Onhan Vaasan Olivers Inn ihan perseestä!!

Villegallegulle

Lähettiin pikkuveljen kans viettään iltamaa Vaasan yöhön tiistaina. Käytiin Public corneris ja Skylla. Sit jostain hetken mielihäiriöstä saatiin idea et mennään svedu paikkaan nimeltä Olivers Inn. Mentiin sisään, otettiin kaljat selvällä Suomen kielellä ja kateltiin tuttuja. Sit huomattiin 2 tuttua ja bro lähti katteleen istumapaikkoja ja mä jäin tiskille tillaan meille 4 :lle juomia. "Tarjoilija" sivuutti mut hienosti noin 100 kertaa ja kun olin kyllästynyt 35 min. odottelun jälkeen niin lähin kotia kohti etten pistä ruottalaisia tai paikkoja remonttiin! Miks tarjoilija pullautti mut? En ollu humalas, käyttäydyin sivistyneesti ja olin kohtelias... Johtuko kaikki siitä etten ollu "oikea"! hurri? Koska n. 25 min. odottelun jälkeeen yritin tilata myös ihan selvällä svenskillä. Eli tästä kaikesta viisastuneena kaikki svedut lakoon!!

3

2227

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pat

Mitä svidd...Itse suomenkielisenä saanu aina juomat heti ja hymyn kera.Siis jos ei oo jonoa.Mutta jonottaessa kun mikot palvelee esim. Vasemmalta oikealle,kohdalle osuessa oon AINA saanut juotavat.Ja en todellakaan ole mikään Adam Lambert!

• Ritja

Joskus on huono ilta. Olen kokenut saman aika monessa muussakin paikassa. Kokeile uudestaan.

• Anonyymi

Väkivaltainen paikka. Tönäisty kaksi kertaa seinää vasten. Toisen näki "järjestyksenvalvoja" joka vain solvasi minua siitä. Istuin pöydän edessä ohi menee nainen miehen harteilla joka potkaisee päähän. Näin kun nainen istui penkkien välissä olevalla korokkeella, tylysti heitettiin lattialle yhdellä kädellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      832
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      538
      761
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe