Vaivatkaa elämästänne puolisen tuntia aikaa ja katsokaa mun tekemä "kauhu" elokuva :)
osa1 : http://www.youtube.com/watch?v=X0sY6edvGww&feature=related
osa2 : http://www.youtube.com/watch?v=uTe1pHCCY3Q&feature=related
Kattokaa elokuva! :)
12
208
Vastaukset
- käsis kirjoittelija
Missä päin suomea teette elokuvia?
- elokuvantekijää
Lappeenrannassa :)
- elokuvamies
haha just hyvä :D olitsä ite joku noist näyttelijöist. Mä tein ite ekan pienen elokuvan pari vuotta sitte, se oli parodia Sawist ja se veny 70 minuuttiseks. Ootsä ite kaikki editoinnit ja muut jutut tehny ?
- elokuvantekijää
kiitos :) joo,olin se pahis :D aijaa, siistiä! näkeekö sitä mistää? ja joo oon editoinu ja muut jutut tehny :)
- TH
Hienosti tehty elokuva!
Tehkää vaan lisää.
Itse nuorempana tehnyt 14 elokuvaa ja kuvannut paikallistelevisioon.
Nyt olen päässyt Dome Karukosken elokuvaan ja lähden tässä kuussa uuden Rölli elokuvan kuvauksiin.
Mies 32v. - elokuvantekijää
Kiitos paljon!
'
Vautsi, iha sika siistiä! Mite pääsit? - TH
Mulle soitettiin suoraan ja pyydettiin pikku rooliin.
Joo tänään tuli spostia tuotantoyhtiöstä ja kerrottiin kuvaus aikataulu ja palkka!
Pääsen samaan kohtaukseen Mikko Leppilammen kanssa! - Awfullll
Hei! Osaako joku sanoa, miten lähestyä tuotantoyhtiötä jos on hyvä reality-sarjaidea?
Liittyy myös kauhuun ;) - rtrtrtrtrtrtr
Ihan jees pätkiä. Ja mukava huomata ettei olla sorruttu aika perinteiseen virheeseen eli liialliseen dialogiin, sitä varten se kuva siinä pyörii ettei tarvitse kaikkea selittää :)
- elokuvantekijää
Kiitos paljon! :)
- tsemppiä!
Tuo oli hyvä!
- XompiTomppeli
tehkää joku post apokalyptinen elokuva, ne o suosittuja nyt.. joku outbreikki,zombi selviytymis filmi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062419
- 1061902
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161794Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921412Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41345- 57947
- 64946
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125938- 76910