.

        Ei ole läheisin rakkain.


      • olet vaikea.
        myrskyisä kirjoitti:

        Ei ole läheisin rakkain.

        No sanotaan sit niin ,että kuka sattuu olemaan lähisin
        Ajankohdasta riippumatta.


    • Älä pelkää. Ainahan sitä voi yrittää uudestaan. Anna itsellesi uusi mahdollisuus.

    • käpyselänalla

      Oot mennyttä elämää.
      Mä en taakseni vilkuile:)
      Älä kuvittele itsestäsi liikoja nainen.

      • BUAHAHAHAHAHA

        Juurihan kuvittelet itsestäsi liikoja kuvittelemalla, että joku on kirjoittanut aloituksen SINULLE.


      • .

        Mutta hänelläpä olisi ollut vaaraa luulla itsestään liikoja.
        Katsos minkäs sille omalle luonteelle mahtaa.
        Sinulla kun ei liikene ymmärrystä varmaan kenellekään.
        Älä nyt vain tukehdu siihen kravattiin ,vedä henkeä välillä


      • käpymahanalla

        Niin mä ajattelinkin. Oot just sen tyyppinen ihminen, ettet jää tuleen makaamaan.
        Tulinen ja impulsiivinen, vahva mies. Siksi mä suhun ihastuinkin, mies isolla M:llä.
        Kyllä mäkin tästä vielä toivun. Joku kaunis päivä. Enkä häiritse sun elämääsi.
        Mut hei, mee säkin pois näiltä palstoilta. . .


    • 9

      Sut tunnistaa aina tosta "mut hei.." kirjoituksesta, vaikka yrität esittää toista ;D

      • 8

        vai tunnistaa aina :) ikävä kertoa, että olet nyt kuitenkin sekoittanut kirjoittajat.
        En harrasta tätä "palstailua" kovinkaan aktiivisesti.


    • iltauintia.

      Ei lukemalla uimaan opi, veteen se on mentävä.

    • joltain vastaus

      Ajattelenhan minä. Ei mielestäni ollutkaan se miltä vaikutit kohdatessamme, linjassa sen kanssa ettet suostunut kuitenkaan varsinaisesti tapaamaan.

    • hyi sinua.

      provo enkeli :)

    • sun amor °

      Anna mahdollisuus, ja ota selvää

      • jep..

        Mielelläni.


    • vanha käpy

      Oikein teit. Pelastit itsesi. Sillä naisten miehellä ei ole halukkaista naisista ollut pula. Ei muistakaan sua enää. Ihanat rohkeat naiset sitä ympäröi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      364
      2222
    2. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      444
      2180
    3. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      94
      1954
    4. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      72
      1482
    5. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      1440
    6. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1308
    7. En voi elää täyttä elämää

      Ilman sinua mies. Minun on pakko saada sinut elämääni. 😢
      Ikävä
      53
      1136
    8. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1075
    9. Vetoomus tietyille Miehille

      Suomi on Euroopan toiseksi turvaton maa naisille! Mitä ajatuksia miehet jotka ovat turvattomia naisille? Olisiko korke
      Ikävä
      183
      1064
    10. Alkavan syksyn galluppi..

      Ajattelin että olisi sen aika. Gallupin. 1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi? A) kevät B) kesä C) syksy D) talvi 2
      Sinkut
      135
      1038
    Aihe