Vihani oli sinun valintasi

**

Kyllä mä taidan vihata sinua. Se oli sun valintasi että kaikki päättyi vihaan.
En pysty antamaan anteeksi tekojasi, ylitit rajan.

21

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?

      Älä höpötä viha ei koskaan ole OIKEUS.
      Vihan syynä on tunne saamatta jäämisestä.
      Mistä moinen, oletit saavasi jotain, et saanut ja nyt "vihaat"

      • unohtaja

        Kiitos. Kommenttisi sai ajattelemaan ja pääsemään hiukan taas eteenpäin.


    • **

      Mulla on oikeus vihata henkilöä joka vedätti ja kiusasi minua. Kuka tahansa ihminen suuttuu jos huomaa että vedätetään. Tietenkin olisin toivonut että hän olisi noudattanut normaaleja käytöstapoja joihin kuuluu toisen ihmisen kunnioittaminen. Hän toimi epäeettisesti, epäkunnioittavasti minua kohtaan.
      Kyse on ikävästä ja vakavasta asiasta.

      • peltisån

        ymmärrän sinua. Kun nyt tunnet vihaa, se parantaa sinua myöhemmin.
        Mutta tällä palstalla vihan tunnettasi arvostellaan, vähätellään ja paheksutaan.
        Itse olen kokenut "vedätystä ja kiusaamista".
        Tunsin vihaa mutta en siirtänyt vihan tunnetta esimerkiksi fyysisiin tekoihin.
        Etkä sinäkään tee /tehnyt niin,
        Vihan tunteminen, kaikkine psyykillis-fyysillis-tuntemuksineen tekee lopulta hyvää.
        Vihaa aivan rauhassa nyt. Kun saat hyviä elämyksiä elämääsi, viha on edelleen elämässäsi, mutta voit huomata iloakin. Joskus aikojen perästä, viha on kuihtuinut
        sääliksi sitä surkimusta kohtaan ja huomaat että voit hengittää vapaasti.
        Ei vihan tunne kuihduta sydäntäsi tai elämääsi.
        Mutta vihan tukahduttaminen....älä ystävä tee sitä!


      • 456767889

        Eli juuri kuten edellinen sanoi, vihan syynä on tunne saamatta jäämisestä. Halusit häneltä kunnioitusta ja ties mitä vielä. Tiedä sitten, miten eettisesti ja epäkunnioittavasti hänen suuntaansa toimittiin? Tai eihän sillä ehkä olekaan väliä juuri siihen suuntaan


      • ****

        jos oisit hän, sanoisin vaan, et kato peiliin!!!


    • hymy herkässä

      Jos oikeasti vihaa, ei lepää ennen kuin on kostanut. Sitä saa voimia tiedosta että toinen saa vielä maksaa teoistaan. Siitäkin ettei toinen edes aavista miten paljon häntä vihataan. Tuo henkilö on niin naiivin tietämätön, luulee porskuttavansa eteenpäin onnellisena..

      • hullu oket

        Normaalit ihmiset elävät omaa elämäänsä sairaat alkoholisti stalkkerit juonivat mädässä päässään kostoa... Mot.


      • Niinköhän...

        Tai niin sinä omassa pienessä päässäsi luulet. :)


    • hymy herkässä

      Riippuu teoista. Jotkut teot on pistettävä maksamaan.

      • iikkremimiN

        Ei vaan sun kaltaisilla ei ole mitään muutakaan tyydyttävää sosiaalista elämää. Olet keksinyt projisoida asiantilan yhteen ainoaan ihmiseen, vaikka sietäisi katsoa itseään ja vähämielisen ylpeää "hymyään" peilistä.


      • mistä itse maksat

        Mistä vetoa, että säkin olet vain sokea, joka ei näe omaa itseään osana kokonaisuutta. Odottaa toiselta hyvyyttä ja kauniita käytöstapoja, itse on vain surkea nuuskijarotta joka haluaa saada hyvää ja antaa omaa p.askaansa vaihdossa.


    • de.-

      Miksi sitten annoit hänen "vedättää" sua? Ja kohdella kuin kuraa?

    • hymy..

      ap ei ole sama kuin hymy herkässä.

      • minä-minä-minä-

        ja hymy herkässä luulee huomionkipeydessään tämän kiinnostavan kaikkia puutarhakiviä.


    • sinä idiootti

      Sinä luulet huomiokipeydessäsi tuon kommenttisi kiinnostavan hyttysiäkään?

      • todella tylsämielist

        Oletko todella niin aivoton, ettet osaa kuin kopioida edellisen kirjoittajan viestin (ja plussata surkean itsesi)?


    • särkynyt luottamus

      Rakkaus muuttuu usein vihaksi jos petetään. SAnotaan että ystävyys muuttuu rakkaudeksi mutta rakkaus ei muutu ystävyydeksi. Jos todella rakastaa niin ei halua olla pelkkä ystävä.
      Viha ja rakkaus ovat pelottavan lähellä toisiaan. Kysymyshän on samasta vahvasta tunteesta johon meillä kaikilla on oikeus.

      Olin rakastunut niin että sydämeeni koski. Rakkaus muuttui yhtä voimakkaaksi vihaksi. Niin kauan kun minulla oli kumpaakaan tunnetta jäljellä olin kiinni tunteeni nostattaneessa kohteessa.
      Nyt on tyyntä ei ole enää vihaa eikä myöskään rakkautta.
      En enää edes ymmärrä miksi minulla oli noin voimakkaita tunteita koska kohde ei ollut sen arvoinen, hän ei ollut edes vihani arvoinen.

    • 014

      Noin minäkin tunnen, mutta tiedän että hän merkitsee minulle sydämessäni niin paljon, että siellä minä hellin häntä, suren ja pidän hyvänä. En tunne häntä niin hyvin, että en tiedä millaista iloa tuntisin hänen ilostaan...

      Olen kohdellut häntä järkyttävän huonosti, niin huonosti, että voin itsekin pahoin siitä. Tarkoitan sanallista syyllistämistä, asettanut hänet järkyttävään asemaan. Onneksi tämä on tapahtunut täällä.

      olen tyhmä lapsellinen kakara, jolla ei ole kapasiteettia kuin haukkumaan kuin kapinen piski.

    • riors

      Kannattaisko pyytää anteeksi kun itse huonon käytöksesi tiedostat?

    • No, ey jumalauuta ole. Sä et tunne mua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2500
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1930
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1008
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    7. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      863
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      812
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe