Lähettiin pikkuveljen kans viettään iltamaa Vaasan yöhön tiistaina. Käytiin Public corneris ja Skylla. Sit jostain hetken mielihäiriöstä saatiin idea et mennään svedu paikkaan nimeltä Olivers Inn. Mentiin sisään, otettiin kaljat selvällä Suomen kielellä ja kateltiin tuttuja. Sit huomattiin 2 tuttua ja bro lähti katteleen istumapaikkoja ja mä jäin tiskille tillaan meille 4 :lle juomia. "Tarjoilija" sivuutti mut hienosti noin 100 kertaa ja kun olin kyllästynyt 35 min. odottelun jälkeen niin lähin kotia kohti etten pistä ruottalaisia tai paikkoja remonttiin! Miks tarjoilija pullautti mut? En ollu humalas, käyttäydyin sivistyneesti ja olin kohtelias... Johtuko kaikki siitä etten ollu "oikea"! hurri? Koska n. 25 min. odottelun jälkeeen yritin tilata myös ihan selvällä svenskillä. Eli tästä kaikesta viisastuneena kaikki svedut lakoon!!
Onhan Vaasan Olivers Inn ihan perseestä!!
3
2032
Vastaukset
- Pat
Mitä svidd...Itse suomenkielisenä saanu aina juomat heti ja hymyn kera.Siis jos ei oo jonoa.Mutta jonottaessa kun mikot palvelee esim. Vasemmalta oikealle,kohdalle osuessa oon AINA saanut juotavat.Ja en todellakaan ole mikään Adam Lambert!
- Ritja
Joskus on huono ilta. Olen kokenut saman aika monessa muussakin paikassa. Kokeile uudestaan.
- Anonyymi
Väkivaltainen paikka. Tönäisty kaksi kertaa seinää vasten. Toisen näki "järjestyksenvalvoja" joka vain solvasi minua siitä. Istuin pöydän edessä ohi menee nainen miehen harteilla joka potkaisee päähän. Näin kun nainen istui penkkien välissä olevalla korokkeella, tylysti heitettiin lattialle yhdellä kädellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453126- 1082563
- 512551
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402218Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801894Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521845- 1081840
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91674Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151607R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241452